Katana ZGON ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #241010
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Kumplowi zaczął psuć się skuter, przerywał, nie miał siły, dymił, moim zdaniem padły pierścienie … ale kolega jeździł.. następnego dnia Katana nie chciała odpalić z tego co Wiem chłopcy kopali, kopali, kopali i po pół godziny zapaliła wg ich „coś skrzypiało”, więc moja sugestia z pierścieniami stawała się coraz bardziej prawdopodobna, ale oni uważali że to w wariatorze i tu zaczynają się schody … nie mamy do dyspozycja ani klucza pneumatycznego, ani blokady wariatora, a wariator jest potwornie zakręcony, próby trzymania przeciwtalerza prowadzą do jego pogięcia (zauważyłem że przeciwtalerz jakby się rozgiął-skręcone dwie blachy odstają od siebie) wsadziłem rękę pod wariator i delikatnie się macha na boki… rozrusznik nie kręci (nie chodzi o to że brzęczy, ani nie da rady przewalić- po prostu nie rusza) … Myślałem że Padły ślizgi, ale wtedy pewnie posypały by się ? Co myślicie o mojej tezie z pierścieniami ?? A i rolki nie były wymieniane od bardzo długiego czasu, ale to nie miało by nic do kręcenia rozrusznikiem, sprężanie też jest słabe bo kręcąc ręką wariator- tłok chodzi, ale kopniak chodzi ciężko, zauważyłem że spadła sprężyna od kopki, ale już założona- kopniak dziwnie zacina się nadal (nawet gdy jest odkręcony z pokrywą od wariatora, ale ząbki są czyste i dobre)

    Co radzicie ? i jak zdjąć wariator ?

    Pozdrawiam i dzięki z góry .

    #241011
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    moze zatarty po prostu…

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #241012
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wariator nie ma nic do odpalania 🙄
    To tak jak mój kolega jedzie skuter słabnie i staje i gaźnie i on sprawdźił fajke, ok próbuje odpalić lipa i zaczyna rozkręcać przekładnie bo myślał że mu pasek pękł i dlatego skuter zgasł i nie chce zapalić potem mnie posłuchał i sprawdźił gaźnik okazało się że wężyk od podciśnienia się odczepił xD 😯
    Jak nie pali to albo z paliwem coś bo nie dochodzi albo cylek, sprawdźcie najpierw gaźnik potem świecę a jak wszystko ok to pewnie cylinder lub te pierścienie, wariator to nie ma nic do gadania xDDDD

    #241013
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jednak mnie popieracie… najłatwiej sprawdźić iskrę, jak będzie to odłączymy kabel od świecy, pokopiemy i zobaczymy czy zalana (da nam info o gaźniku)… a potem już cylinder ?

    dobrze kombinuję ?

    #241014
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    żeby iskre sprawdźić musisz wykręcić świecę, wsadzić ją do fajki i świecę przyłożyć do ramy i wtedy kopać żeby sprawdźić czy jest iskra.
    A z gaźnikiem to dobrze mówisz ;p
    Jak nic z tego to już jedynie cylinder chyba 😛

    #241015
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    hmm rozbroiłeś mnie … instrukcja sprawdzania iskry … myślisz, że gdybym nie umiał takich banałów to odważyłbym się rozkręcać cylinder … wątpię 😀 ale dzięki za rady … może jakieś inne sugestie ??

    #241016
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    rafalus26, nie mam pojęcia na co Cie stać co umiesz itd, wolałem powiedzieć bo na forum już były różne przypadki co się brały za robienie evo w skuterze a wczoraj pierwszy raz skuter na oczy zobaczyły i usłyszały o tunie evo a nie miały bladego pojęcia co do takiego tuningu trzeba kupić, jak wyregulować i to poskładać żeby chociaż odpaliło ale wystarczy że usłyszeli „evo” i oni już robią więc wolałem powiedzieć xD
    A zamiast rozkręcać od razu cylek, sprawdź kompresję to się dowiesz czy cylinder zatarty czy nie 😛 myślę że większość mechaników samochodowych powinna mieć do tego narzędzia, w końcu w samochodach też czasem kompresję trza zmierzyć, mniej czasu Ci to zajmie ;p

    #241017
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    moze pierscienie do wymiany…albo przytarty tak jak moj ostatnio się przytarł i jak kopałem to odpalił ;P

    #241018
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wiecie wg mnie to pierścienie na 100% … kumpel w zeszlym sezonie oddał do mechanika(złodzieja…), który zamiast wymienić cylinder zmieńił pierścienie …;/ więc pewnie teraz padły ;D

    martwię się tylko tym skrzypieniem 😉 ale co i jak opowiem wam w sobotę, bo mieszkam na wsi(tak na stałe),ale uczę się i mieszkam na stancji w mieście… i dopiero w sobotę będę w domu 😀 to pomogę 🙂 biedaczkowi

    #241019
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    skrzypieć to mogła też kopka od kopania xD

    #241020
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Sam napisałeś że słaba jest w nim kompresja czyli już wiesz jaki problem . A jaki jest v-max tego skutera ?? A jaki był v-max skutera gdy był zdrowy jeszcze ??

    #241021
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    w sobotę Wam powiem co i jak a z kopką to dziwne, bo nie piszczało by przy zapalonym silniku 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button