Junak 902 – nie pali po wymianie cylindra i głowicy.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Junak 902 – nie pali po wymianie cylindra i głowicy.

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe action action 5 lata temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #175212
    Zdjęcie profilowe action
    action
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Witam! Wymieniłem jakiś czas temu cylinder w swoim junaku 902. Nie miałem przy sobie szczelinomierza więc zawory ustawiłem na oko mniej więcej tak samo jak w starej głowicy. Próbując odpalić musiałem trochę się namęczyć, bez gazu w ogóle nie chce chodzić, jak dam gazu to jakoś tam terkotał ledwo. Dziś ustawiłem zawory, 0.06mm wlot i 0.07mm wylot. Po tym zabiegu w ogóle przestał palić ani razu nie chce nawet załapać. Może ktoś coś poradzić?

    [img]http://r9.fodey.com/2229/374ad5d6df964b3ebaf29aa3a7722417.0.gif[/img]
    #175223
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    A jak stoi sprawa z kompresją? Sprawdzałeś przed montażem czy NOWA głowica ma szczelne zawory? Prawdopodobnie trzeba je dotrzeć. A jak ustawiłeś pierścienie na tłoku? W jedną linie, czy co 120*? Nie zapomniałeś o kablu masowym? Rozrząd dobrze ustawiłeś?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #175225
    Zdjęcie profilowe snajper061
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 692

    ustaw jak w daxie 0,03 oba nie masz szczelinomierza to weź 3 żyletki mają po 0,01 sztuka

    #175228
    Zdjęcie profilowe action
    action
    Użytkownik
    • Postów: 22

    izdebski12 napisał:

    A jak stoi sprawa z kompresją? Sprawdzałeś przed montażem czy NOWA głowica ma szczelne zawory? Prawdopodobnie trzeba je dotrzeć. A jak ustawiłeś pierścienie na tłoku? W jedną linie, czy co 120*? Nie zapomniałeś o kablu masowym? Rozrząd dobrze ustawiłeś?

    Kompresja raczej w porządku. Zaworów nie sprawdzałem, ale jak wcześniej odpalałem bez regulacji zaworów słychać było jak coś syczało w głowicy. Pierścienie nie są w jednej linii. Rozrządu nie tykałem.

    [img]http://r9.fodey.com/2229/374ad5d6df964b3ebaf29aa3a7722417.0.gif[/img]
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie