Keeway Matrix wymiana wariatora

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #79531
    Fidzos
    Użytkownik
    • 15
    • 54Postów:

    Witam
    Oto mój problem, posiadam keewaya matrixa i coś się dzieje z przekładnią. Tzn od jakiegoś czasu przy niskich obrotach słyszę jakieś stuki. Które znikają przy tak 3tyś obrotów. W dodatku przez swoją własną głupotę uszkodziłem wariator , , uszkodziłem tą osłonkę do której się wkłada rolki i teraz mam takie pytanie skuter jeździ ale tak do kilku tygodni chcę go wymienić. Obecny wariator ma chyba jakąś konstrukcyjną blokadę bo pomimo zdjęcia pierścienia który był blokadą pasek nie wszedł wyżej. Znalazłem na allegro wariator z rolkami
    http://allegro.pl/wariator-tuningowy-2t-16mm-keeway-romet-i2584459579.html
    co o nim powiecie. Nie chcę inwestować w tuning kilka kilometrów więcej na liczniku mi nie zaszkodzi i lepszy start ale nie chcę kupować czegoś co będzie wymagało wymiany wydechu itp.

    Skuter ma dokładnie 4444km przejechanych kilometrów i chcę go doprowadzić do stanu nowości. Muszę kupić nowy akumulator, wariator i to będzie tyle. I prosił bym o wybór takiego wariatora przy którym nie musiał bym wymieniać paska czy sprzęgła ale bym miał troszkę lepsze osiągi.

    #79532
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    szlifowales tuleje wariatora?:D

    #79533
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • 802Postów:

    Ten wariator który podałeś w linku jest tyle wart ile kosztuje.W/w wariator ma tyle wspólnego z tuningiem co krowa z astronomią :).To tylko taki marketingowy bełkot.Kup sobie oryginalny wariator i będzisz zadowolony.Jeśli już bardzo chcesz zmienić charakterystykę napędu to pokombinuj z rolkami.

    #79536
    Fidzos
    Użytkownik
    • 15
    • 54Postów:

    DooOminO – nie nie szlifowałem po prostu chciałem wymienić rolki a nie miałem pneumatyka i przy próbie odkręcenia wario pękła osłona o której pisałem.
    Dziadek100 – a jakie byś mi polecał , seryjnie w keewayu miałem 5gramów wymieniłem je na 6,5 i się ledwo zbiera jakie dać żeby się ładniej zbierał ale też żeby vmax się nie zmniejszył za bardzo. Właśnie chciałem dać seryjne rolki a penumatyka nie było i problem

    Jak pisałem wcześniej ten wariator pomimo braku blokady nie chce paska dać wyżej i zacząłem kombinować z rolkami. Może ten wario tak jest zbudowany bo ja nie wiem. Wszyscy znajomi ściągali ten pierścień i zawsze am +10km/h mieli a mi po zdjęciu tego nic ani rusz

    #79537
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    to zeszlifuj z 2mm i bedzie ci jechal 10km/h szybciej 😉

    a co zlamales przy sciaganiu wariatora to nie wiem co masz na mysli chodzi ci o przeciw talez’?

    #79539
    Fidzos
    Użytkownik
    • 15
    • 54Postów:

    Ale tu jest taki problem że nie ma sensu szlifować, ja wiem że tak można ale dwa talerze w ogóle się nie schodzą . Pasek dociera do 2/3 wysokości i tyle więcej nie pójdzie dlatego zacząłem eksperymentować z rolkami kupiłem 6,5grama z nadzieją że będę miał większy vmax a tu nic. I teraz zastanawiam się nad mniejszymi. Bo to jest właśnie dziwne pierścienia nie ma ale wariator się nie zejdzie

    #79541
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    może masz po prostu pasek krótki..

    #79542
    Fidzos
    Użytkownik
    • 15
    • 54Postów:

    Raczej nie, pasek jest taki sam jak w focus-ie kolegi który ma taką samą konstrukcję. Myślę nad rolkami 3,5grama

    #79543
    agentmb
    Uczestnik
    • 2
    • 295Postów:

    Fidzos napisał:
    W dodatku przez swoją własną głupotę uszkodziłem wariator , , uszkodziłem tą osłonkę do której się wkłada rolki i teraz mam takie pytanie skuter jeździ ale tak do kilku tygodni chcę go wymienić.

    Uszkodziłeś pokrywkę w wariatorze? Zapewne z tego powodu słyszysz stukanie podczas jazdy. Tak czy inaczej warto by zainwestować w nowy wariator. Osobiście mogę polecić ten: http://www.skuterfan.pl/wariator-naraku-racing2,id163.html , jest co prawda droższy od chińskich, ale jak na porządny markowy sprzęt cena nie jest wygórowana. No i jest trwały.

    #79544
    Fidzos
    Użytkownik
    • 15
    • 54Postów:

    Stuki przy niskich obrotach były wcześniej. Na niskich obrotach tak koło 1000 obrotów tuż po odpaleniu. Jak silnik się dogrzeje to mam 2600 obrotów i wszystko jest ok. Domyślam się że po prostu lata mi pasek. Jak pisałem obecnie mam rolki 6,5 grama więc o 1,5 grama cięższe niż oryginalne. Chciałem założyć stare, ale jak już mam wymieniać wariator , bądź uszkodzoną część chciałbym założyć odpowiednie rolki. I tutaj moje pytanie następne jakie rolki do keewaya założyć żeby był w miarę zrywny i nie stracił vmaxu – 53,7km/h mierzone GPS-em
    No i oczywiście dzięki wszystkim za pomoc

    #79549
    LUkkI9807
    Użytkownik
    • 14
    • 29Postów:

    Siema! Jeśli chciałbyś ode mnie odkupić orginalny wariator Malossi z przebiegiem 400km, to napisz mi na GG: 32992371. Jakby co to ugadamy się co do ceny, ja dałem za niego 261,99 zł 🙂

    #79550
    Fidzos
    Użytkownik
    • 15
    • 54Postów:

    Na razie podziękuję, wario się jakoś trzyma , jutro kupię rolki 3,5grama i zobaczę jak się zbiera jak się nic nie zmieni i ze stukami tak samo to zacznę się zastanawiać nad wyborem wariatora z allegro za 60zł a lepszego. Więc raczej nie ale wielkie dzięki za propozycję

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button