Junak 905 zmiana z 49ccm na 80ccm i problem🤦♂️
- This topic has 1 odpowied藕, 1 g艂os, and was last updated 3 months, 3 weeks temu by .
Wy艣wietla 1 wpisy z $
Wy艣wietla 1 wpisy z $
- Musisz si臋 zalogowa膰, 偶eby odpowiedzie膰 w tym temacie.
Witam
Posiadam Junak 905 na elektrycznym wtrysku, postanowi艂em go przerobi膰. Kupi艂em kompletna gotowa g艂owice 80ccm oraz odblokowany modu艂 ze strony Jedno艣lady-sklep
Po zmiany ca艂ego kompletnego zestawu oraz ustawieniu rozrz膮du i wyregulowania luzu. Junak ledwo co chodzi a dok艂adnie jak go odpal臋 to silnik chodzi nier贸wno przy dodaniu gazu czasami zaskakuje wchodzi na obroty ale po chwili si臋 d艂awi i do tego dziwne delikatne strza艂y powietrza tak jak by wypuszcza艂 powietrze.
Prosz臋 o jakie艣 podpowiedzi gdzie m贸g艂bym zacz膮膰 szuka膰 b艂臋du.
Dzi臋kuje i pozdrawiam.
Dzisiaj ponownie rozebra艂am ca艂y blok z cylindrem
Sprawdzi艂em sam cylinder i pier艣cienie s膮 idealne za艂o偶y艂em ponownie szczeliny co 120stopni ka偶da, ustawi艂em rozrz膮d co do wysoko艣ci cylindra maksymalnego wysuni臋cia w g贸r臋.
Ponowne sprawdzenie luzu i testowane na 0,10/0,15 i 0,05/0,05 i dalej to samo z tym ze teraz zauwa偶y艂em jak 艣ci膮gn臋 linke z gazu to odpala odrazu bez problem贸w przypominam ze to wtrysk a nie ga藕nik. Ale i tak jak podci膮gn臋 linka to duzi si臋 i delikatnie strzela powietrzem a i do tego silnik na wylocie strasznie si臋 grzeje.
Na magnacie jest T i F i obok s膮 kreski rozrz膮d jest ustawimy z kreska na literze T ale pytanie czy to nie musi by膰 sam symbol T na 艣rodku?