keeway f-act tuning pytania i problemy :D

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) keeway f-act tuning pytania i problemy :D

Ten temat zawiera 32 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 33 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #247178

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam. Koniec zimy skłonił mnie do tuningu skutera(keeway f-act). Mam 900 zł i nie wiem jak je wykorzystać :D. Napewno nie chce kupowac cyla 70cc tylko popylać na seryjnym… Zdecydowałem się na wydech laser x-pro ale wariator to nie wiem jaki czy multivar 2000 czy jakis inny ;/

    Mam pare pytan zwiazanych z tuningiem..
    1. Czy jeśli zamontuje lasera i wariator to będzie konieczna regulacja gaźnika ?
    2. Jaki ten wariator wybrać ?
    3. Może czekać na jakieś nowe wydechy i wariatory ? zaczyna się sezon wiec podejrzewam ze jakie nowe wyjdą i zeby nie okazalo się tak ze kupie wydech a za tydzien wyjdzie jego nowa wersja ;/
    4. Czy po tym tuningu strace gwarancje ?
    5. Czy opłaca się zdejmowac te 2 blokady (oprocz kolanka) ? bo slyszalem ze duzo nie zmieniają a pali więcej ;/

    PS: jak widac jestem ciemny w tym wszystkim ;D

    Pytam o tą regulacje gaźnika, poniewaz oddac go do jakiegos mechaniora to aż strach, moze nawet nie tknie palcem bo się nawali i zapomni xD a jak byłem w wakacje na przegladzie przy 300km to nie wiem czy w ogóle go zrobili bo nie zauwazyli ze srubki od tłumika są nie dokrecona ;/

    #247179

    Anonimowy
    • Postów: 0

    1. Tak, bo wydech zmienia charakterystykę pracy silnika.
    2. polecam Ci malossi multivar sam go mam, ale ludzie polecają też polini, możesz postawić też na nowość, czyli wariator stage6, o ile jest na wał 16mm
    3. aż tak szybko nie wprowadzają nowych wydechów wariatorów itd, nawet jeśli to wydechy za np. 500zł każdy daje praktycznie to samo, są różnice ale niewielkie, nie opłaca się czekać.
    4. nawet jak odkręcisz przekładnie i pasek zmienisz to stracisz gwarancje, więc jak zmienisz wydech i wario to też po gwarancji.
    5. jak wymienisz wydech to już będzie po 1 blokadzie, po wstawieniu sportowego wariatora pozbędziesz się 2 blokady i zostanie tylko gaźnik i filtr powietrza które przy wydechu i tak będziesz musiał ściągnąć, wyrywając z filtra zwężkę i wsadzając do gaźnika większą dysze.

    W serwisie nie umią regulować chyba że oddasz do jakiegoś porządnego serwisu, zazwyczaj w serwisach keeway nie umią wyregulować i trzeba poprawiać. lepiej samemu się pobawić.

    Liczę na pomógł.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    #247180

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja za 900zł wsadziłbym mu minarelke…

    Ale pewnie na to się nie zdecydujesz.
    Wydech jakiś jasiek Z/R, laser x-pro, tecnigas RS70/II. A wariator multivar albo polini speed control. Jesli zostanie hajs to wrzuciłbym mu jeszcze gaźnik 17,5mm.

    #247181

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wsadź mu Laser x-pro i mocniejszego nie daj typu Yasuni R bo będziesz robił co ok. 3000km szlif cyla … no ale fakt faktem będzie mocniejszy … Ale coś za coś 😆 do tego załóż Malossi Multivar 2000 moim zdaniem jest on lepszy bo daje ci więcej na v-max no i na przyśpieszeniu też daje a Polini głównie daje przyśpieszenie… sam mam Polini Speed Control i planuje kupić malossi multivar do tego jak ci się zostanie kup większy filtr paliwa i jakieś dysze bo na gazior już ci nie starczy bo przecież ostatnio ładnie zdrożały części do skuterów… do tego regulacja przekładni i gaziora (co jest konieczne) i będzie ładnie chodził 🙄

    #247182

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Szlif cylindra? 😆 Co ty gadaszł No chyba, że to żart na prima aprilis.
    Kto powiedzial, że części muszą być noweź Kupując używane można zaoszczędzić naprawde sporo hajsu.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #247183

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Człowieku czy ty wiesz że jeśli się włoży wydech typu racing lub mocniejszy do seri cyla to co tyle trzeba robić szlif…? mój kolega ma Yasuni R w seryjnym cylku 50ccm silniku p/g i jest mocny no ale właśnie co 3k km robi szlif ..

    #247184

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zrób sobie full sporta w keeway na laser x-pro i będziesz brał każdego roxa 50ccm, anwet z wydechem yasuni R 😛
    Sprawdzone, sam dziś jednego bez problemu wyminołem a jechał już maxem, miał wszystko zrobione prócz właśnie cylka, gaźnika i przełożeń a wydech yasuni R.

    Najlepiej właśnie kup lasera, ładny w chromie, yasuni szybko rdzewieje, na yasuni R często szlify a yasuni Z daje tyle co laser a tylko gorzej wygląda po paru miesiącach.

    #247185

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wiec tak kupuje lasera i multivara. Tylko ze nie wiem gdzie tego lasera kupić ? na skuterdoktor są ale do SYM … peugeotów xD .. i rożne takie a jak rozpoznać ze do keeweya będzie pasował ? aa i jakie sprężynki kupić i jaką centralą do tego wydechu i multivara ?
    Po tym jak to wszystko załoze pojade do mechanika na regulacje gaźnika … (tylko muszę znalezc jakiegoś dobrego a nie pijaczka xD)

    #247186

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja na koniec tamtego sezonu w Peugeota mojego wsadziłem Lasera i Multivara i nie wiem czy dobrze zrobiłem. Co prawda w ogóle nie był regulowany, sprężyna i rolki(8,5g) to co było z malossi i prędkość ledwo o 10km/h się podniosła. Albo ten setup jest średni albo wystarczy wyregulować bo po wsadzeniu tyle kasy chciało by się czegoś więcej :-/

    #247187

    Anonimowy
    • Postów: 0

    maciekkolo napisał:

    Co prawda w ogóle nie był regulowany

    Sam sobie odpowiedziałeś maciek …

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 33 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie