Keeway f-act z cylindrem 70ccm

Witam. Mam keeway f-act 2007r. Cylinder jest nadal oryginalny. Chciałbym wymienić go na 70ccm. Mam pytanie, jaki cylinder polecacie. Nie chce wydawać dużo kasy na cylinder. Co jeszcze trzeba wymienić oprócz cylindra żeby chodził dobrze. Czy trzeba zdejmować jakieś blokady bo nic przy nim jeszcze nie robiłem . Pozdrawiam

Blokady to rzecz najważniejsza przy tuningu... Musisz ściągnąć wszystkie. To jest 2t czy 4t ?

2t

Cylinder, gaźnik, króciec dolotowy, filtr powietrza z obudową, wydech, wariator, pasek, sprzęgło, przełożenia. Przydałby by się też lepsze hamulce.

Możesz zmienić cylinder z tłokiem i dać dyszę o 11 numerów większą ale jaki tam będzie efekt to nie wiem.

I ile mnie taki zestaw będzie kosztował >?
A nie wystarczy tylko cylinder z glowica i wał wzmocniony ?

Acha i wał właśnie. Zapomniałbym.

Sam cylinder 104,80 a dysza 5 zł, uszczelka pod cylinder 5 zł, łożysko igiełkowe 5 zł.

Możesz zmienić tylko to co napisałem. Niektórym długo takie coś jeździ. Ile masz teraz przebiegu?

2 tys

Licz się z wydatkiem rzędu 2000/2500 zł. Cylek około 400, wał 400, wydech 500, Gaznik 200, wario 250, sprzeglo i dzwon 300, pasek 80, ewentualnie przełożenia. jakieś 250 zł. Tutaj masz kosztorys na w miarę dobrych już częściach. Pamiętaj nigdy do 2t nie kupuj chińskich części.

yyy 2500 ? to chyba wolalbym kupic nowy motor

Kolega na tuning wydał ponad 3 tys zł...

ale ja nie chce profesjonalny tuning tylko zmiana cylindra na 70 i mam pytanie jaki ten cylinder i co trzeba wymienic zeby sie nic nie spiepszylo po najmniejszych kosztach

No to przy wymianie cylka na 70 cc musisz odrazu wymienic wał. Dobrze byłoby gdybyś wymienił też wario bo seryjne napewno padnie ci po zmianie pojemności. Jesli zwiększasz pojemność zwiększa się też zapotrzebowanie na mieszankę paliwowo-powietrzną więc wymiana dyszy na większą lub nawet możliwe że będziesz musiał kupic nowy większy gaznik. To chyba wszystko.

Przy takim przebiegu możesz pojeździć na seryjnym wale. Padnie to zmienisz. Na razie kup to co napisałem. Najpierw najtańsze, bo weźmiesz drogie, a spalanie porazi cię lepiej niż piorun w szczerym polu i będziesz chciał zmieniać z powrotem na seryjne. Spróbuj najpierw chińszczyzny. Spodoba się to uzbierasz na lepsze.