Skuter nie ma mocy - Obroty max 2000

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #132221 Reply
    Mariusz Wrona
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 13
    • Postów: 15

    Witam może mi ktoś pomóc w czym tutaj jest problem ??
    Chodzi o to ze skuter nie ma w ogóle mocy. Gaźnik w ogóle nie działa jeśli chodzi o regulację…Swieca czarna mokra. Obroty max 2000 i musze mieć gaz na ful bo jak tylko poluzuje lub puszczę zaraz gaśnie.
    Przedstawię parę filmów:
    http://www.youtube.com/watch?v=8fZulI68NEY&feature=youtu.be
    http://www.youtube.com/watch?v=TUA2Byoqmo8&feature=youtu.be
    Wyje strasznie sami słyszycie…
    Nie wiem co to może być
    Licze na jakieś rady 🙂
    POZDR 🙂

    #132298 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Iglica za wysoko?

    #132305 Reply
    Mariusz Wrona
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 13
    • Postów: 15

    mam ją na samym środku, lecz też zmieniałem raz wyżej raz niżej i nie było efektów…
    Zastanawia mnie dlaczego w ogóle nie wchodzi na obroty??? Dlaczego gaźnik nie reaguje na obroty śruba…

    #132316 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 982
    • Postów: 990

    Masz 2T czy 4T?

    #132326 Reply
    Mariusz Wrona
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 13
    • Postów: 15

    2T

    #132345 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 982
    • Postów: 990

    Kiedy to się zaczęło i w jakich okolicznościach?

    #132347 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    A czy po czyszczeniu gaźnika przedmuchiwałeś go sprezonym powietrzem? Jesli nie to MOŻE być to przyczyną…

    #132359 Reply
    zipp50
    Użytkownik
    • 94
    • Postów: 278
    • Postów: 372

    wymień cewkę zapłonową może będzie lepiej

    #132389 Reply
    Mariusz Wrona
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 13
    • Postów: 15

    Cewka została wymieniana „Cewka zapłonu NARAKU High End 2 piny „
    Gaźnik też był nowy DellOrto 17,5 Automatyczne ssanie.

    Stało sie to podczas wymieniania sprężynek sprzęgła i centralnej do sprzęgła Malossi Fly ( centralna Naraku 2000RPM, sprężynki Sport zielone)
    Częsci npozostałe:
    Dzwon sprzęgła NARAKU, Pasek napędowy wzmocniony Naraku wariator Wariator NARAKU Racing + Rolki w zestawie 6.0g do tego wydech Tecnigas Next-r
    Zawsze rozrusznik działał od pstryknięcie teraz gdzieś za 2-3 razem i trzeba go troche piłować, z kopki w ogóle sie nie da nic tak jak by kompresji nie było wiec wybrałem sie na warsztat aby potwierdzić to zdarzenie, okazało sie ze mam racje (prawdopodobnie jest stary zatarty) i oni to zrobą za 350zł wiec podziękowałem bo sam rade też dam a że w domu miałem chiński 70cm3 to co mi zależy wiec założyłem(oczywiscie tamten nie był zatarty) membrana jak i króciec są wporządku. Założyłem i dalej to samo nie wejdzie wyżej niż 2.500obr cud jak na 3000 wejdzie.
    Nie chce go zbytnio dawać na warsztat bo sami wiecie jakie kaszany tam robią i jak trzepią kase a samemu zawsze lepiej no chyba ze nie ma wyjścia z tej sytuacji :(:(:(

    #132397 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 982
    • Postów: 990

    Sprawdź uszczelnienia na wale, może tam łapie Ci lewe powietrze i nie może zassać odpowiedniej ilości mieszanki.

    #132455 Reply
    Mariusz Wrona
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 13
    • Postów: 15

    Myślisz że to uszczelniacze ? Aż taka rolę mogą odgrywać? Twoim zdaniem lepiej kupić uszczelniacze czy nowy wał? I ile mogą mi za to zabrać na serwisie +,-

    #132600 Reply
    Mariusz Wrona
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 13
    • Postów: 15

    Mam pytanie jaka by była dobra dysza WOLNYCH OBROTÓW do gaźnika DellOrto 17,5PHVA ??

    #132608 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 982
    • Postów: 990

    Uszczelniacze na wale korbowym to gumowe wkładki odpowiedzialne za uszczelnienie komory korbowej. Tą drogą zasysana jest mieszanka, jeśli gdzieś jest nieszczelność to powietrze przepływa przez te dodatkowe otwory a nie przez gaźnik.

    Gdy zdejmiesz wariator zobaczysz uszczelniacz, powinien być ciasno wsadzony w swój otwór i tak samo ciasno powinien otulać wał.

    Dodatkowo radzę przejrzeć wszystkie wężyki od podciśnienia dochodzące do gaźnika i króćca ssącego.

    #134816 Reply
    Mariusz Wrona
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 13
    • Postów: 15

    Dzisiaj skończyłem z wymianą łożysk i uszczelniaczy na wale korbowym. Moim zdaniem łożyska nadawały sie do wymiany ale uszczelniacze chyba były okey. Problem polega na tym ze po skończeniu odpaliłem by spr czy jest ciśnienie i niestety słabo odczuwalne( zatykałem ręką króciec ) spr membranę czy jest w dobrym stanie nie budziła zastrzeżeń ale mimo to docisnąłem blaszki, ponownie sprawdziłem na króćcu ciśnienie można powiedzieć ze nie było w ogóle.
    Wymienię membranę bo 10zł to nie majątek… No ale bez jaj co jest grane… ??

    #134823 Reply
    Caldir
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 95
    • Postów: 98

    a membrana w jakim jest stanie

    #134831 Reply
    Mariusz Wrona
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 13
    • Postów: 15

    Powiem Ci ze na oko wydaje sie okey. Ale gady daję ją na wprost pod światło nie puszcza promieni, leczy gdy ją przekrzywię( góra-dół), światło przechodzi przez blaszki. Sprawdzałem też pod bieżącą wodą i przez jedną blaszkę woda dość intensywnie ucieka.

    Blaszki niby przylegają.

    #134832 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 982
    • Postów: 990

    Skąd jesteś, może ktoś z forum Ci pomoże?

    Swoją drogą to dziwne że tak się dzieje, w jakim stanie jest cylinder i tłok>

    #134838 Reply
    Mariusz Wrona
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 13
    • Postów: 15

    Ruda Śląska…Cylinder wymieniany bo w serwisie powiedzieli mi ze kompresja. Wiec wymieniłem( wszystko szczelnie żeby nie było) Zastanawiam się nad tą membraną w końcu ona też odpowiada za utrzymanie ciśnienia.

    #134840 Reply
    Caldir
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 95
    • Postów: 98

    wymień to groszowa sprawa
    jeśli to wina membrany to stary cyl jest dobry

    #134841 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    wymień membrane by wykluczyć jej niesprawność , potem pomyślimy dalej , jaki kolorek świecy – jak wygląda i jaka jest przerwa w mm ,

    #134843 Reply
    Mariusz Wrona
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 13
    • Postów: 15

    Świeca CZARNA MOKRA.Przerwa 6mm.

    #134845 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    jak czarna i mokra to ci go zalewa , zła mieszanka , jak będziesz zmieniał membrane to wymień też uszczelki na króćcu ssącym – tamtędy może łapać fałszywe powietrze

    #134847 Reply
    Mariusz Wrona
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 13
    • Postów: 15

    http://imageshack.us/photo/my-images/850/3usc.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/547/29o8.jpg/
    Tak wygląda moja membrana…

    Takie pytanie czy np za duża dysza może mieć taki wpływ ze świeca jest zalewana?? Czy tylko kwesta wyregulowania??

    #134850 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    no na pewno że jak masz za dużą dyszę to go będzie zalewać – a jaką masz i czy na niej od początku tak się działo czy po czasie ,

    #134851 Reply
    Mariusz Wrona
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 13
    • Postów: 15

    Zacznę od tego ze fabryczną dysze miałem 62 ale przy cylindrze 50cm3 a teraz przy 70cm3 mam 82 beż stożka.

    #134855 Reply
    Caldir
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 95
    • Postów: 98

    membrana do wymiany to winowajca, kup nową świece, pobaw się gaźnikiem i niema innej opcji musi chodzić

    #134857 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    włóż na próbę tą 62 i jak coś się poprawi to zrób parę km i sprawdź świecę , potem możesz spróbować z 70 – 75

    #134858 Reply
    Mariusz Wrona
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 13
    • Postów: 15

    Świeca zapłonowa irydowa Racing – BR8HIX taką mam spróbuje na niej coś zdziałać jak wymienię tę membranę a jak będzie kaszana to kupie nową 😉

    W razie czego dziękować za pomoc!!!

    #134859 Reply
    Caldir
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 95
    • Postów: 98

    swoja droga wcześniej chodził na starej dyszy i nagle przestał i nie wkręca sie na obroty wogle gdzie tu wina dyszy a gaźnik pewnie czyszczony miliony razy

    #134861 Reply
    Caldir
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 95
    • Postów: 98

    silnik nie ma kompresji po dziś dzień od awari a został ci tylko ta membrana z rzeczy które za nią odpowiadają

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Skuter nie ma mocy - Obroty max 2000
Twoje informacje:




Back to top button