Keeway focus, tuning po regulacji i słabe osiągi ;/

Ten temat zawiera 53 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 3 miesiące temu.

  • Autor
    Wpisy
  • #231370 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No to tak, tuning jaki przeprowadzony w linku w podpisie.
    a teraz do rzeczy.
    Chodzi o to że keeway ma mały v-max i słabą przyśpieche (dziś gilery runner nie mogłęm wziąść a na niej 2 osoby były i wydech, cylinder, gaźnik seria i ponoć tylko wario sportowe miała)
    Także marnie, v-max koło 75/80 realnych więc też mało jak na ten tuning.
    Sam regulowałem skuter na miliard sposobów, ostatnio nawet oddałem kolesiowi który zna się bardoz dobrze na regulacji i wyregulował to i faktycznie jak na razie skuter chodzi dużo lepiej niż po moich regulacjach ale dalej v-max max 80 i przyśpiecha to tej gilery nie mogłem wziąść nawet ;/

    Nie wiem co jest nie tak, bo na pewno za małe te osiągi są i coś jest nie tak tylko nie wiem co, macie jakieś sugestie?

  • #231371 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A czego się spodziewasz po silniku keewayaż? kup kartery od miny wez kup używkę malossi sporta lc i wtedy będzie smigac pozadnie

  • #231372 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To mój seria rox ma realne 75 😯

  • #231373 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    coś musi być nie tak 😛 ja kymcaczem bez problemu cisne ponad 80 realne :O a keeway po full sporcie ma tyle nie iść 🙂 ja osobiście na metrakicie keewayem 95 km/h na blacie miałem pierwszy i ostatni bo wtedy pożegnałem się z metrakitem proponuje wario na polini zmienić 🙂 do keewayow jest lepsze ;P

  • #231374 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zmiana na lc nic nie da bo ac aż z osiągami tak w tył nie jest, SiWy w minarelli miał malossi sport ac i ładnie mu chodziło więc nie tędy droga.
    same kartery od roxa też nic nie dadzą bo co do osiągów mają kartery?
    rox jest szybszy bo ma inne przełożenia i zapłon i tyle się różnią a ja mam przełożenie wymienione więc zostaje tylko zapłon choć wątpię żeby on aż tak ograniczał bo Siwy_fact na swoim keewayu ze słabszym tuningiem więcej wycisną więc to nie tędy droga…
    jedynie co to faktycznie to wario polini SC ma w fact’ie swoim. ale żeby głupie wiaro aż tak psuło przyśpieche i v-max? malossi to przecież dobre wario jest…

  • #231375 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no niewiem 😛 ja założyłem polini od kumpla to mi dużo lepiej chodził tylko muł na starcie a później ogień był 😀

  • #231376 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no właśnie, więc nie ma pewności czy to przez wario czy przez co to szkoda mi kasy żeby zmieniać za nowe 270 trzeba dać a używek nie ma na allegro. malossi pewnie by poszedł za 150 to trochę nieopłacalne dokładać 100zł a nawet nie mieć pewności czy to coś da ;/

  • #231377 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    silnik od roxa wszystkim się rozni .. , cylinder , stojan , magneto , zaplon , modol, wał o innej srednicy, wariator , przeciwtalerz , sprzeglo , torque , dzwon na przelozeniach konczac … wyszlo by ci fajnie jak bys znalazl kupca na silnik i wsadzil serie od roxa i zaczal ja lekko tuningowac,

    i powiem tak ze kumpel mial fajnie matrixa zrobionego ze szedl mu ok. 90 .. ale na przyspieszenie brala go gilerka seria i rox

  • #231378 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    tylko właśnie chodzi o to że nie chce już pakować w ten skuter, tlyko z nim zrobić tak jak ma być i na następny sezon chce już go sprzedać więc nie opłaca się w ogóle silnika zmieniać na zime bo długo nie mam zamiaru nim jeździć.

    a co do różnic, malossi sport ac do miny a do kewaya mocą się nie różnią zapewne, moduł mam odblokowany, wariator, przeciwtalerz, sprzęgło też odpadają bo mam sportowe więc odpowiedniki roxowe też są na tym samym poziomie no i przełożenia też mam wymienione na polini a takie do roxów wsadzają żeby lepiej szedł więc też odpada xd

    i na 100% da się z tego kewaya wycisnąć więcej, noras, siwy fact, siwy, sebek i reszta co ma keewaye i na chińskim silniku więcej cisneli (niektórzy już nie mają chińskich, ale jak mieli) niż ja na tym full sporcie więc coś musi być nie tak więc nie mowcie żeby zmieniać silnik itp.

  • #231379 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Koles ma Quantuma jego setup to:
    Cylinder – Stage6 Streetrace 70cc
    Wydech – Tecnigas rs 70
    Wariator – Polini Speed Control
    Łożyska – Stage6 – HQ Teflon i uszczelniacze
    Płytki membrany – Polini twarde
    Pas napędowy – stage6 Pro
    Sprężyna dociskowa – Hebo +50%
    Rolki – Polini 3,5g
    Dysza – 105
    stożek

    I realnie ciśnie 95km/h, a ze świateł nikt go wziątka nie może tylko raz go aerox wzioł, ale po tuningu, a tak to gilere, aprilie, malaguti f12, nrg zostali w tyle

  • #231380 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wariator też pewnie jakiś ma i widzisz ile ciśnie, a mój jeszcze gaźnik i przełożenia i kurde… no coment’s…
    coś musi być nie tak i tego jestem pewien na 100% tylko coś

  • #231381 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wario ma Polini Speed Control, a może ci komprcha ucieka bo mu uciekała i miał podobnie zmieńił uszczelkę przy cylindrze i jest ok. A ty ile km zrobiłeś na tym cylindrze? bo możesz mieć do wymiany pierścienie 😀

  • #231382 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no wiesz… szlifa miałem dopiero, nabite z 300km dopiero, a tłok oryginalny malossi jakościowo jak vertex. do tego uszczelki nowe wsadzone pod głowice i cylinder.

  • #231383 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    rozkmiń roxowy silnik ten silnik byś sprzedał za 800-900 zł spokojnie i byś wsadził roxowy to by cie 700 zł max wyszło kasa w kieszenie a osiągi dużo lepsze 🙂

  • #231384 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie zmieniam silnika, wsadziłem do niego ponad 3 tysiące i sprzedać za 900 taka strata, nigdy!
    poza tym coś po prostu go ogranicza, coś jest walnięte i coś nie tak, jak się tylko dowiem co to żaden skuter na minarelli nie będzie miał szans, tylko najpierw muszę znaleźć przyczynę.

  • #231385 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a dobrze blok wyczysciłes przed montażem uszczelek czy tam było idealnie czysto ? 😀 sprawdź kompresje itp dla pewnosći może zapłon nie równo ustawiony ?

  • #231386 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    taa czyste było, głowice nawet i kanał wydechowy przepolerowałem, nie na lustro ale jest gładkie i bez nagaru xD
    a zapłonu się nie da przestawić ani ustawić bo jaką ja nie mam tam żadnej regulacji xd
    aczkolwiek pamiętam że ładnie jechał, ale coś się tukło więc pościągałem magneto i wszystko tam z tamtej strony potem składam odpalam, jade i v-max i przyśpieszenie spadło z tego co pamiętam ale potem składałem, rozkładałem ze 3 razy i nic…

  • #231387 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    masz przyczyne co spowodowało te stluczenie ;D 🙂

  • #231388 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ja miłem podobny setup tylko gaźnik 19mm a w nim dysze 110 i wydech rs70 moze dlatego ??

  • #231389 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no i miałeś inny cylinder, mocniejszy trochę ale leciał Ci 115.
    ja też mam w gaźniku dysze 110 tylko że gaźnik 17.5
    ogólnie mam ciut słabszy tuning niż Ty, ale 100 powinien lecieć…

    ReKoRd napisał:

    masz przyczyne co spowodowało te stluczenie ;D 🙂

    nie, samo się przestało tłuc po pewnym czasie, ale te osiągi spadły po tym odkręcaniu i do tej pory nie wiem czemu i już one nie wróciły a z 10kmh realne poszło w dół.

  • #231390 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    moze cos z zapłonem ? najlepiej jakbys mógł od jakiejs yamahy załozyc i zobaczyc czy cos się zmieńilo

  • #231391 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a klinek masz dobry? nie objeżdża magneto na wale?

  • #231392 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    klin jest dobry, magneto się nie okręca a co do zapłonu.
    to ten koleś co regulował mówił że pasek jeszcze jest jakiś co nie pozwala max wyciągnąć i na próbę ma wsadzić jakiś inny i zobaczyć to mu powiem żeby zapłon też obczaił jak da rade choć nie wiem czy to wypali xD.
    ale w skuterze się nie da regulować zapłonu nie? ja przynajmniej nie widziałem nic takiego tam.
    chyba że tłok od głowicy jest za daleko bo nie ostawiałem bo przy sporcie podobno nie trzeba tego gmp ustawiać. jak myślicie?

  • #231393 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie da się resulowac ale moze cewki się przypliły 😀

  • #231394 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kiedyś już tam wszystko rozbierałem i czyściłem i nic nie dało ;/

  • #231395 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ten czujnik co zbiera impulsy od magneta idzie go regulować .. bynajmniej tak mi się wydaje bo pamietam ze znajomemu jak poskladalem silnik to nie chcial palic ale walil z wydechu jak z armaty .. no i przestawilem ten czujnik i zapalil .. później to tylko doregulowałem zeby było jak najlepiej ..
    sprawdź to

  • #231396 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no jest, można go przysunąć bliżej lub dalej od magneta i tyle. sprawdźę może jutro, ale na 90% ustawiłem go na odległość cieniutkiej tekturki ;p

  • #231397 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A mi wydaje się ze to przez te przełozenia niby polini 😉

  • #231398 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    SiWy, to przez przełożenia nie jest mój kumpel wsadził do matrixa seryjnego z dobra kompresją te przełożenia i szliśmy równo ze świateł a ja miałem wariator wymieniony wtedy ale mój był już z deka przytarty 🙂 Obczaj ten zapłon (posprawdzaj wszystkie połączenia, jakość styków itd) albo to może być faktycznie wina wariatora choć malossi też bardzo dobre jest…

  • #231399 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mafioz ja tego czujnika nie mam tak blisko, może z 2mm od magneta, spróbuj może dać do troszkę dalej.

  • #231400 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no więc tak:
    Ten czujnik przesunąłem i jest jakoś 2/3mm odległości, ale to nie pomogło xd
    myślałem że moduł ale wsadziłem seryjny to strasznie malutkie obroty kręcił, aż dziwnie xD moduł jest ok.
    przed jazdą ogólnie to na wariatorze markerem porobiłem kreski od środka do zewnątrz i :
    http://img16.imageshack.us/i/20090918247.jpg/
    pasek nie wychodzi do samej góry ;/
    W sumie tam jest z 0.5cm to to aż by tyle v-maxa ograniczało?
    dodam że do 50kmh kręci ogromne obroty a powyżej 50kmh obroty już lekko spadają z 1tyś/1.5tyś obr mniej ma i potem już nie wzrastają.

  • #231401 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A może skróć tuleję wario? Pasek wejdzie wyżej i będzie większy v-max 🙂

  • #231402 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no ale czy wtedy nie będzie znów mułów?
    już i tak mam mega muła na starcie a na wario widać że wytarte jest tylko tak do połowy a wyżej już tak mniej co oznacza że pasek tam żadniej wychodzi wyżej jak połowa.
    To tak na chłopski rozum, tak do 50kmh jak mam takie mega wysokie obroty pasek wychodzi do połowy wariatora a później po przekroczeniu tej prędkości obroty zauważalnie spadają i wtedy wychodzi na tą część mniej wyjeżdżoną.
    Spadku obrotów nie powinno być i powinien równo cisnąć.

    A koleś regulował to nie wiem czy jakiejś podkładki czasem nie dał tam też, dziś będę wieczorem miał może klucze to rozkręcę i zobaczę.

  • #231403 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    miałes pasek kevlarovy ;> a może wario wytarłeś kevlarem 😀

  • #231404 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a właśnie masz idealnie rowniutkie powietrzchnie wario przeciwtalerzaż?

  • #231405 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wez te wywal wszystkie podkładki jak jakieś sa na tuleji i najwyzej dasz trochę lżejsze rolki i v-max powinien wzrosnąć ale na sportowym wariu nie wyjdzie ci nigdy pasek do samego konca tak juz sa po prostu zrobione no chyba ze ta tuleje skrócisz ale mul większy będzie na 100% jak teraz jest. Nawet jak sa jakieś fałdy na wariu to nie zmiećjsza one osiągów znacznie. A na focie widać ze nie ma żadnych fałd wiec jest ok. A pasek jaka ma szerokośc bo może jest zjechany już??

  • #231406 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no więc tak:
    wario jest równe i jest ok. pasek kiedyś na tym wariu wychodził do samej góry.
    a pasek jest 16mm nie jest popękany ani poszczerbiony.

    jutro to rozkręcam i zobacze co tam jest nie tak.
    tylko kurde, dziwi mnie jeszcze taka kwestia że założyłem do tego sprzęgła najtwardsze sprężynki jakie dali, naciągnąłem je na maxa a skuter i tak z niskich obrotów rusza ;/

  • #231407 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jak dobrze pamiętam to pasek powinien mieć 17mm ale dokładnie nie pamiętam 🙂

  • #231408 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nowy chyba 17,5 ma.

  • #231409 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no nowy ma 17mm ten też miał ale szybko się starł do tych 16mm i teraz tak zostaje i się nie zmienia dużo ;p.
    A co myślicie żeby wsadzić do tego centralke polini +7?
    możliwe żeby ta TopRacing+22 była za twardaż ;/

    [ Dodano: 18-09-2009, 23:42 ]
    bo to tak wygląda jakby na początku 0-50kmh ta centralka byla za twarda a potem jakby już się poddawała i pasek za szybko idzie w gorę przez co obroty spadają.
    Więc co myślicie o tym jeszcze? może w ogóle wsadzić jakąś hebo, są krótsze więc na początku byłby mniejszy opór i może by lepiej szedł? ale mam tylko +60

  • #231410 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mafioz napisał:

    zmiana na lc nic nie da bo ac aż z osiągami tak w tył nie jest, SiWy w minarelli miał malossi sport ac i ładnie mu chodziło więc nie tędy droga.
    same kartery od roxa też nic nie dadzą bo co do osiągów mają kartery?
    rox jest szybszy bo ma inne przełożenia i zapłon i tyle się różnią a ja mam przełożenie wymienione więc zostaje tylko zapłon choć wątpię żeby on aż tak ograniczał bo Siwy_fact na swoim keewayu ze słabszym tuningiem więcej wycisną więc to nie tędy droga…
    jedynie co to faktycznie to wario polini SC ma w fact’ie swoim. ale żeby głupie wiaro aż tak psuło przyśpieche i v-max? malossi to przecież dobre wario jest…

    kartery daja!!
    sa inne a i przełożenia w roxie inne sa w tym jest problem

  • #231411 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    siw3x napisał:

    sa inne a i przełożenia w roxie inne sa w tym jest problem

    ile razy będę pisał że ja już NIE MAM CHINSKICH PRZEŁOŻEÑ?! zostały już wymienione -.- a jak według Ciebie to że kawałek aluminium czyli karter będzie inny coś da to to uzasadnij, czemu itp. według mnie nie da nic sam karter.

  • #231412 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mafioz, kup nowy pasek i wtedy zobacz

  • #231413 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ale jak wygląda ci że jest za twarda to kup centralke,
    pasek jest droższy, sam mam 16mm

  • #231414 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja mam cetralke +22% naraku i jest ok a tez mam prawie full sporta bez gaźnika i przelozen tylko 😉 sprubuj z ta

  • #231415 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dobra, ok to robię tak:
    kupuje na probe jakiś tani chiński pasek żeby tylko zobaczyć czy to jego wina (jakoś nie uśmiećha mi się wydawać 100zl na pasek ;/)
    I teraz jaką centralke zamówić żeby potem nie płacić za wysyłkę 150 razy?
    miększą np. TopRacing +15? czy jakąś twardszą?
    Czy w ogóle kupować centralke? bo mam polini +7/+15 i hebo 60.

    Jeszcze skontaktuje się z tym kolesiem co mi regulował i powiem że chujowo zrobił a nie wyregulował i może to poprawi ;/

  • #231416 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja przy moim setupie mam 22% i jest ok

  • #231417 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dobra to tak, porozkręcałem i tak:
    w środku wariatora, jako przedłużenie tulei między tuleje a ten talerz po którym chodzą rolki znalazłem 2 podkładki, koleś musiał je tam wsadzić, jaki to ma sensą

    Wsadziłem również centralke polini białą +7 i na rolkach 4.5 lipa, jeden wielki muł przy 50 xd
    Na Hebo +60 taki sam mul, może ciut mniejszy, ale jechać się nie da. nie wiem czy to aby na pewno rolki 4.5 zbyt ciężkie były do tych centralek czy przez to że tamte podkładki co były jakby w wariatorze były potrzebne?

  • #231418 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    między wariatorem a przeciwtalerzem nie powinno nic być prócz tulejki jak już to te podkładki daj za wario a nie przed … aha i pamiętaj im masz twardszą centralkę tym rolki powinny być cięższe i na odwrót … wiem bo sam tak miałem… A i +15% to raczej to 50ccm a nie do 70 ;] więc ja bym tam wsadził +60 hebo lub +22% TR.. bo to praktycznie to samo rolki jakieś 4,0 albo i te 4,5 sprężynki sprzęgła jakieś twarde i dopiero zobaczył jak by to chodziło ..

  • #231419 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    hebo +60 z rolkami 4.5 lipa bo rolki jakby sporo za ciężkie. a jak te podkładki były założone (bez nich nie sprawdzałem) to na centralce TR+22 i rolkach 4.5 było w miarę ok. ale że multivar lubi cięższe rolki to nie wiem czy nie powinienem posłuchać rad SiWego i kupić jakąś w ogóle twardą centralkę żeby rolki były koło 6gram lub jakieś ciężkie, dlatego zastanawiam się nad centralką hebo +90 albo którąś z malossi tylko którą? bo zamówię od razu centralkę i zestaw rolek testowych polini.

  • #231420 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie przesadzasz trochę z hebo +90% xD ja bym wsadził jak już TR +30%

  • #231421 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    najwyżej do tej hebo +90 wsadzę rolki z 7 gram i kij. kupie TR+30 i się jeszcze okaże że zła jest czy coś. albo Hebo +90 albo malossi żółta albo czerwona, jeszcze się nie zdecydowałem do końca. żółtą malossi to dają do wariatiora z rolkami 7g to do full sporta może być za słaba.
    a do tej hebo +60co mam rolki ze 4 gram albo nawet 3.5 byłyby ok więc jest znacznie zbyt miękka.

  • #231422 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zapytam się Ciebie tak: czujesz ze skuterówi się pasek ślizgaż? Że zaciąga się jak samochód z automatem??

  • #231423 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    http://www.youtube.com/watch?v=A26JM8FC3s0
    tak przyśpiesza… marnie, marnie, marnie. a przy tych 70 licznikowych już traci moc i ciągnie słabiutko dalej.

Odpowiedz do: Keeway focus, tuning po regulacji i słabe osiągi ;/
Informacje o Tobie:




Back to top button