Keeway F-act problem z odpalaniem.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Keeway F-act problem z odpalaniem.

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Łukasz Korejwo 5 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #165245

    Łukasz Korejwo
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam jestem szczęśliwym posiadaczem keewaya fact. Jedyny mankament jaki mnie zaczyna drażnić jest problem z pierwszym odpaleniem. Co mam na myśli? Otóż załóżmy że skuter stoi przez noc w garażu rano chce go odpalić i nic. Musze go kopać i kopać aż załapie lecz gaśnie dopiero po kilku takich próbach zaczyna gadać i chodzi na niskich obrotach jakakolwiek próba dodania gazu kończy się „duszeniem” dymi i gaśnie lub wraca do 1.5 obrotów. Natomiast jak już przestanie się „dusić” problem znika moc wraca dym znika. Co może być tego przyczyną ? Fajnie by było odpalić go od razu a nie marnować nawet 10 minut na kopanie :P. Aha czasem też postoi kilka godzin na podwórku po wcześniejszej jeździe i też można zapomnieć o zapaleniu z „guzika” muszę go wtedy kopnąć ze 2 razy.

    #165249
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Witaj w klubie! mam to samo. W wątku o Benzerze Indianie na ostatnich stronach jest to opisane jak wyglada u mnie – ale tak naprawde to ten sam scenariusz. Kolega radził mi obniżyć iglicę ale mi się wydaje, że trzeba podwyższyc, bo jak dla mnie to brakuje mu paliwa, a nie zalewa go. Albo jest problem ze ssaniem.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #165253
    Zdjęcie profilowe J23
    J23
    Użytkownik
    • Postów: 393

    Kisiu1981, jeżeli masz na myśli mnie, to chodziło mi o obniżenie położenia spoczynkowego przepustnicy, a nie iglicy. To są zupełnie inne sytuacje 🙂 Natomiast Kolega Łukasz mógłby chociaż napisać, jaki przebieg ma ten Keeway, bo może się okazać, że w jego przypadku kończy żywot, np. zawór membranowy.

    http://img2.garnek.pl/a.garnek.pl/007/891/7891685_800.0.jpg/a-wrozka-chucha-w-szklana-kule-i.jpg

    #165254

    Łukasz Korejwo
    Użytkownik
    • Postów: 3

    przebieg 2700

    #165305
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    J23 – musiałem źle zrozumieć. Obniżałem przepustnicę śrubką A z tego rysunku co podałeś ale to nie ma żadnego wpływu na zapalanie.

    Łukasz – spróbuj zrobić jak ja – przesuń zawleczkę iglicy o jeden rowek w stronę ostrego końca. Uważaj tylko żeby nie zgubić blaszki, bo o to bardzo łatwo. Najlepiej zrób to w domu na stole. Blaszka lubi wystrzelić, a znaleźć ją jest jak złożyć do kupy stłuczoną szybę.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #165347

    Łukasz Korejwo
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Okej dzięki wg za jakąkolwiek odpowiedź. Jakieś porady jak gdzie i wg to zrobić ?:P W takie rzeczy się jeszcze nie bawiłem aczkolwiek chętnie się pobawię 😛

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie