Keeway Huricane 50/70 Po ściągnięciu blokad nie chce jechać

Witam, ściągnąłem blokady w swoim skuterze keeway Huricane 50 i odrazu wykonałem remont tłok/cylinder/głowica do tego zakupiłem dysza 80/rolki 3.5g/moduł odblokowany. Gdy siadam na skuter, aby się przejechać nie pojedzie więcej niż 30km/h, chce ale nie może, lecz gdy stoji na stopkach bez obciążenia wszystko jest normalnie jak być powinno. Ściągnąłem więc dekiel i go odpaliłem i przy dodaniu gazu tam gdzie jest sprzęgło pasek się przesuwa w bok zwiększając tak jakby przełożenie a pod obciążeniem to nie występuje( nie jestem znawca nie wiem jak to opisać).

Co to może być sprężyna centralna?
Sprężynki sprzęgła?
Może problemy z przekładnia ?

Pasek jest w dobrym stanie
Rolki nowe na 5.5G występuje ten sam problem obecnie założone 3.5G

Na zestawie cylinder tłok 50 ten problem wystąpił po 1 dniu jazdy pomyślałem że się zatarł przez ściągnięcie blokad, lecz po remoncie ten sam problem.

zakładając że masz poprawnie dobrany i wystrojony gaźnik, Poprawnie dobrana dysze, prawidłowy kolor świecy, zakładając że masz prawidłowo dobrany zestaw cylindra (odpowiednia głowica z odpowiedni cylindrem dająca odpowiedni stopień sprezania). Czyli zakładając że twój silnik prawidłowo generuje MOC w całym użytecznym zakresie obrotów -to pozostaje ci strojenie napędu rolkami. Lub zbadania korektora i wariatora czy sie nie zacinają.
Ale ja z doświadczenie bym nie zakładał że aż tak wszystko jest dobrze wiec bym zaczął od pomiaru kompresji. Bo bez tego nie ma co sie brac za inne rzeczy.

A generalnie jaki jest objaw jak jedzie? Nie ma siły się kręcić czy wyje do maxa a nie jedzie?

Bardziej wyje, chce ale nie może jechać wiem że ta usterka znajduje się w napędzie, zamówiłem Czerwona sprężynę centralną, oraz cały zestaw sprężyn od sprzęgła będę kombinować.

Ale zauważyłem że mam luz na przekładni czy to ma znaczenie?

zostaw te sprezyny w spokoju. Kompletnie od złej strony sie za to zabierasz. Dobierz rolki. Na twój cylinder wystarczy seryjna sprezyna bo ona wystarczy w 99% przypadków.
zrób kreskę na wariatorze flamastrem i zobacz jak wysoko ja ściera pasek. No i sam musisz wymyślić czy wyje bo ślizga się pasek czy jednak pasek sie nie ślizga tylko po prostu rolki są zbyt lekkie żeby otworzyć wariator.
Podstawa to jednak jest wiedza czy masz warunki żeby generować odpowiednią moc oraz czy wariator i korektor pracują bez zacięć. A zmiana spręzyn to zabawa po omacku i do tego z wielkim marginesem błędu bo to mało precyzyjna regulacja.
Zamówiłes “czerwoną sprezyne”… czyli że o jakich parametrach? W niej kluczowa jest twardośc nie nie kolor. Czerwona od Cześka i czerwona od Stefana to inne sprężyny…