Keeway F-act dobranie filtra powietrza

witam wszystkich forumowiczów, mam problem z moim skuterem , był on na czyszczeniu gaźnika i mechanik powiedział ze mam zmienić filtr na oryginalny a nie stożek który obecnie jest, rano ciężko odpala trzeba nim sporo kręcić , na moje to sie zalewa , mysle nad kupnem obudowy filtra powietrza i co mówicie o tym ?

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=5223249232

nadaje się,i brawo mechanik;)

tzn dobrze doradził czy jak ? jestem zielony w tych sprawach mam skuter od początku jestem 1 właścicielem kupiony w serwisie , serwisowany był na bieżąco , potem był własnie przerobiony ten stożek i większa dysza w przeźmierowie motobike , przejechane ma 5tys i po 2 latach garażowania sie za niego zabrałem , a moze byc właśnie przyczyna tego filtra stozka ze gaśnie na wolnych ?

dobrze doradził,stożek to syf, właśnie przyczyną tego że gaśnie na wolnych może być stożek.

dzieki wielkie za doradztwo ,

to ze długo trzeba nim kręcic też ma wine stożek ?

nikt nie pomoze ? dzisiaj to samo , rano krece nim z 20sekund z 3 razy i dopiero za 4 razem odpali , skuter cała noc jest pod chmurką i zawsze tak rano odpala , co to moze być ? ten stożek ?

zdejmij w końcu ten stożek to się dowiesz czy to ten stożek.

zakupiłem ten filtr powietrza co wyżej podałem link . Założyłem go i dupa, nie odpala, odkręciłem świece , cała zalana paliwem , tak jak by się zalewał , zadzwoniłem to tego mechanika co robił skuter , odpowiedział że , cytat: jak był filtr stożek to była wymieniana iglica na większą , teraz jak mam oryginalny filtr paliwa to dostaje więcej dawki paliwa niż powietrza i stąd ten efekt , mam wymienić iglicę lub podjechać.

Teraz pytanie do was jaka to iglica i gdzie ją mam kupić ? bo nie uśmiecha mi się znów podjechać do mechanika bo mam daleko , po demontażu oryginalnego filtra parę razy kręciłem i odpalił , widocznie ta iglica jest do wymiany , proszę was o poradę

iglica czy dysza? Iglic się raczej nie zmienia.
myślę że mówisz o dyszy. Dysza główna paliwa.
Wygooglaj sobie jaką twój silnik ma dysze seryjnie i taką kup. Kosztuje od 30gr do 5zł.

A iskra jest zawsze? Bo może sie tak zalewa z braku iskry.

źle napisałem dysza główna paliwa, iskrę ma zawsze , od początku jak był założony filtr powietrza stożkowy to nic z nim nie było , jak wróciłem do oryginalnego filtra to sie zalewa , kurde nie za bardzo wiem jak to w google napisać itp , może jest taka na allegro aby kupić ? bo jak wpisałem to sa całe naprawcze zestawy do gaźnika

W google musisz wpisać to czego szukasz.
https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=Keeway+F-act+dysza+seryjna
i trochę poczytać.

oryginalna ma 52,5 a odblokowana 60-65 co to znaczy ta odblokowana ? czy jak założę 60-65 to na tym filtrze nie pojade ? nie odpali ? a jak założe 52,5 to co ? wolniej pojadę , nie rozumiem, to jaką mam w końcu kupić?

nikt nic nie pomoże ?

tu ci przez forum nikt nie pomoże. To trzeba przy tym silniku siąść, wszystko SCHLUDNIE I SZCZELNIE poskładać i zabrać się za regulacje lub diagnozowanie tego co może być nie tak.

a jest gdzieś opis jak wyregulować gaźnik ? kupie cały zestaw naprawczy , wymienie i wyreguluje ? oryginalną dysze wstawić? czy odblokowaną czy jak ?

opisów regulacji gaźnika w necie jest milion. na skuterowo.com z 10 razy jest.
kupisz wszystko.
to jaką wstawisz dysze okaże się podczas regulacji.

dzieki wielkie, to teraz takie ostatnie pytanko . kupić oryginalną dysze? czy odblokowaną ? co radzisz ?

poczytałem troche , wyczyszczę gaźnik , wymienie dysze, ale składając wszystko do kupy nie pisze ile powinna być odkręcona dysza od obrotów i od powietrza, wkręcam oby dwie dysze i nie ma ile dana dysza powinna mieć obrotów regulacji , dziwne , każdy inaczej tam pisze ,

bo to regulacja, kręci się tak żeby było dobrze