Katana ZGON ?
- This topic has 11 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
3 czerwca 2009 dnia 09:33 #241010
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Kumplowi zaczął psuć się skuter, przerywał, nie miał siły, dymił, moim zdaniem padły pierścienie … ale kolega jeździł.. następnego dnia Katana nie chciała odpalić z tego co Wiem chłopcy kopali, kopali, kopali i po pół godziny zapaliła wg ich „coś skrzypiało”, więc moja sugestia z pierścieniami stawała się coraz bardziej prawdopodobna, ale oni uważali że to w wariatorze i tu zaczynają się schody … nie mamy do dyspozycja ani klucza pneumatycznego, ani blokady wariatora, a wariator jest potwornie zakręcony, próby trzymania przeciwtalerza prowadzą do jego pogięcia (zauważyłem że przeciwtalerz jakby się rozgiął-skręcone dwie blachy odstają od siebie) wsadziłem rękę pod wariator i delikatnie się macha na boki… rozrusznik nie kręci (nie chodzi o to że brzęczy, ani nie da rady przewalić- po prostu nie rusza) … Myślałem że Padły ślizgi, ale wtedy pewnie posypały by się ? Co myślicie o mojej tezie z pierścieniami ?? A i rolki nie były wymieniane od bardzo długiego czasu, ale to nie miało by nic do kręcenia rozrusznikiem, sprężanie też jest słabe bo kręcąc ręką wariator- tłok chodzi, ale kopniak chodzi ciężko, zauważyłem że spadła sprężyna od kopki, ale już założona- kopniak dziwnie zacina się nadal (nawet gdy jest odkręcony z pokrywą od wariatora, ale ząbki są czyste i dobre)
Co radzicie ? i jak zdjąć wariator ?
Pozdrawiam i dzięki z góry .
3 czerwca 2009 dnia 14:08 #241011Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
moze zatarty po prostu…
3 czerwca 2009 dnia 15:03 #241012Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wariator nie ma nic do odpalania 🙄
To tak jak mój kolega jedzie skuter słabnie i staje i gaźnie i on sprawdźił fajke, ok próbuje odpalić lipa i zaczyna rozkręcać przekładnie bo myślał że mu pasek pękł i dlatego skuter zgasł i nie chce zapalić potem mnie posłuchał i sprawdźił gaźnik okazało się że wężyk od podciśnienia się odczepił xD 😯
Jak nie pali to albo z paliwem coś bo nie dochodzi albo cylek, sprawdźcie najpierw gaźnik potem świecę a jak wszystko ok to pewnie cylinder lub te pierścienie, wariator to nie ma nic do gadania xDDDD3 czerwca 2009 dnia 16:15 #241013Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
jednak mnie popieracie… najłatwiej sprawdźić iskrę, jak będzie to odłączymy kabel od świecy, pokopiemy i zobaczymy czy zalana (da nam info o gaźniku)… a potem już cylinder ?
dobrze kombinuję ?
3 czerwca 2009 dnia 17:24 #241014Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
żeby iskre sprawdźić musisz wykręcić świecę, wsadzić ją do fajki i świecę przyłożyć do ramy i wtedy kopać żeby sprawdźić czy jest iskra.
A z gaźnikiem to dobrze mówisz ;p
Jak nic z tego to już jedynie cylinder chyba 😛3 czerwca 2009 dnia 18:24 #241015Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
hmm rozbroiłeś mnie … instrukcja sprawdzania iskry … myślisz, że gdybym nie umiał takich banałów to odważyłbym się rozkręcać cylinder … wątpię 😀 ale dzięki za rady … może jakieś inne sugestie ??
3 czerwca 2009 dnia 18:53 #241016Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
rafalus26, nie mam pojęcia na co Cie stać co umiesz itd, wolałem powiedzieć bo na forum już były różne przypadki co się brały za robienie evo w skuterze a wczoraj pierwszy raz skuter na oczy zobaczyły i usłyszały o tunie evo a nie miały bladego pojęcia co do takiego tuningu trzeba kupić, jak wyregulować i to poskładać żeby chociaż odpaliło ale wystarczy że usłyszeli „evo” i oni już robią więc wolałem powiedzieć xD
A zamiast rozkręcać od razu cylek, sprawdź kompresję to się dowiesz czy cylinder zatarty czy nie 😛 myślę że większość mechaników samochodowych powinna mieć do tego narzędzia, w końcu w samochodach też czasem kompresję trza zmierzyć, mniej czasu Ci to zajmie ;p3 czerwca 2009 dnia 19:05 #241017Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
moze pierscienie do wymiany…albo przytarty tak jak moj ostatnio się przytarł i jak kopałem to odpalił ;P
3 czerwca 2009 dnia 19:49 #241018Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wiecie wg mnie to pierścienie na 100% … kumpel w zeszlym sezonie oddał do mechanika(złodzieja…), który zamiast wymienić cylinder zmieńił pierścienie …;/ więc pewnie teraz padły ;D
martwię się tylko tym skrzypieniem 😉 ale co i jak opowiem wam w sobotę, bo mieszkam na wsi(tak na stałe),ale uczę się i mieszkam na stancji w mieście… i dopiero w sobotę będę w domu 😀 to pomogę 🙂 biedaczkowi
3 czerwca 2009 dnia 20:20 #241019Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
skrzypieć to mogła też kopka od kopania xD
3 czerwca 2009 dnia 21:10 #241020Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Sam napisałeś że słaba jest w nim kompresja czyli już wiesz jaki problem . A jaki jest v-max tego skutera ?? A jaki był v-max skutera gdy był zdrowy jeszcze ??
4 czerwca 2009 dnia 11:27 #241021Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
w sobotę Wam powiem co i jak a z kopką to dziwne, bo nie piszczało by przy zapalonym silniku 😉
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.