Junak 901 (Ferro 901) pytania

Witam, w poniedziałek kupuje sobie nowego Junaka 901 (nie rs ani nie sport tylko zwykła 901). Problem polega na tym ze nie bardzo orientuje się w "docieraniu" silnika a na forum widziałem wiele różnych komentazy na ten temat. Prosił bym o szczegółową porade od kogoś kto miał doczynienia z tym sprzętem i wie jak zrobić to dobrze. Chciałbym równierz zapytać czy w tym modelu oprócz docierania warto zrobić jakieś inne czynności w zakresie dbania o maszyne. Oraz zapytać czy jest coś w nim co nalezało by wymienić (oprócz silnika na mocniejszy xD) aby lepiej mi się sprawował. Jestem kompletnym nowicjuszem. :)

Docieraj go do około 250 km przejechanych + . Najlepiej około 500 km najlepiej. Jeździj powoli niskie obroty . 1/2/3/4 Nie więcej niż 5 tyś obrotów ;D. Sam posiadam junaka więc ja tak robiłem ;}
Co do wymieniania potem możesz wymienić filtr powietrza na stożkowy. I przełożenie zmienić bd lepiej przyśpieszać lub szybciej jeździć zależy jak zębatki zmienisz. Oczywiście po docieraniu możesz olej zmienić .

możesz napisać więcej o tym motorowerze ? Jak długo go masz i ile km nim już zrobiłeś ? Jakieś wady ?

ZadS napisał:

Docieraj go do około 250 km przejechanych + . Najlepiej około 500 km najlepiej. Jeździj powoli niskie obroty . 1/2/3/4 Nie więcej niż 5 tyś obrotów ;D. Sam posiadam junaka więc ja tak robiłem ;}
Co do wymieniania potem możesz wymienić filtr powietrza na stożkowy. I przełożenie zmienić bd lepiej przyśpieszać lub szybciej jeździć zależy jak zębatki zmienisz. Oczywiście po docieraniu możesz olej zmienić .

Nie możesz, tylko powinieneś, a nawet w pewnym sensie musisz.

Do 5-6 tysięcy obrotów? Taak... Później będzie mulił, jak moto nie zazna nigdy wcześniej większych.