Keeway Leone Sepran 4T – wymiana paska i problem z zapłonem.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Keeway Leone Sepran 4T – wymiana paska i problem z zapłonem.

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe kuba90876 kuba90876 5 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #135543
    Zdjęcie profilowe Konky
    Konky
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Model: Keeway Leone Sepran 50 4t
    Silnik: 139 QMB
    Przebieg: 2200km

    Witam
    W kwietniu tego roku kupilem nowy skuter. Gdy jechalem do pracy zerwał mi sie pasek. A ze sie spieszylem do pracy zostawilem skuter u przypadkowej osoby i pobieglem na autobus. Tego samego dnia w nocy odebralem skuter i przewiozlem go do garazu w POZYCJI LEZACEJ. Po okolo tygodniu zamowilem nowy pasek. Przez ten czas skuter byl rozkrecony w garazu. Z lekkim trudem wymieniłem pasek na nowy ale nie moge go teraz odpalic. Ani na kopnik ani na rozrusznik. Rozrusznik straszie ciezko chodzi. Nie tak lekko jak wczesniej.
    I teraz mam kilka pytan:

    1) Podczas tej wymiany nie wiem skad odkrecilem ten kabel, i nie wiem teraz gdzie go przykrecic i do czego on jest. Jest na nim cyfra „4” Link: http://www.tinypic.pl/y2u6f5pe22b9

    2) Czy pasek nie jest za krotki ? albo nie jest za szeroki ? Ogladalem kilka filmow tutorialowych co do wymiany paska i zawsze pasek jest luzny, a ja musialem go naciagac zeby go zalozyc a i tak bylo ciezko. Link: http://www.tinypic.pl/pk673c5cmu5o

    3) Jak wymianialem pasek to na tym sprzegle byla taka sprezatyna ktora dociskala pasek, bez przycisniecia jej nie bylem w stanie zalozyc nowego. Wiec wzialem duzy srubokret i go rozszerzylem, ale jak zalozylem pasek to taka pozycja zostala, ten talerz na ktory napiera sprezyna zostal w tym miejscu ze tej sprezyny nawet nie widac. Link: http://www.tinypic.pl/b5pn1tyx2nhp

    Dodam jeszcze ze sprawdzałem iskre i tam wszystko wporzadku. Przed zerwaniem paska wszystko bylo OK.

    Pozdrawiam i licze na pomoc z waszej strony.

    #135595
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    Jaki pasek kupiłeś? Jaki miał symbol, oznaczenie?

    Jak go wiozłeś to na którym boku? Zresztą to mniej ważne, benzyna z gaźnika najprawdopodobniej sobie uciekła a sama nie spłynie, trzeba trochę pokręcić.

    Pasek masz za krótki. Ciężko się obraca na talerzach a kopka i rozrusznik właśnie przez poruszenie przeciw talerza wariatora poruszają wałem napędowym. Nie mają siły tym kręcić, tłok nie wytwarza wystarczającego podciśnienia by w gaźniku pojawiła się benzyna. Od tego by chyba trzeba było zacząć.

    #135608
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Co do 1 to jest spust paliwa z gaznika. U mnie jest to przykrecone do pokrywy napędu.
    2.Kupiłeś za krótki pasek. musisz kupić nowy, dłuższy. PS. masz jeszcze ten stary pasek co ci się urwał? Jeśli tak to masz na nim oznaczenia, poprostu kup identyczny pasek.
    3. Według mnie pasek za krótki i zaklinonował sprężyne centralna. Nie ma po prostu ,,siły,, wrócić do dawnej pozycji.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

    Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.
Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie