Karta Motorowerowa.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Prawo Jazdy Karta Motorowerowa.

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kail Kail 7 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #113248 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kail
    Kail
    Użytkownik

Cześć, witam wszystkich forumowiczów. Od dwóch lat mam kartę motorowerową. Aktualnie mam (rocznikowo) 17 lat. Mając kartę, muszę przystępować do egzaminu na AM? Czy w WK wymienić, kupić czy coś ?
    Jestem zielony w tej sprawie. Proszę o szybkie odpowiedzi, ponieważ niedługo ruszam na drogi 🙂
    Pozdrawiam, Cześć !

#113251 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe romet727p10
    romet727p10
    Użytkownik

Nie musisz nic robić tylko wymienić. Koszt do 100 zł 🙂

Czytaj
    REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #113252 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

Taki sam temat co napisałeś był pisany już milion razy. – Myślę, że jak by się ładnie poszukało to i kombinacja liter była by podobna.

Poszukaj tutaj tych tematów: http://www.skuterowo.com/forums/forum/prawo-jazdy

#113253 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

romet727p10 napisał:

Nie musisz nic robić tylko wymienić. Koszt do 100 zł 🙂

A właśnie, że musi. A badania lekarskie może nie trzeba? W moim urzędzie na wymianę karty na prawko am chcą badania lekarskie.

Badania to koszt około 80 zł. Prawko około 100 zł. Co daje około 2 stówy.

#113256 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kail
    Kail
    Użytkownik