Junak 901 dziwny problem

witam,posiadam junak 901 ostatnio gdy zmieniałem olej źle poskładałem i sprężyna wpadła mi głębiej,przejechałem kilka km i wyciągnąłem ją z powrotem i złożyłem prawidłowo.Problem jest taki że teraz na pierwszym biegu kręci sie do licznikowych 25 km/h osiągając 8tyś obrotów a gdy przetrzymam go trochę to dobija do 9tyś potem od razu spadają obroty do 5 tyś a prędkość na liczniku wzrasta do 45km/h na 1 biegu.To samo jest na drugim biegu gdy zmienię prędkość z jedynki (25km/h) na drugi bieg to dobija do 45km/h i powtarza się to co napisałem wyżej z tym że wskazówka bardzo szybko dobija do 60km/h na trzecim biegu znowu tylko do 65 dobija i finalnie na 4 biegu osiągam tylko 65 km/h.Wcześniej przed zmianą oleju,przykładowo na pierwszym biegu dobijałem tylko do 30km/h i licznik nigdy nie wychodził za tą predkość,na drugim biegu do 50 i również tam zostawał,na trzecim do licznikowych 70 się rozpędzałem i reszta na 4.
Wcześniej również sam zmieniałem olej i wszystko było ok.
Może to być spowodowane przez to że nigdy nie ustawiałem w nim zaworów? (już klekotają tak jakby)
Brudny gaźnik? wcześniej lałem trochę inny olej 10w a teraz wlałem olej valvoline 10w.
Sprawdzałem już wszystko,filtr powietrza czysty,regulowałem gaźnik,nic nie pomaga.
dodam że jego v-max było licznikowe 75km/h (w porywach do 80) a teraz ledwo 65km/h.
Mam nadzieję że w miare jasno napisałem i mi pomożecie bo mi już ręce opadły.

nagrałem dwa filmiki żeby trochę rozjaśnić o co mi chodzi
http://www.youtube.com/watch?v=WjaZRU329Z8
http://www.youtube.com/watch?v=8WOeDkYlHWQ

1. Kiedy wymieniałeś/czyściłeś świece?
2. Czy możesz sprawdzić prędkość GPSem?
3. Czy często jeździsz właśnie tak (powyżej 7000 rpm)?
4. Masz może voltomierz lub miltimetr?

Prędkościomierz żyje własnym życiem przy takich wibracjach. Nic z tym nie zrobisz.

degename napisał:

1. Kiedy wymieniałeś/czyściłeś świece?
2. Czy możesz sprawdzić prędkość GPSem?
3. Czy często jeździsz właśnie tak (powyżej 7000 rpm)?
4. Masz może voltomierz lub miltimetr?
Prędkościomierz żyje własnym życiem przy takich wibracjach. Nic z tym nie zrobisz.

1.Od poczatku nie wymienialem swiecy
2.nie moge :(
3.Kiedys jezdzilem do 8 tys teraz staram sie max do 7
4.Nie

daj tego złoma na serwis

Wykręć świece i powiedz jaki ma kolor. Jeśli jest czarna lub bardzo blada to kończy swój żywot. Do naszych skuterków wsadzane są świece na niższe temperatury i gdy się nagrzeją nie radzą sobie z wysokimi obrotami.

Inna sprawa że jeździsz na bardzo wysokich obrotach, dotarłeś go w ogóle?

Wyreguluj te zawory, skoro słyszysz , że cos jest nie tak !.
Takich rzeczy się nie bagatelizuje .

P.S. ZippPRO50 - Ty za to nie jeździsz złomem , hahaha ! .

Patryk a już widziałem ten skuter OTIS 2t i powiem ci ze choć tylko przez chwile ale ciekawie się prezentuje. Apka poskładana?