Keeway f-act na opak z regulacja napędu

Witam. Posiadam keeway f-act rocznik 2013. Wymienilem ostatnio cylinder na 70 jak i zainwestowalem w wydech tecnigas trek. Gaznik dobrze ustawipny silnik chodzi jak powinien nie dławi sie wkreca sie na dosc przyzwpote obroty. Po dotarciu zamontowalem wydech wyzej wymieniony. Na forum duzo czytalem o spręzynie sprzegla i jest taki problem ze moja skrzynia zachowuje sie zupelnie odwrotnie. Mam rolki 4gr wariator seria seręerężynko sprzegla czerwone. Skuter rusza na wystarczajaco wysokich obrotach pieknie przyspiesza do ok 35 km/h a dalej to jalby mial za ciezkie rolki... Obroty spadaja do ok 4 5 tys obr na nim. I mega wolno przyspiesza jak juz sie wkreci na obroty przy ok 60 70kmh to zaczyna przyspieszac do ok 90 max 95 kmh. Wymieniac spręzyne centralna na jaka? Wsadzilem rolki 3.5 grama na pare minut isprawa delikatnie sie poprawila ale to nie tak powinno chodzic... Moim zdaniem powinien przy tych 40 50 60 kmh przyspieszac na wyzszuch obrptach odmuliloby go to. Jaka sprezyne dpbrac wszedzoe pisza ze twardsza jak pasek sie slizga... Ale on sie nie slizga on od razu rozsprzegla.

musisz sobie obadać (flamaster) jak wysoko ci pasek wchodzi na wariator
przy jakich obrotach zaczyna ci łapać sprzęgło.
i na tej podstawie określić co masz poprawiać.
Standardowo należy zacząć od sprężyny centralnej zbliżonej twardością do seryjnej (a to że jest czerwona lub w kropeczki - to nic nikomu nie mówi) i zapewne trzeba bedzie podnosić wage rolek.
Rozsprzęglanie to sprawa sprezynek sprzęgła. Twarde łapią wyżej i rozsprzęgalają szybciej/wcześnieji jazda jest typowo ^racing^- czyli start z 6-7 tys i ciągnie do 11-12 tys.

Sprężyna centralna jest seryjna, wymienione są jedynie te 3 małe sprężynki odpowiadające za dobre ,,ruszenie''. Podaję link przyspieszenia. https://www.youtube.com/watch?v=BwK7jaNkgJk

no to silnik jest za słaby,
wydech jak tylko zaczyna się obciążenie solidniejsze natychmiast wypada z rezo bo obroty spadają.
Jaki to cylinder, jaki gaznik i jaka dysza główna, jaki dolot?? Bo może na średnich i wyższych go zalewa lekko
Sprzęgło ci łapie wysoko, wiec natychmiast rozrzuca rolki a tu się okazuje że mocy ni mo na takie przełożenie i zaczyna się walka.

Dysza seria gaznik seria dolot seria. Cylimder 70 chinol

To ustawienie przekladni bez wydechu sportowego dosc ladnie ciagnelo na wysokich obrotach

Paweł napisał:

Dysza seria gaznik seria dolot seria. Cylimder 70 chinol

I ty się dziwisz że nie jedzie.... dowiadywałes się cokolwiek na temat zmiany pojemności i konsekwencji zanim się entuzjastycznie za te zmiany zabrałeś?

Patrzę na czesci i zostala wsadzona najkrotsza tulejka do wariatora. Mozliwe jest oby to bylo przyczyna tego mulenia?

Gaźnik 17.5 dellorto w drodze

to celuj w dysze 75-85. powinna przy 17mm być ok przy potrzebach chińskiego cylindra i przy dobrym dolocie