Keeway Matrix Minarelli AC By Psada

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Keeway Matrix Minarelli AC By Psada

Ten temat zawiera 76 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 77 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #237995

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam!
    Chcę wam przedstawic projekt mojego skutera, którym jest Keeway Matrix.
    A więc, kiedy go kupiłem wyglądał tak:


    |
    Gdy zdjąłem pokrywę przekładni, zobaczyłem ze wariator do niczego się już nie nadaje. Ale nie miałem kasy na nowy więc założyłem multivara od Atali Rizatto. Jeździłem tak. 😛
    Po pewnym czasie zdjąłem błotnik, zerwałem naklejki, kupiłem podwyżkę, przyciemniłem tylne klosze. Teraz wygląda tak:

    Niedawno zatarłem cylinder. 😛 Właśnie dlatego rozpocząłem projekt.
    PLANY:
    (ZMIANA PLANOW)
    Mechanika
    1. SILNIK MINARELLI AC. (JEST)
    2. Wydech LeoVince ZX (JEST)
    3. Nowy Wario (Najprawdopodobniej Hebo NG albo Malossi multivar)
    4. Regulacja rolkami, sprężynkami itd. 😉
    5. Później jak będę miał kasę to cylek, gaźnik, sprzęgło.
    Optyka
    1. BadLook. (JEST)
    2. Wyjęcie stelaża i wygładzenie tyłu. (JEST)
    3. Malowanie na czarny mat. (JEST)
    4. Kiera BMX. (JEST)
    5. Nadkole.

    #237996

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No, następny bierze się za robienie chinolca. Gratuluję i życzę powodzenia.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #237997

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Lubię jak tacy posiadacze roxów nabijają się z chinoli 😉 Mnie to nie razi 🙂
    Pozdro i dzięki.

    #237998

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mnie się Matrixy zawsze podobały i ten również mi się podoba 🙂 Kończ plastiki i dawaj fotki 😛

    #237999

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Fajny ale tył wydaje mi się za wysoki a reszta ok

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #238000

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Marian, też tak sądzę. Przede wszystkim Matrix na zdjęciach jest trochę brudny 🙂

    #238001

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mi się właśnie taki wysoki tył podoba 😉 Na razie jest podwyżka 5.5cm ale chciałem włożyc ok 8-10 😉 Kuzyn w TPH ma 16cm 😉 xD
    Wieczorem będą fotki bo dziś idę kończyc do garażu plastiki.
    A brudny był, bo na hopkach byliśmy, a jechałem do kuzyna i nie chciało mi się go myc.

    #238002

    Anonimowy
    • Postów: 0

    psada2, nie nabijam się, po prostu podziwiam cię że masz chęć robić chinolca, nie zrozumiałeś mnie, a wręcz odebrałeś moją odpowiedź zupełnie odwrotnie. A roxa posiadam od 0,5 miesiąca a 3 lata jeździłem huraganem. 😉

    Umyj go i daj fotę tej lapy od tyłu, z zapalonym światłem mijania i kierunkowskazem włączonym, chcę zobaczyć jak to wygląda.

    #238003

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nie umyję go, bo plastiki są wyszlifowane i prawie gotowe do małowania 😉 A przez lampe w dzień ciężko, ale widac swiatlo 😉 kierunki normalnie widac.

    #238004

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Projekt zapowiada się fajnie ale gaźnik 21 do malossi sporta to przesada totalna zwlaszcza ze masz wydech słaby:P

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 77 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie