Kawasaki J300 – wart swojej ceny?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #163062
    lord_vader
    Użytkownik
    • 1
    • 1Postów:

    J300 to pierwszy skuter firmy Kawasaki, przyznam, że jestem pod jego wielkim wrażeniem i jestem ciekawy co wy o nim sądzicie, mnie trochę przeraża cena, bo w porównaniu ze skuterami za 5 tys. może być ona trochę odstraszająca, ale z drugiej strony według mnie ten skuter to „rolls-royce” w segmencie skuterów, poprawcie mnie jak trochę przesadzam

    #163071
    pawelecm
    Uczestnik
    • 0
    • 358Postów:

    Po patrz na Kymco k-xct300i i na Kawasaki j300, następnie znajdź 3 różnice oprócz malowania, ceny i ukształtowania plastików 🙂

    #163074
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 927Postów:

    Magia zieleni i słowa „Kawasaki” na niektórych jednak działa:) Kymco takie „rollsy” robi coś od 2009 r.

    #163077
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Miałem okazję się na niego przymierzyć. Wizualnie wygląda ok, ale pozycja i ergonomia w moim mniemaniu słabe. Fatalnie mało miejsca na nogi. Kanapa przeciętna jeśli chodzi o pozycję „rozłóż się i jedź”. To bardzo miejski skuter, chociaż takie są teraz tendencje, co widać po ofercie konkurencji. Schowka pod siedzeniem nie miałem okazji obejrzeć. Słyszałem, że to kooperacja z Kymco więc zapewne ichniejszych rozwiązań należy się spodziewać w J300. A jakby się tak przypatrzeć…
    http://www.kymco.pl/downtown-300i_p_40.html

    Jakość wykonania pewnie będzie można poznać za jakiś czas, gdy ludzie kupią i pojeżdżą.

    lord_vader – Nie widzę sensu porównywać czegoś za 5tys do czegoś za 20tys. Zakładam, że mówisz o nowych pojazdach. Między jedną a drugą półką jest przepaść.

    #163086
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    Każdy nowy pojazd jest wart swej ceny. Każdy z nich znajduje nabywców.
    Niestety, wbrew opiniom na tym forum, cena jest odzwierciedleniem jakości – czy to się komuś podoba czy nie.
    Nie można porównywać producentów motocykli Romet vs Kymco vs Kawasaki – to jest z góry błędne założenie.
    Każdy model jest inny. O ile chińskie produkty są SKŁADANE w oparciu o IDENTYCZNE elementy z jednej fabryki – i można tutaj próbować coś porównywać, to w przypadku Kawasaki i Kymco już tak nie jest.

    #163378
    Werner_Beinhart
    Użytkownik
    • 0
    • 1Postów:

    Dwa tygodnie temu sprzedałem moją Majesty 250 i szukalem następcy. Przymierzałem się do Kymco, do Kawasaki o do Yamahy. Kawasaki mnie rozczarowało – pozycja umożliwiająca tylko płaskie ułożenie stóp no i to trochę lepiej wykonane Kymco. W rezultacie kupiłem Yamahę X-Max 400. Kompaktowe rozmiary 250 i silnik od Majesty to bombowe połączenie, skuter idzie jak kuna. Przejechałem dopiero 35 km, ale już się lubimy.

    #163425
    MtothaJ
    Użytkownik
    • 1
    • 18Postów:

    Werner_Beinh… napisał:

    Dwa tygodnie temu sprzedałem moją Majesty 250 i szukalem następcy. Przymierzałem się do Kymco, do Kawasaki o do Yamahy. Kawasaki mnie rozczarowało – pozycja umożliwiająca tylko płaskie ułożenie stóp no i to trochę lepiej wykonane Kymco. W rezultacie kupiłem Yamahę X-Max 400. Kompaktowe rozmiary 250 i silnik od Majesty to bombowe połączenie, skuter idzie jak kuna. Przejechałem dopiero 35 km, ale już się lubimy.

    Gratulacje zakupu. Tez przymierzam się do X-Maxa i mialbym nastepujace pytania:
    – czy oceniasz ze jest duza roznica pomiędzy 250 a 400 jeśli chodzi o osiągi? W zakresie wyboru 250 vs 400 uslyszalem w salonie Yamaha ze roznica w osiągach jest glownie odczuwalna przy wyższych prędkościach i ew. przez jeździe z pasażerem natomiast po miescie nie jest to jakas zasadnicza roznica
    – kupiles model 2013 czy 2014? Czy w przypadku X-Max 400 tez jest zmiana wskaznikow na cyfrowe w przypadku modelu 2014?
    – masz wersje z ABS? Tutaj mam trochę dylemat bo ogolnie chciałem kupic z ABS ale z tego co uslyszalem w salonie w przypadku 250cc ABS można mieć na ta chwile wyłącznie w modelu z 2013 r. W modelach po lifcie z 2014 ma dopiero się pojawić. Ponadto raczej odradzali ABS mowiac ze w skuterze jest to układ dość prymitywny i może bardziej przeszkadzać niż pomagac itp. itd. Osobiście nie jestem do końca przekonany czy maja tutaj racje, przynajmniej w motocyklach i to nie koniecznie tych z gornej polki ABS naprawdę pomaga a w tym konkretnym przypadku tak się skladalo ze mieli akurat w salonie an sprzedaż X-Max 250 2013 bez ABS
    – gdzie kupowales i ew. na jakie zniżki można liczyc przy zakupie nowego modelu? Jak do tej pory z luźnych rozmow wynikało ze X-Max 250 2013 r. bez ABS stojący w salonie mogą sprzedać za 17k PLN. Katalogowa cena modelu 2014 to 18,8k PLN.

    Pozdrawiam, MtothaJ

    #163436
    pawelecm
    Uczestnik
    • 0
    • 358Postów:

    Kolego benekpe porównanie kymco-kawasaki jest jak najbardziej na miejscu. Nawet nie wiesz jak się mylisz. Kawasaki J300 ma silnik od k-xct300(taki jak w downtownie), jak również wiele innych części. Oficjalnie Kawasaki przyznaje się tylko do współpracy z Kymco a prawda jest taka, że sprzedają kymco z przemalowanymi plastikami. Tak się w dzisiejszych czasach robi pieniądze. J300 to jest k-xct 300, tylko inaczej obudowane i zielone…
    A twierdzenie, że j300 został zaprojektowany przez inżynierów Kawasaki to już obłuda pełną gębą.
    Pójdę krok dalej i porównam kymco z BMW – to dopiero świętokradztwo – przecież BMW to marka premium i to niemiecka. A tu zonk, BMW wsadza do swojego FLAGOWEGO skutera GT650 silnik Kymco.
    Jak to było, cena wynika z jakości?

    #163437
    J23
    Uczestnik
    • 2
    • 412Postów:

    Z kolei najtańsze modele sygnowane znakiem Kymco (Agility) są produkowane dla Kymco przez chińską firmę Changzhou. Takie czasy 🙂

    #163443
    pawelecm
    Uczestnik
    • 0
    • 358Postów:

    Jestem w pełni świadomy, że moje kymco pochodzi z Chin. W świadectwie homologacji jest wyszczególniona fabryka i adres. Z tego co pamiętam to Changzhou jest nazwą miasta a nie firmy. Kymco ma fabryki w wielu miejscach na świecie, między innymi w Chinach. Agility jest niższą półką kymco i produkowane jest nie przypadkowo właśnie tam, ponieważ chodzi o cenę. Jakościowo widać różnicę w stosunku do droższych modeli, ale nie jest to przepaść.

    Changzhou – miasto o statusie prefektury miejskiej we wschodnich Chinach, w prowincji Jiangsu, port nad Wielkim Kanałem, na południowym brzegu Jangcy. W 2010 roku liczba mieszkańców miasta wynosiła 1 000 831. Wikipedia

    Reasumując Agility jest produkowane w Chinach, ale nie przez podwykonawcę, tylko w fabryce Kymco.

    Chciałbym zobaczyć świadectwo homologacji Kawasaki J300, ciekawe, gdzie to składają.

    #163448
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Ta fabryka działa na zasadzie Joint Venture, można to sobie sprawdzić. Także stwierdzenie *robią dla Kymco* jest niewłaściwe.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button