keeway flash (problem)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery Keeway keeway flash (problem)

Ten temat zawiera 26 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe killerjestjeden killerjestjeden 8 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 27 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe jaworek92
    jaworek92
    Użytkownik

Mam taki problem ze skuterkiem ponieważ nie zawsze chce na zimnym odpalić elektrycznie i nie wiem co to może być? akumulatorek jest nowy i dobry.

I dzisiaj tak czyszczę filtr powietrza, wszystko ładnie zrobione i znowu musiałem odpalić z nogi bo nie chciał dać rady i tak słucham jak chodzi silnik i wgl i słyszę że tak co 3-4s jakieś klekotanie, pukanie jak by wydobywało się z wariatora i nie wiem co to może być,

Prosił bym o pomoc bo jeszcze w tych sprawach jestem zielony xdd 8)

Zdjęcie profilowe a123659
    a123659
    Użytkownik

Też jeszcze zielony jestem ;D Ale sprawdzałeś świece? Iskra jest dobra? A tamto klekotanie to niewiem ;( Ale to jeszcze akumulator może być skoro elektrycznie 😉

o

Czytaj
    REKLAMA

ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    jaworek92
    Użytkownik

Akumulator dobry ;p
    Wkurzyłem się i pojechałem do serwisu gdzie mi robili i też mi mówią że świeca ;d

Ale to klekotanie to się okazało jak rozebrali wariator że ta tarcza połamała się ząbki i wgl wariator coś ;p ale zrobią mi za darmo bo tydzień temu mi to kurde montowali nowy wariator tuningowy 😀
    Tarcza osłonowa czy coś dokładnie nie pamiętam :P^^

a123659
    Użytkownik

Świece w domu idzie wymienić. Kilka minut tylko ;D Klucz do świecy odrazu masz w skuterze, bardzo łatwy dostęp, przynajmniej u mnie ;D Ciesze się, że może pomogłem ;D

o
    jaworek92
    Użytkownik