Keeway F-act NKD Mały V-max

Witajcie. Posiadam w.w. skuter , przebieg 3200 km..sciagniete blokady tj.na wario i na tłumiku. Problem w tym ze teraz leci on maksymalnie 51 km/h ;// To troche mało jak na odblokowany skuter z silnikiem 2t. Macie jakies pomysly.? Co moze byc granee.? Pozdrawiam :)

regulacja gaznika sie klania;p

Co masz na mysli.? Skuter jest juz po regulacji gaznika poniewarz palil mi 8-9l na setke. Teraz pali w granicach 4-4,5 litra wiec zwiekszyc dawki juz chyba nie moznaa... :)

A powiedz mi czy gdy jedziesz te '51k/h' to jaki jest dźwięk silnika? Tzn jakie ma obroty? Nie jest czasami tak, że jedziesz 51km a silnik już mało co z ramy nie wyskoczy ?

Hmm..jak by to powiedziec..

Obroty ma (przynajmniej tak mi sie wydaje) takie jak ma kazdy skuter jadacy z v maxem.Sa wysokiee ale nie na tyle zeby mial sie zaraz wyskoczyc mi z pod siedzenia :)

czyli wariator sie nie otwiera do konca

"Wariator nie otwiera sie do konca"..? A od kiedy to wariator sie "otwiera".? ;pp

Chodzi ci o to ze pasek nie wchodzi dosc wysoko na wario.?

Wspominalem juuz..blokada(tulejka) na wario jest juz usunieta :)

Myslalem ze moze to byc czasem moduł..ale podobno on nie ma blokady na module..tak wiec nie wiem co jest nie tak ..

braklo mi slowa do okreslenia:D

wez tuleje skroc o 1-2mm (mi to pomoglo)

Ale przeciez tam nie me juz tej tulejki :)

y to wariator po wale jezdzi?=)

Nie wiem dokladnie o ktora tulejke ci chodzi ..nie znam sie na tym ;p

o tej mowie fota
http://gmoto.pl/produkty/3366_tulejka-wariatora-dlugosc-39mm--tuning_5793.jpg

zapewne rolki na wyrzucaja paska na koniec ;)

to zalezy ile gram maja.