Junak 901RS - porady w sprawie blokad i ewentualnego tuningu.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Junak 901RS - porady w sprawie blokad i ewentualnego tuningu.

Ten temat zawiera 35 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 6 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 36 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #164000 Odpowiedź

    Herosses
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Tak,wiem,że było pełno tematów dotyczących odblokowywania,ale tego jest za dużo i większość o skuterach.Dzisiaj zostałem upokorzony przez 2 dwusuwowe skutery.Byłem spytać się w serwisie ile kosztowałoby odblokowanie,ale jak odpowiedziałem ile jedzie(60km/h z drobnym hakiem)to powiedział,że jest odblokowany.Problem w tym,że on się strasznie powoli zbiera.Tata twierdzi,że on nie może być odblokowany.Czy „serwisant” ma rację?Jakie blokady mogą być?Słyszałem o module zapłonowym(ale mój nie odcina zapłonu nigdy),o blokadzie w gaźniku,za małych dyszach w gaźniku,małym wlocie/filtrze powietrza i zwężką w wydechu.Moje pytanie-czy ktoś już kiedyś odblokowywał to „cudo inżynierii” i czy serwisant miał rację?

    #164001 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    A co ty chłopie wymagasz od 50ccm w 4T wsadzonym do 120kg motóra?:)
    Dużo to nie pojedzie. I blokad na 100% niema.;)

     
    Czytaj
    REKLAMA

    NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

    Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.
    #164277 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Xrace123
    Xrace123
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam :).
    Jestem posiadaczem Moto 2t jak i 4t :).Sam kombinowałem z tuningiem 4t
    mam Junak 901 🙂 .Tego zwykłego :). Każdy mi mówił że to nie ma blokad, ale uparłem się i 1 rzeczą jaką zrobiłem to odkręciłem cały wydech 🙂 . I u mnie blokada była na przelocie była to nie wielka zwężka :). Ale po usunięciu blokady moto poprawił się nie mówię że dużo ale jednak była rożnica w v-max . Natomiast co do mocy i przyspiezenia poodblokowaniu tego tłumika było czuć znaczną różnicę :). Więc myśle że u cb też pewnie jest ta blokada Albo na przelocie albo masz zawirowywacz spalin 🙂 . Bo mi w serwisie mówili też to samo że nie mam blokad a to takie pitolenie 😛 .
    Ale powiem ci że na długo ci to nie wystarczy. ;/.
    Ja mam w Swoim Oryginalny zestaw 80 ccm nie żaden chińczyk :).
    + odblokowany tłumik
    +Stożek koniecznie gąbka 🙂 .
    Wtedy jest trochę mocy 🙂 .Nie będziesz się już wtedy musiał wsytdzić :0. Ja swoim po trasie 95 km/h leciałęm 🙂 .

    #164278 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Xrace123
    Xrace123
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Co do tego tuningu … Dużo tu tego nie jest ;/ :
    -Zestaw 80 ccm
    -blokada z tłumika
    -filtr powietrza gąbka
    -Większy gaznik bądz większa dysza 🙂 .
    -zębatki na przyspieszenie lub v-maxa no jak kto woli 🙂 .
    -Możesz też go przestawić na iglicy na v-maxa albo przyspieszenie
    (Tak jak z zębatkami 🙂 ) . LwG

    #164464 Odpowiedź

    Herosses
    Użytkownik
    • Postów: 115

    @xrace123 mówisz o zwężce w wydechu na przelocie.Co to dokładnie jest ten przelot,które miejsce w wydechu?I jak tą zwężkę trzeba było usunąć?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysyłka.

    Uniwersalny kufer motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstawą do łatwej instalacji.

    #164469 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Jaka znowu zwężka??? Tłumiki w 4T są nieblokowane. Jakby była jakaś blokada, to silnik natychmiast robiłby się gorący od niedostatecznego usuwania spalin.
    Co innego 2T.

    #164470 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    Xrace123 napisał:
    Ja mam w Swoim Oryginalny zestaw 80 ccm nie żaden chińczyk :).
    + odblokowany tłumik
    +Stożek koniecznie gąbka 🙂 .
    Wtedy jest trochę mocy 🙂 .Nie będziesz się już wtedy musiał wsytdzić :0. Ja swoim po trasie 95 km/h leciałęm 🙂 .

    A wg czego te 95km/h?

    Do autora: mój ws50 leci te 60, mimo że jest lżejszy od twojego (za to ja cięższy od cb;)). A max. wskazanie licznika na prostej to 75km/h (ale to jest zafałszowane przez wibracje silnika). Więc jak ja nie mam blokad i lece podobnie do twojej prędkości, więc to tylko słaba moc silnika.

    Założe się że na 4 strasznie mało mocy ma. To właśnie przez wage;)

    Sorry za zawiły wątek;)

    #164482 Odpowiedź

    Herosses
    Użytkownik
    • Postów: 115

    A znacie jakies strony/sklepy internetowe,w których mogę kupić jakiś bardziej sportowy wydech?Albo czy możecie mi polecić jakiś wydech?W serwisie mi powiedzieli,że ten mój tłumik ma katalizator i jeszcze „dziurka” jest mała w tym tłumiku,bo to jest oryginalny z 901rs(z 1cm ma),więc najpierw tłumik,potem zabawa z gaźnikiem.

    #164488 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 398

    Możesz tam wsadzić każdy tłumik: leo vince , akrapovic itp.

    Oczywiście nawet w tańszych wydechach licz się na wydatek 300-400zł,

    Katalizator? pierwsze słyszę…, niewiem co chcesz osiągnąć tym tłumikiem bo może 5km/h będzie więcej (jeśli 😉 ).

    jeśli chcesz moc to zainwestuj w 80/110 lub 125ccm, bo żaden tłumik, dysza czy inny gaźnik nieda ci więcej niż 10km/h i oczywiście dalej będzie taki „mulotwaty”

    #164504 Odpowiedź

    Herosses
    Użytkownik
    • Postów: 115

    Tłok i cylinder odpadają.Jakieś konkretne propozycje?

    PS: A od oryginalnej 901’ki?
    wwww.morettiparts.pl/produkty/szczegoly/kod_T%C5%81UMRSP24TFOS000

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 36 łącznie)
Odpowiedz do: Junak 901RS - porady w sprawie blokad i ewentualnego tuningu.
Informacje o Tobie: