Junak 901F - tuning na 110 i parę pytań.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #174591 Reply
    Grzybu7
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 17
    • Postów: 24

    Tak jak w temacie mam zamiar przerobić sobie silnik na 110 i tutaj kłania się pytanie czy się opłaca? Teraz jeżdżę na zębatka 13/41 i jeździ się bardzo dobrze przyśpieszenie bardzo db vmax zależy różnie od 60-80 jak to będzie w 110? V-max wzrośnie? Ile 110 ma mocy? Co trzeba wymieniać w 110? Czy ten komplet 110 tuningowy będzie pasował? http://allegro.pl/cylinder-tuning-110-o … 79077.html

    I jeszcze takie pytanie ostatnio zaczęło mi strzelać przy odpalaniu tylko ZIMNEGO SILNIKA a tak to jest spoko. Wydaje mi się że to ze świecy… Po tych strzałach trochę śmierdzi i tyle potem jak odpalam gorący silnik to już jest spoko 🙂

    #174607 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • Postów: 376
    • Postów: 398

    Link popraw, pewnie zawór wydechowy strzela na zimnym;]
    *
    Musisz wymienić: wał, cylinder, głowica, łańcuszek rozrządu 2 dwa ząbki dłuższy (84), i wszystko dobrze do kupy poskładać;)
    *
    Jeśli sam to wymieniasz to się opłaca ale jeśli mechanik jakiś to lepiej włóż cały nowy silnik;)
    *
    v-max taki który pokaże się realnie na liczniku 80-85km/h potem to ile fabryka zdoła wycisnąć ale już nie dużo.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #174866 Reply
    Grzybu7
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 17
    • Postów: 24

    Dziękuję za odpowiedź, A czy po zmianie zębatek na 14/38 powinien iść z 90/100?

    #174870 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 1 126
    • Postów: 1 164

    Ale licznikowo czy gps?:D Jak licznikowo to tak:D

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Junak 901F - tuning na 110 i parę pytań.
Twoje informacje:




Back to top button