Junak 901 Sport - wymiana kierownicy po wypadku.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #144925
    suszu
    Użytkownik
    • Postów: 23

    witam

    2 dni temu mialem szlif i w wyniku tego stracilem prawe skrzydlo kierownicy . kupilem nowe skrzydlo i jest w drodze lecz ogladajac motor widze ze 3 sruby mocuja to czesc kierownicy lecz sa one zakonczone na gorze grzybkiem bez krzyżaka czy tez innego klucza a od dolu wystaja te sruby z gwintem lecz bez zadnej nakretki .wie ktos jak to odkrecic ?

    #144926
    suszu
    Użytkownik
    • Postów: 23
    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #144928
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    a od spodu czasami nie sa przykręcane ???

    #144929
    suszu
    Użytkownik
    • Postów: 23

    patrzylem i normalnie wystaja konce śrub tak jak bys wkrecil to kluczem lecz na gorze kierownicy tam niema nic na klucz poprostu sa plaskie

    #144930
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    O ile nei sa nitowane – to masz problem ………

    #144931
    suszu
    Użytkownik
    • Postów: 23

    jak moga byc nitowane ? jak to sa normalne sruby tylko ze na gorze sa plaskie ?

    #144932
    suszu
    Użytkownik
    • Postów: 23

    a jesli sa to nity to jak to wymienic ? bo jak kierownica jest to chyba to sie jakos zdejmuje ? http://allegro.pl/nowa-kierownica-ramie-junak-901-lewa-oryginalna-i3532440350.html

    #144956
    suszu
    Użytkownik
    • Postów: 23

    okazalo sie ze te niby nity to zaslepki srub imbusowych 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button