Junak 901 (Ferro 901) pytania

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #133244 Reply
    Kira94
    Użytkownik
    • 2

Witam, w poniedziałek kupuje sobie nowego Junaka 901 (nie rs ani nie sport tylko zwykła 901). Problem polega na tym ze nie bardzo orientuje się w „docieraniu” silnika a na forum widziałem wiele różnych komentazy na ten temat. Prosił bym o szczegółową porade od kogoś kto miał doczynienia z tym sprzętem i wie jak zrobić to dobrze. Chciałbym równierz zapytać czy w tym modelu oprócz docierania warto zrobić jakieś inne czynności w zakresie dbania o maszyne. Oraz zapytać czy jest coś w nim co nalezało by wymienić (oprócz silnika na mocniejszy xD) aby lepiej mi się sprawował. Jestem kompletnym nowicjuszem. 🙂

#133248 Reply
    ZadS
    Użytkownik
    • 3

Docieraj go do około 250 km przejechanych + . Najlepiej około 500 km najlepiej. Jeździj powoli niskie obroty . 1/2/3/4 Nie więcej niż 5 tyś obrotów ;D. Sam posiadam junaka więc ja tak robiłem ;}
    Co do wymieniania potem możesz wymienić filtr powietrza na stożkowy. I przełożenie zmienić bd lepiej przyśpieszać lub szybciej jeździć zależy jak zębatki zmienisz. Oczywiście po docieraniu możesz olej zmienić .

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

#133252 Reply
    akagi66
    Użytkownik
    • 5

możesz napisać więcej o tym motorowerze ? Jak długo go masz i ile km nim już zrobiłeś ? Jakieś wady ?

#133254 Reply
    DeelBeat
    Użytkownik
    • 15

ZadS napisał:

Docieraj go do około 250 km przejechanych + . Najlepiej około 500 km najlepiej. Jeździj powoli niskie obroty . 1/2/3/4 Nie więcej niż 5 tyś obrotów ;D. Sam posiadam junaka więc ja tak robiłem ;}
    Co do wymieniania potem możesz wymienić filtr powietrza na stożkowy. I przełożenie zmienić bd lepiej przyśpieszać lub szybciej jeździć zależy jak zębatki zmienisz. Oczywiście po docieraniu możesz olej zmienić .

Nie możesz, tylko powinieneś, a nawet w pewnym sensie musisz.