Keeway RY6
- This topic has 11 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 11 years, 7 months temu by piter2080.
- AutorWpisy
- 11 sierpnia 2012 dnia 21:09 #74986
Siemka. Mój kolega sprawił sobie ostatnio Keewaya RY6. Wszystko ładnie, pięknie, do pierwszego tankowania, kiedy to okazuje się, że kolega nie może otworzyć korka od wlewu paliwa. Po przekręceniu kluczyka, korek powinien wesoło i elegancko wyskoczyć co się jednak nie następuje. Kluczyk się przekręca, owszem, ale korek wyskakuje tylko z jednej strony, podczas kiedy druga uparcie i zawzięcie trzyma się wlewu i nie daje się otworzyć. Byłem dziś u niego i próbowaliśmy coś z tym zaradzić, no ale niestety bezskutecznie. Macie może jakieś pomysly co można by z tym faktem zrobić? Kolega nie chce jeździć po serwisach, więc wolałby załatwić to w domu.
Pozdrawiam ;).
12 sierpnia 2012 dnia 11:05 #75044Jakieś pomysły? 🙂
12 sierpnia 2012 dnia 11:15 #75046a kupił nowy? może się zaklinował i na chama wyrwać jak coś się rozwali to korek tani za 20 zł są
12 sierpnia 2012 dnia 11:17 #75047albo psiknij WD-40 w tą stronę która nie chce się otworzyć i uszczelkę
12 sierpnia 2012 dnia 12:45 #75063daj znać jak się uda albo nie!!
12 sierpnia 2012 dnia 12:52 #75065Spoko, powiem mu o co chodzi, to może się połapie ;). A jeśli wyrwałoby się ten korek to nie straciłby gwarancji? 🙂
12 sierpnia 2012 dnia 12:56 #75069nie wiem.Ale jak kupi nowy taki sam to nie.a najlepiej.zapytać się czy by nie mogli dorobić zamek na ten kluczyk co teraz nim otwiera i wymienić go to wtedy nikt się nie kapnie.
12 sierpnia 2012 dnia 12:59 #75071Jak WD 40 nic nie da to może go do serwisu odda ;). Lipa troche bo nie moge z nim jeździć, a samemu robi samemu robi się nudno ;).
12 sierpnia 2012 dnia 13:29 #75084do serwisu najlepiej bez kombinacji i dobrze zrobione.
12 sierpnia 2012 dnia 19:24 #75152Lepiej do serwisu niech jedzie bo oni do utraty gwarancji mogą się przyczepić o byle gówno.
19 sierpnia 2012 dnia 14:19 #76443A może było przyjrzeć się mu bliżej… Na podstawie korka i na korku są strzałki i muszą się one zejść. Prostu kręcisz krokiem w lewo lub w prawo aż strzałki się zejdą i otwierasz korek kluczykiem. To jest coś w stylu zabezpieczenia żeby paliwo nie wyparowywało.
20 sierpnia 2012 dnia 07:07 #76567lisu7 NO SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.