Junak 904 przerobiony raz odpala raz nie

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Junak 904 przerobiony raz odpala raz nie

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 miesiące, 1 tygodni temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #667430
    Zdjęcie profilowe Bartek737/
    Bartek737/
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Siemano, niedawno stuningowalem junaka 904 na 72ccm od tamtego czasu raz mi odpala raz nie dzisiaj miałem sytuacje ze pojechałem do sklepu wszystko git zgasiłem go poszedłem do sklepu wracam po minucie i znów mi nie pali, odpaliłem go na popych lecz wyrwało mi go z rąk po czym miałem wypadek, gdy wracałem do Domu jakieś 1km pchając go cały czas próbowałem go odpalić lecz nic gdy wróciłem do domu po 10m moj tata sprawdził czy motor pali i odpalił od strzała, silnik nie byl gorący, i tak ciagle raz pali na strzała raz wogole. Wiecie czym może to być spowodowane?

    Bartek
    #667434
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 373

    jak stunigowałeś? co dokładnie?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #667449
    Zdjęcie profilowe Bartek737/
    Bartek737/
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Cylinder, głowice itp tylko moc zwiększyłem nic wiecej

    Bartek
    #667451
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 373

    gaźnik? dysze? ja sie pytam DOKŁADNIE a nie „itp”.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #667453

    Przemek
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Wombat w junaku był tuningowany tylko cylinder, tłok i głowica. Nic więcej.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #667463
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 373

    trzeba do tej modyfikacji dostosowac dolot i gaznik

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #667503
    Zdjęcie profilowe Bartek737/
    Bartek737/
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Wombat twoim zdaniem problem się skończy? W tym momencie motor już wogole nie odpala nawet na popych

    Bartek
    #667506
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 373

    nie wiem czy sie skończy bo z powodu złej regulacji i jazdy na zubożonej może być już po nim przegrzany i po kompresji.
    wszystko zalezy od tego jaki zestaw tam wsadziłeś, jak bardzo zgodnie ze sztuką to zrobiłeś (np dotarcie zaworów) i jak wyregulowana była mieszanka.
    Oczywiście że w gre wchodzą też inne sprawy typu źle ustawiony rozrząd, zawory lub problemy z elektryką ale takie „zdechnięcie” tuz po tuningu wykonanym bez wiedzy jest dość typowe.
    Zmierz kompresje manometrem.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie