K-Pipe ciężko odpala

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #628629
    Soniacz
    Uczestnik
    • 7
    • 29Postów:

    Witam.
    Ostatnio mój K-pipe bardzo ciężko odpala za pierwszym razem. Ponowne odpalenie jest OK…
    Filmik:

    Jestem zielony i nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny i czy dam radę sam naprawić. Proszę o jakieś wskazówki.
    Zauważyłem, że przy odpalaniu wyświetlacz “wygasa” i zegarek ulega zerowaniu. Czyżby kwestia akumulatora?
    Dodam również, że z kopki odpala bez problemu.

    #628672
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    słabiutki akumulator albo jakies zwarcie w instalacji rozrusznika i strasznie duży pobór prądu – tak że ci na zapłon nie starcza

    #628716
    Soniacz
    Uczestnik
    • 7
    • 29Postów:

    Jak wrócę do domu to muszę pomierzyć aku. W stanie spoczynku jaki powinien być pomiar 12,5 V? A podczas rozruchu nie powinien spaść poniżej 7 V? Akumulator ma już 4 lata, więc bardzo prawdopodobne, że to jego winna.
    Chociaż z drugiej strony jak odpalę z kopniaka przejadę te 10 km, a następnie wyłączę i odpalę natychmiast ze startera to jest tak jak na filmiku powyżej… Dopiero drugi rozruch ze startera jest natychmiastowy.

    #628765
    Soniacz
    Uczestnik
    • 7
    • 29Postów:

    OK. Pomiar akumulatora bez obciążenia to 12,25 V po przekręceniu kluczyka w stacyjce spada szybko do 10,5 V :O Podczas rozruchu jest poniżej 6 V – nic dziwnego, że tak ciężko odpala. :/ Podczas pracy 14,35 V, a po włączeniu wszystkich świateł spada do 13,7 V.

    Podłącze aku na 24h pod prostownik OXFORD OXIMISER 901 on jest chyba przeznaczony dla motocyklów może coś to da.

    #628828
    Soniacz
    Uczestnik
    • 7
    • 29Postów:

    @wombat sorry za 3 post pod rząd, ale nie ma opcji edycji i też nikt nie odpisuje. 🙁

    Po naładowaniu aku bez obciążenia wskazuje 12,5 V. Lecz niestety nadal ciężko odpala spadek do 6-7 V. :/