KEEWAY MATRIX ( spadł wariator) - JAK POWINNA BYC KOMPRESJA

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #247788 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Siemanko Panowie posiadam moją pocieche Keewaya Matrixa 06 z tunem*
    -Tecnigas Next R
    -Hebo ng
    -Polini air speed
    Dziś włanie załozyłem przeciwtalerz i hebo ng bo dostałem rolki niby wszyskto okej wskazówka się prawie opiera az tu po przejechaniu pewnej odległoscii słysze jakieś buczenie wiec zjechałem patrze a tam kopka na dole (tak jakby ją ktoś wcisną) a wiec rozbieram i moim oczom ukazuje się widok sporo odkreconej śruby od wariatora, ściagnołem wszystko ( wszystko tak gorące ze się nie dało dotknąc), skreciłeem aaa tu widzę ze motorek stracił sporo na vmaxie.

    moje pytanie :
    -dlaczego stracił na mocy i dlaczego to wszystko się tak grzeje ?

    #247789 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Grzło się pewnie od tarcia a spadło na v-max bo mogł się w jakis sposób wario uszkodzić, pokrzywić czy coś….

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #247790 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    v-max nie mógł spaść pod warunkiem że się nic nie stało… i że była regulacja 😉 bo jeśli spadł a regulacja było to coś uległo zniszczeniu,skrzywieniu czy coś z tym związane weź odkręć zobacz czy wszystko proste zakręć daj mu na stopkach gazu i zobacz czy równo chodzi … A grzanie się to nic dziwnego.. to oczywiste że po tuningu będzie się bardziej grzało niż przed… u mnie to się tak grzeje po przejechaniu ok.10km że pokrywy się nie da dotknąć bo taka gorąca
    A więc sprawdź co i jak i nam napisz możesz też zdjęcia zrobić jeśli coś się wykrzywiło.. czy coś z tym podobne wtedy będzie nam łatwiej coś ci doradzić 🙄

    #247791 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    A więc tak- mi się to stało 20 km od domu ale ze robiłem przy nim to miałem wszystkie klucze ze soba i złozyłem i przyjechałem. W domu to jeszcze raz rozebrałem i sprawdźilem wszystko dokładnie czy jest całe – jest całe. Chyba tylko dlatego ze zjechałem na pobocze i zobaczyłem co jest( wario i wszystko siędziało jeszcze na wale wiec nic nie spadło. Zobacze jeszzcze dzis podjade to qpla bo ma serwis i gaźnik na komputerze sobie ustawie

    [ Dodano: 28-03-2009, 11:09 ]
    Chłopaki chyba kres nadszedł mojego cylka- cos mi się tak zdaje i tu pytanie lepiej na szlif czy nowy cylel

    #247792 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Ja bym kupił nowy 70ccm 😛 ale jeśli nie chcesz to szlif zrób 🙂 ja tam tylko czekam żeby mi się zatarł bo inaczej to mi starzy nie pozwolą założyć 70ccm 😆

    #247793 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    no wiesz mi raczej tez ale ja chce zrobić mineralke do swojego i chce troszku pojeździc jeszcze, no ale ile taki szlif moze kosztówac

    #247794 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    nie mam pojęcia ale na pewno mniej niż nowy cylek…

    #247795 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    A orjetujecie się moze jaka jest średnica orginalnego tłoka w Keewau?
    I czy silnik bo szlifie będzie miał dalej tyle mocy co wczesniej ?

    [ Dodano: 29-03-2009, 10:19 ]
    aaa i mała ciekawsostka jak wczesniej na seri wariu wskazówka dochodziła do tego napisu mph tak teraz tez na seri wariu nie dojdzie nawet do 80 ;/

    #247796 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    40mm jak dobrze pamiętam 🙂

    Po szlifie silnik będzie miał minimalnie więcej mocy wręcz nie odczuwalnie 🙂

    #247797 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    yhy no to raczej idzie na szlif a myslicie za kazdy tokarz mi to wykona ? i ile za taka usługe sobie zaśpiewa

    [ Dodano: 29-03-2009, 15:18 ]
    http://moto.allegro.pl/item586795382_tlok_d_40_25_kingway_motobi_zipp_inne_2t.html
    czy ten tłok będzie dobry bo niemogę nic innego znaleź

    #247798 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Szlif u mnie w mieście kosztuje 35zł, z tym tokarzem to lepiej nie ryzykować. Oddaj cyl do zakładu gdzie się tym fachowo zajmują i możesz poprosić o dobranie dobrego tłoka i zrobią ci wszystko na cacy 😛

    #247799 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Witam jak powinna byc kompresja na seryjnym cylku dodam ze mam 7
    I niewiem czy tyle wystarcza 🙂

    http://moto.allegro.pl/item586795382_tlok_d_40_25_kingway_motobi_zipp_inne_2t.html czy ten tłok będzie okej ? innych na allegro niema za wyjatkiem tych po 20zł

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: KEEWAY MATRIX ( spadł wariator) - JAK POWINNA BYC KOMPRESJA
Twoje informacje:




Back to top button