Junak 901 Sport - wymiana kierownicy po wypadku.

witam

2 dni temu mialem szlif i w wyniku tego stracilem prawe skrzydlo kierownicy . kupilem nowe skrzydlo i jest w drodze lecz ogladajac motor widze ze 3 sruby mocuja to czesc kierownicy lecz sa one zakonczone na gorze grzybkiem bez krzyżaka czy tez innego klucza a od dolu wystaja te sruby z gwintem lecz bez zadnej nakretki .wie ktos jak to odkrecic ?

http://www.iv.pl/images/71979235300702377404.jpg zdjecie

a od spodu czasami nie sa przykręcane ???

patrzylem i normalnie wystaja konce śrub tak jak bys wkrecil to kluczem lecz na gorze kierownicy tam niema nic na klucz poprostu sa plaskie

O ile nei sa nitowane - to masz problem .........

jak moga byc nitowane ? jak to sa normalne sruby tylko ze na gorze sa plaskie ?

a jesli sa to nity to jak to wymienic ? bo jak kierownica jest to chyba to sie jakos zdejmuje ? http://allegro.pl/nowa-kierownica-ramie-junak-901-lewa-oryginalna-i3532440350.html

okazalo sie ze te niby nity to zaslepki srub imbusowych :)