Keeway RY8 - cylinder czy regulacja?

Wyświetla 1 wpis z $
  • Autor
    Wpisy
  • #130365
    Dizze
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Witam, jestem po wymianie w moim skuterze wydechu tecnigas next r, wario polini hi speed, rolek na 4.5, centralki na niebieską polini.
    Po wymianie skuter wyciągał przy dobrych wiatrach 70 km/h. Z dnia na dzień się to zmieniło ponieważ teraz wyciąga ledwo 55 km/h.
    Tutaj jest moje pytanie, v-max spadł praktycznie z niczeg. Może być kwestia problemów z cylindrem lub jego powolnym kończeniu żywota, czy to keestia regulacji napędu ? Wypada pierw pobawić się regulacją, a w razie dalszych problemów kupić cylinder, czy od razu cylinder ?
    Dodam, że skuter nawet z górki nie osiąga dobrego v-maxu jakby go coś zaczęło blokować ( bo wcześniej z górki osiągał chyba max obrotów i było to słychać, a teraz wyje jakby jechał dalej 50 km/h co z resztą potwierdza licznik. )
    Jest to dla mnie bardzo ważna sprawa, z góry dzięki za pomoc !!!

    P.S
    Moim zdaniem jakby to była kwestia złej regulacji napędu, nie uważacie, że nie stało by się to z dnia na dzień, biorąc pod uwagę, że części są nowe ?

    Ważne ! z góry dzięki za odp

Wyświetla 1 wpis z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button