Keeway Focus 50 Problem z gaźnikiem?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle 125 Keeway Focus 50 Problem z gaźnikiem?

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #308881
    Zdjęcie profilowe erix858
    erix858
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Witam mam taki problem często się tak dzieje nie raz codziennie a nie raz co 2 dzień. Mianowicie chcę odpalić skuter kręci kręci… i nie odpala ściągam filtr powietrza i przykładam rękę za miast niego i skuter odpali na moment, zakładam filtr skuter odpala i chodzi normalnie jaka tego przyczyna ?

    #308894
    Zdjęcie profilowe Tomi12
    Tomi12
    Użytkownik
    • Postów: 22

    sprawdz sanie czy działa a może gaznik masz zatkany

    #308896
    Zdjęcie profilowe erix858
    erix858
    Użytkownik
    • Postów: 30

    A jeszcze jakieś przyczyny?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Junaka. Wygraj zegarek o wartości 2000 PLN

    Chcesz zdobyć wyjątkowy zegarek Davosa z logo Junak? Nakręć film o swoim Junaku i opublikuj na Facebooku.
    #308899
    Zdjęcie profilowe Tomi12
    Tomi12
    Użytkownik
    • Postów: 22

    a sprawdzałeś gaznik czy zatkany

    #308900
    Zdjęcie profilowe misiekmoto
    misiekmoto
    Użytkownik
    • Postów: 17

    Wyczyść cały gaźnik i filtr powietrza. Albo jest coś z gaźnikiem, albo filtr w pewnym momencie łapie lewe powietrze… Wszystko dokładnie wyczyść, wyreguluj i dalej baw się np. z wężykami, filtrem powietrza, elektryką (ssanie i wgl.) i zobacz czy coś pomoże.

    #308976
    Zdjęcie profilowe Johnsonpl
    Johnsonpl
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Mam cały czas tak wyczyść gaźnik i zainwestuj w nowy krociec oraz stożek i nie te metalowe zawleczli tylko zaciski

    #308977
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 265

    filtr łapie lewe powietrze? on po to jest żeby łapał powietrze. A dopiero na stożku zacznie się jazda z regulacją….
    tu jest raczej problem z podciśnieniem sterującym kranikiem paliwa.
    Kiedy zatykasz ręką dolot silnik wysysa skąd się da i jest duże podciśnienie i karnik puszcza paliwo.. a jak już silnik zaora to podciśnienie jest wystarczająco duże żeby prace kranika podtrzymać.
    Zmierzył bym kompresje bo to coś powie o podciśnieniu jakie jest w stanie wygenerować silnik, ew. wyczyścił gaźnik i sprawdził szczelność dolotu miedzy gaźnikiem a cylindrem + wężyk od podciśnienia do kranika.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #308998
    Zdjęcie profilowe erix858
    erix858
    Użytkownik
    • Postów: 30

    czy to może przez to, że przebieg ma już 28tyś i tłok z cylindrem już porysowany?

    #308999
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 265

    napisałem wyżej żeby zmierzyć kompresje. bo zgadywanka tu nic nie da. Może być porysowany ale wcale nie musi.

    Edit
    dzięki wątkowi obok już wiemy że jednak jest podobno zajechany.
    ten zamykam.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie