Keeway – ciepły traci moc

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #204874 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    Witam wszystkich , mam taki problem z moim keewayem , a mianowicie nie wiem co mu jest jak jest zimny odpale go i zaraz jade to jest ok zbiera się tak że o mało się nie zabiłem na nim , a jak się zagrzeje to w ogóle nie ma mocy do tej pory było go cięzko rozchulac do 30 km/h a jak jechalem dzisiaj przed chwilą ani 30 km / h nie wyciągnołem , do tego strasznie tak jak by pierdzi ale to może dlatego że nie ma katalizatora. I jak się rozpędzi / rozgrzeje już w czasie jazdy jak spuszcze z gazu to mi brzeczy a nie pierdzi tak jak to na starcie jak rano np. odpale silnik… co to może być?

    Hardcorowo nieregulaminowy tytuł!! – Jacob555

    #204875 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    Uboga mieszanka, za mało paliwa w mieszance. Trzeba wyregulować gaźnik.

    #204876 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    a jak przykleic czujnik oleju do tego zbiornika bo mi dzisiaj wyjechal caly mixol a właśnie można na mixolu jezdzic czy na czym co polecacie?

    #204877 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    tzn. większa dysza… bo tutaj podnoszenie iglicy raczej nie pomoże w ogóle po odblokowaniu dałeś większą dyszę bo w tych zestawach odblokowywujących właśnie są w komplecie większe dysze

    #204878 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    ale po wacus wieksza dysza jak sweryjnie bylo dobrze tylko się rozregulowalo … 🙄

    #204879 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    a do przekładni jaki olej lac 10W-40 czy mogę jakiś inny?

    #204880 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    Olej wlej taki jaki zaleca producent najlepiej …
    A to jaki olej lejesz świadczy o tym jak dbasz o sprzęt – mixol to akurat największy badziew :/

    A co do tych 30km/h – on tak potem przerywa i dalej nie chce ciągnąć czy takie buuuuuuu robi i go przydusza ?

    #204881 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    do przekładni możesz wlać nawet hipol(do maszyn rolniczych) ja taki zalałem i chodzi

    #204882 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    RudY napisał:

    Olej wlej taki jaki zaleca producent najlepiej …
    A to jaki olej lejesz świadczy o tym jak dbasz o sprzęt – mixol to akurat największy badziew :/

    A co do tych 30km/h – on tak potem przerywa i dalej nie chce ciągnąć czy takie buuuuuuu robi i go przydusza ?

    no no tak brzeczy i nie ciagnie … jest tak ale dopiero jak się rozgrzeje bo jak jest zimny to idzie się na nim zabic

    i jak ruszam to muszę dużo gazu dodać czasem się trzeba nawet odepchnąć , i jak chce jechać z miejsca pod górkę to to samo a w moim keeway’u będzie pasek założony czy na łańcuszku będzie? bo to albo pasek albo rolki moim zdaniem … ale chciałbym poznać wasze zdanie na temat tego jego ruszania. Aha i jak się rozgrzeje to w tłumniku coś tak jakby strzelało , po prostu jak by jakieś opiłki uderzały w tłumniku .. olej jest przecież olej i w dozowniku i w benzynie wlałem nawet więcej do benzyny to już lepiej idzie i dłużej trzeba żeby się przygrzał , może puchnąc tłok?

    #204883 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    Tłok na razie zostaw w spokoju 😛

    Przekładnię masz paskową. Możesz to łatwo sprawdźić odkręcając pokrywę przekładni(rób to bez obaw, bo żadnego oleju, ani wypadających elementów tam nie ma[poza sprzęgiełkiem rozrusznika, ale łatwo się go wsadza]).

    Prawdopodobnie wina jest złożono, czyli:
    zjechane rolki w wariatorze(kiepski start i elastyczność)
    rozregulowany gaźnik(brak mocy).

    #204884 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    a jeśli to pasek to lepiej tez kupić pasek i jakis tuningowy wariator z tych tanszych? nie trzeba mi skutera dla szybkosci ale zeby się dobrze zbieral … i ja mam olej w przekładni … tam gdzie leci dekiel od silnika do kola … ale to się spusci …

    #204885 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    Tam nie ma oleju. Olej jest na samym tyle całego bloku silnika. Obok koła.

    Pokrywę możesz odkręcać.

    #204886 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    ej a powiedzcie mi jeszcze które śrubki na gaźniku są od czego żebym wiedział którą kręcić żeby co ustawić… i czemu jak jest zimny jest zrywny i w ogóle a jak się zagrzeje kwestia kilometra , to nie jedzie jak zwolnię to już się nie rozpędzę choćby było z górki to ciężko go rozhulać ..

    #204887 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    Bo jak odplasz silnik, to włącza się automatyczne ssanie(dostaje mieszankę bogatszą o większą ilość paliwa). Natomiast gdy się rozgrzeje, to ssanie się wyłącza, mieszanka wraca do normalnych proporcji(zlych) i traci siłe.

    #204888 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 520
    • 89 864Postów:

    to na jakich śrubkach to ustawiać? Jak odkręcić dzwon sprzęgła i jakie rolki dobrać do tego modelu? Czy rolki 7,5 grama będą za ciężkie czy mogę coś cięższego kupić?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Keeway – ciepły traci moc
Twoje informacje:




Back to top button