Keeway f-act z cylindrem 70ccm
- This topic has 12 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 9 years, 9 months temu by
Kisiu1981.
-
AutorWpisy
-
20 sierpnia 2013 dnia 09:31 #141780
Witam. Mam keeway f-act 2007r. Cylinder jest nadal oryginalny. Chciałbym wymienić go na 70ccm. Mam pytanie, jaki cylinder polecacie. Nie chce wydawać dużo kasy na cylinder. Co jeszcze trzeba wymienić oprócz cylindra żeby chodził dobrze. Czy trzeba zdejmować jakieś blokady bo nic przy nim jeszcze nie robiłem . Pozdrawiam
20 sierpnia 2013 dnia 10:40 #141786Blokady to rzecz najważniejsza przy tuningu… Musisz ściągnąć wszystkie. To jest 2t czy 4t ?
20 sierpnia 2013 dnia 10:49 #1417892t
20 sierpnia 2013 dnia 11:46 #141796Cylinder, gaźnik, króciec dolotowy, filtr powietrza z obudową, wydech, wariator, pasek, sprzęgło, przełożenia. Przydałby by się też lepsze hamulce.
Możesz zmienić cylinder z tłokiem i dać dyszę o 11 numerów większą ale jaki tam będzie efekt to nie wiem.
20 sierpnia 2013 dnia 11:53 #141797I ile mnie taki zestaw będzie kosztował >?
A nie wystarczy tylko cylinder z glowica i wał wzmocniony ?20 sierpnia 2013 dnia 12:23 #141802Acha i wał właśnie. Zapomniałbym.
Sam cylinder 104,80 a dysza 5 zł, uszczelka pod cylinder 5 zł, łożysko igiełkowe 5 zł.
Możesz zmienić tylko to co napisałem. Niektórym długo takie coś jeździ. Ile masz teraz przebiegu?
20 sierpnia 2013 dnia 12:33 #1418052 tys
20 sierpnia 2013 dnia 13:02 #141808Licz się z wydatkiem rzędu 2000/2500 zł. Cylek około 400, wał 400, wydech 500, Gaznik 200, wario 250, sprzeglo i dzwon 300, pasek 80, ewentualnie przełożenia. jakieś 250 zł. Tutaj masz kosztorys na w miarę dobrych już częściach. Pamiętaj nigdy do 2t nie kupuj chińskich części.
20 sierpnia 2013 dnia 13:04 #141809yyy 2500 ? to chyba wolalbym kupic nowy motor
20 sierpnia 2013 dnia 13:08 #141810Kolega na tuning wydał ponad 3 tys zł…
20 sierpnia 2013 dnia 13:14 #141813ale ja nie chce profesjonalny tuning tylko zmiana cylindra na 70 i mam pytanie jaki ten cylinder i co trzeba wymienic zeby sie nic nie spiepszylo po najmniejszych kosztach
20 sierpnia 2013 dnia 13:21 #141814No to przy wymianie cylka na 70 cc musisz odrazu wymienic wał. Dobrze byłoby gdybyś wymienił też wario bo seryjne napewno padnie ci po zmianie pojemności. Jesli zwiększasz pojemność zwiększa się też zapotrzebowanie na mieszankę paliwowo-powietrzną więc wymiana dyszy na większą lub nawet możliwe że będziesz musiał kupic nowy większy gaznik. To chyba wszystko.
20 sierpnia 2013 dnia 13:49 #141819Przy takim przebiegu możesz pojeździć na seryjnym wale. Padnie to zmienisz. Na razie kup to co napisałem. Najpierw najtańsze, bo weźmiesz drogie, a spalanie porazi cię lepiej niż piorun w szczerym polu i będziesz chciał zmieniać z powrotem na seryjne. Spróbuj najpierw chińszczyzny. Spodoba się to uzbierasz na lepsze.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.