Junak 901 rs gaśnie na wolnych obrotach

Czesc,
Jak w temacie junaczek gaśnie mi na wolnych obrotach. Gdy go odpale Zaraz gaśnie, muszę dodawać gazu aby nie zgasł. Jeździ się ok ale mam przeczucie że brakuje mu mocy. Co może być przyczyną? Może trzeba gaźnik wyregulowac, nie znam się na tym dlatego zwracam się do was.
Pozdrawiam

Najprawdopodobniej gaznik, sprawdz czy dobrze ustawione ssanie i jak trzeba wyreguluj go. I kranik dokładnie obejrz czy nie jest zamknięty (mało prawdopodobne) Na razie nic więcej nie napisze, dopiero zaczynam się uczyć mechaniki :]

Regulacja/czyszczenie gaźnika na pewno mu nie zaszkodzi... ale czy przypadkiem nie zatankowałeś go właśnie jakimś paliwem z ^taniej stacji^...?

Słyszałem też, że do tańszych skuterów i motorowerów nie lać 98 oktanowej benzyny. Podobno silnik słabszy tedy i problemy z obrotami się pojawiają. Ja tam zawsze tankuje na Orlenie. Rafineria 200 metrów od stacji :3, ale z takim lukoilem to nigdy nie wiadomo ;]]]

Kranik otwieram jeśli gdzieś jadę a co do paliwa to nie wiem, kupiłem go dziś i był pełny bak. Gościu powiedział że trzeba gaźnik wyregulowac no ale nie znam się na tym i nie wiem czy mnie w Ch za przeproszeniem nie zrobił

A co do tego ssania to co mam zrobić?

No, to jeżeli zrobiło Ci się to dzisiaj, po zatankowaniu paliwa, to spuść je i zalej nowym, z innej stacji...

Odnośnie ssania w instrukcji sobie zobacz. Z zasady jest tak, że na zimnym silniku dalej na pełne, jak silnik się rozgrzeje dajesz na półssanie czyli ustawienie pośrodku. Jak motocykl stoi to ustawiasz na wył.
Ja w swoim kiweju mam tak, że maksymalne ssanie do dołu, pół. środkowy a wył na samej górze