Keeway focus, tuning po regulacji i słabe osiągi ;/

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Keeway focus, tuning po regulacji i słabe osiągi ;/

Ten temat zawiera 53 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 54 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #231370 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No to tak, tuning jaki przeprowadzony w linku w podpisie.
    a teraz do rzeczy.
    Chodzi o to że keeway ma mały v-max i słabą przyśpieche (dziś gilery runner nie mogłęm wziąść a na niej 2 osoby były i wydech, cylinder, gaźnik seria i ponoć tylko wario sportowe miała)
    Także marnie, v-max koło 75/80 realnych więc też mało jak na ten tuning.
    Sam regulowałem skuter na miliard sposobów, ostatnio nawet oddałem kolesiowi który zna się bardoz dobrze na regulacji i wyregulował to i faktycznie jak na razie skuter chodzi dużo lepiej niż po moich regulacjach ale dalej v-max max 80 i przyśpiecha to tej gilery nie mogłem wziąść nawet ;/

    Nie wiem co jest nie tak, bo na pewno za małe te osiągi są i coś jest nie tak tylko nie wiem co, macie jakieś sugestie?

    #231371 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A czego się spodziewasz po silniku keewayaż? kup kartery od miny wez kup używkę malossi sporta lc i wtedy będzie smigac pozadnie

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #231372 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To mój seria rox ma realne 75 😯

    #231373 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    coś musi być nie tak 😛 ja kymcaczem bez problemu cisne ponad 80 realne :O a keeway po full sporcie ma tyle nie iść 🙂 ja osobiście na metrakicie keewayem 95 km/h na blacie miałem pierwszy i ostatni bo wtedy pożegnałem się z metrakitem proponuje wario na polini zmienić 🙂 do keewayow jest lepsze ;P

    #231374 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zmiana na lc nic nie da bo ac aż z osiągami tak w tył nie jest, SiWy w minarelli miał malossi sport ac i ładnie mu chodziło więc nie tędy droga.
    same kartery od roxa też nic nie dadzą bo co do osiągów mają kartery?
    rox jest szybszy bo ma inne przełożenia i zapłon i tyle się różnią a ja mam przełożenie wymienione więc zostaje tylko zapłon choć wątpię żeby on aż tak ograniczał bo Siwy_fact na swoim keewayu ze słabszym tuningiem więcej wycisną więc to nie tędy droga…
    jedynie co to faktycznie to wario polini SC ma w fact’ie swoim. ale żeby głupie wiaro aż tak psuło przyśpieche i v-max? malossi to przecież dobre wario jest…

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #231375 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no niewiem 😛 ja założyłem polini od kumpla to mi dużo lepiej chodził tylko muł na starcie a później ogień był 😀

    #231376 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no właśnie, więc nie ma pewności czy to przez wario czy przez co to szkoda mi kasy żeby zmieniać za nowe 270 trzeba dać a używek nie ma na allegro. malossi pewnie by poszedł za 150 to trochę nieopłacalne dokładać 100zł a nawet nie mieć pewności czy to coś da ;/

    #231377 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    silnik od roxa wszystkim się rozni .. , cylinder , stojan , magneto , zaplon , modol, wał o innej srednicy, wariator , przeciwtalerz , sprzeglo , torque , dzwon na przelozeniach konczac … wyszlo by ci fajnie jak bys znalazl kupca na silnik i wsadzil serie od roxa i zaczal ja lekko tuningowac,

    i powiem tak ze kumpel mial fajnie matrixa zrobionego ze szedl mu ok. 90 .. ale na przyspieszenie brala go gilerka seria i rox

    #231378 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    tylko właśnie chodzi o to że nie chce już pakować w ten skuter, tlyko z nim zrobić tak jak ma być i na następny sezon chce już go sprzedać więc nie opłaca się w ogóle silnika zmieniać na zime bo długo nie mam zamiaru nim jeździć.

    a co do różnic, malossi sport ac do miny a do kewaya mocą się nie różnią zapewne, moduł mam odblokowany, wariator, przeciwtalerz, sprzęgło też odpadają bo mam sportowe więc odpowiedniki roxowe też są na tym samym poziomie no i przełożenia też mam wymienione na polini a takie do roxów wsadzają żeby lepiej szedł więc też odpada xd

    i na 100% da się z tego kewaya wycisnąć więcej, noras, siwy fact, siwy, sebek i reszta co ma keewaye i na chińskim silniku więcej cisneli (niektórzy już nie mają chińskich, ale jak mieli) niż ja na tym full sporcie więc coś musi być nie tak więc nie mowcie żeby zmieniać silnik itp.

    #231379 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Koles ma Quantuma jego setup to:
    Cylinder – Stage6 Streetrace 70cc
    Wydech – Tecnigas rs 70
    Wariator – Polini Speed Control
    Łożyska – Stage6 – HQ Teflon i uszczelniacze
    Płytki membrany – Polini twarde
    Pas napędowy – stage6 Pro
    Sprężyna dociskowa – Hebo +50%
    Rolki – Polini 3,5g
    Dysza – 105
    stożek

    I realnie ciśnie 95km/h, a ze świateł nikt go wziątka nie może tylko raz go aerox wzioł, ale po tuningu, a tak to gilere, aprilie, malaguti f12, nrg zostali w tyle

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 54 łącznie)
Odpowiedz do: Keeway focus, tuning po regulacji i słabe osiągi ;/
Informacje o Tobie: