Keeway – ciepły traci moc

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Keeway – ciepły traci moc

Ten temat zawiera 14 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #204874

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam wszystkich , mam taki problem z moim keewayem , a mianowicie nie wiem co mu jest jak jest zimny odpale go i zaraz jade to jest ok zbiera się tak że o mało się nie zabiłem na nim , a jak się zagrzeje to w ogóle nie ma mocy do tej pory było go cięzko rozchulac do 30 km/h a jak jechalem dzisiaj przed chwilą ani 30 km / h nie wyciągnołem , do tego strasznie tak jak by pierdzi ale to może dlatego że nie ma katalizatora. I jak się rozpędzi / rozgrzeje już w czasie jazdy jak spuszcze z gazu to mi brzeczy a nie pierdzi tak jak to na starcie jak rano np. odpale silnik… co to może być?

    Hardcorowo nieregulaminowy tytuł!! – Jacob555

    #204875

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Uboga mieszanka, za mało paliwa w mieszance. Trzeba wyregulować gaźnik.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #204876

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a jak przykleic czujnik oleju do tego zbiornika bo mi dzisiaj wyjechal caly mixol a właśnie można na mixolu jezdzic czy na czym co polecacie?

    #204877

    Anonimowy
    • Postów: 0

    tzn. większa dysza… bo tutaj podnoszenie iglicy raczej nie pomoże w ogóle po odblokowaniu dałeś większą dyszę bo w tych zestawach odblokowywujących właśnie są w komplecie większe dysze

    #204878

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ale po wacus wieksza dysza jak sweryjnie bylo dobrze tylko się rozregulowalo … 🙄

     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
    #204879

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a do przekładni jaki olej lac 10W-40 czy mogę jakiś inny?

    #204880

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Olej wlej taki jaki zaleca producent najlepiej …
    A to jaki olej lejesz świadczy o tym jak dbasz o sprzęt – mixol to akurat największy badziew :/

    A co do tych 30km/h – on tak potem przerywa i dalej nie chce ciągnąć czy takie buuuuuuu robi i go przydusza ?

    #204881

    Anonimowy
    • Postów: 0

    do przekładni możesz wlać nawet hipol(do maszyn rolniczych) ja taki zalałem i chodzi

    #204882

    Anonimowy
    • Postów: 0

    RudY napisał:

    Olej wlej taki jaki zaleca producent najlepiej …
    A to jaki olej lejesz świadczy o tym jak dbasz o sprzęt – mixol to akurat największy badziew :/

    A co do tych 30km/h – on tak potem przerywa i dalej nie chce ciągnąć czy takie buuuuuuu robi i go przydusza ?

    no no tak brzeczy i nie ciagnie … jest tak ale dopiero jak się rozgrzeje bo jak jest zimny to idzie się na nim zabic

    i jak ruszam to muszę dużo gazu dodać czasem się trzeba nawet odepchnąć , i jak chce jechać z miejsca pod górkę to to samo a w moim keeway’u będzie pasek założony czy na łańcuszku będzie? bo to albo pasek albo rolki moim zdaniem … ale chciałbym poznać wasze zdanie na temat tego jego ruszania. Aha i jak się rozgrzeje to w tłumniku coś tak jakby strzelało , po prostu jak by jakieś opiłki uderzały w tłumniku .. olej jest przecież olej i w dozowniku i w benzynie wlałem nawet więcej do benzyny to już lepiej idzie i dłużej trzeba żeby się przygrzał , może puchnąc tłok?

    #204883

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Tłok na razie zostaw w spokoju 😛

    Przekładnię masz paskową. Możesz to łatwo sprawdźić odkręcając pokrywę przekładni(rób to bez obaw, bo żadnego oleju, ani wypadających elementów tam nie ma[poza sprzęgiełkiem rozrusznika, ale łatwo się go wsadza]).

    Prawdopodobnie wina jest złożono, czyli:
    zjechane rolki w wariatorze(kiepski start i elastyczność)
    rozregulowany gaźnik(brak mocy).

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie