Junak 901 rs -docieranie

Witam!Od dzisiaj jestem właścicielem Junaka 901 rs(na razie niecałe 8km na liczniku).a razie jeździłem po 200 metrowej drodze na maks. 2 biegu i prędkością maksymalną 35 km/h(jutrą idę na dłuższą trasę).Nie wiem dokładnie jak go docierać.Czytałem,że po 30 km wymienić olej,bo mogą być w nim opiłki,że po 500km czasem trochę przygazować i o technice cyklicznego wchodzenia na 80% maksymalnych obrotów i zwalniania do prawie samego dołu(z przestojem na słochedzenie po jakimś czasie).Nie wiem tylko,czy to się sprawdza i jest "dobre" dla motoroweru.Chciałby żeby służył mi jak najdłużej.Jakie prędkości nim osiągać,ile obrotów itd. i czy to co napisałem wyżej,jest skuteczne?Motorower z blokadą-raczej nie chcę jej usuwać,przynajmniej przez 4 lata(tyle mam do 18-nastki) ;)

O docieraniu na tym forum jest setka wątków - użyj opcji "szukaj". Szkoda, że zanim nie założyłeś kolejnego setnego wątku o tematyce docierania, nie przeglądnąłeś archiwalnych wpisów.

Czytałem wiele wątków na ten temat,nie tylko na tym forum.Chcę się tylko upewnić,bo odpowiedzi często były sprzeczne.A jak wpisałem docieranie junaka 901 lub junak 901 docieranie,znalazłem tylko jeden temat.
Mam jeszcze jedno pytanie-jak jest z kranikiem paliwa?Można go obrócić tylko w dół,lewo i do góry.Gdzie jest off,rezerwa i on?

Jeździsz NORMALNIE. Wszystkie obroty, od najmniejszych do największych (przez pierwsze 10 tak na 1/3, przez pierwsze 20km 1/2 manetki, a do 30 już pełna). Pierwsze 30km są najważniejsze. Przez cały czas uważaj na temp. silnika. Robisz CZĘSTE przerwy.

A co z wymianą oleju po 30 kilometrach?Opłaca się,czy nie za bardzo?Można by jakoś magnesem te opiłki z tego oleju wyciągnąć i wlać olej z powrotem?

Oddaj olej do rafinerii - przefiltrują Ci go i będziesz miał jak nowy...
A tak na serio, Ty w życiu tak na wszystkim oszczędzasz? Nie możesz poświęcić tych kilkudziesięciu zł. na nowy olej?
Pewnie na inne pierdoły, albo fajki nie żałujesz kasy...

hm,? aluminiowe opilki usuniesz magnesem
juz na poczatku dojechales ten sprzet nie uzywajac go-
-- z takim podejsciem lepiej kup sobie hulajnoge
ps tak jak pisza wszedzie nie przegrzewaj go krec np na trzecim biegu pod 3/4 maxymalnych obrotow na 2 biegu wejdzie wyzej to troche za szybko
od 750 -1000 km jezdzij normalnie podkrecaj od 2 biegu pod max obroty i nie przegrzewaj to cala tajemnica wiary i docierania
wymieniaj olej kiedy ma byc wymieniany i to wszystko

A co z kranikiem paliwa?Można go obrócić tylko w dół,lewo i do góry.Gdzie jest off,rezerwa i on?W instrukcji jest inny układ kranika.

przeważnie na dole jest normalnie a na lewo jest rezerwa a do góry to nigdy nie widziałem. Z resztą powinno pisać na kraniku. Przypatrz sie

Góra - odkręcony
Dół - rezerwa
Lewo - zakręcony

Czy 4-5 tys. obrotów to nie za dużo na 23 przejechane kilometry?
W junaku obok silnika są 2 luźne rurki.Jedna skierowana do przodu,czarna,idzie do gaźnika,a druga,przezroczysta zwisa nad skrzynią biegów i idzie do gdzieś pod bak paliwa.Co to są za rurki?Coś z nimi zrobic?W sumie nie przeszkadzają i nie zmieniają swojego połozenia,ale trochę mnie to martwi,bo nie wiem od czego są.

Też mam takiego Janka. Wie ktoś może jak go odblokować? :p