Junak 901. Dziwne objawy wolnych obrotów.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #296868 Reply
    jacis
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    Witam

    Krótko i zwięźle. Zawory wyregulowane, gaźnik wyczyszczony. Nie da rady wyregulować wolnych obrotów. Falują czasem gaśnie. Dodatkowo świeca jest czarna.
    Nagrałem filmiki o co dokładnie chodzi. Na drugim filmie nie trzymam manetki . Silnik rozgrzany.

    https://www.youtube.com/watch?v=D3lep84IuiM&feature=youtu.be
    https://www.youtube.com/watch?v=V-qcAY3f1vE&feature=youtu.be

    Kończy się tłok? Czy lewe powietrze łapie ? Pod śrubami regulacyjnymi powinny być pierścienie ? Bo śruba regulacji wolnych obrotów w zależności jak ją nacisnę to też zmieniają się obroty. Pozdrawiam

    #296871 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Pod srubami powinny być sprężyny,ssanie ci obija dobrze, przeslona ssania (ta blaszka mosiężna) nie jest poluzowana? Tlok sie nie kończy bo za ladnie pali. Gaźnik czyszczony ale nie wyragulowany bo za duzo paliwa dostaje.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #296873 Reply
    jacis
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    Regulowłem go juz kilka razy. A co ma do tego ta przesłona ? czy pali dobrze.. raczej nie .moze tak na filmie zapala.. bo czesto trzeba dac gazu zeby zapalil. ogolnie z wydechu czarny dym przy gazowaniu. sorki ze bez polskich znakow ale pisze na telefonie.

    #296874 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Ja też piszę na tel, , jak przesłona jest luźna to falóje, regulowałeś ale nie wyregulowałeś, jak leci czarny dym to pierścienie do wymiany

    #296881 Reply
    jacis
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    Chodzi Ci o przepustnice tak ? Czy o przesłonę ssania ? Raczej musi gdzieś lewe powietrze łapać.
    Po ilu km mniej więcej kończą się pierścienie ?

    #296883 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    O przesłonę, a pierścienie to i po 10km mozna wykończyć, nie ma reguły po ile.

    #296907 Reply
    jacis
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    A co ma do tego ta przesłona ? Przecież ją włącza się jak silnik jest zimny żeby odpalić.Ona jest ciągle schowana. Zaraz wrzucę film z tylu gaźnika. Zdaje się, że zalewa świece. Ale śruba mieszanki jest wykręcona o 1/4 obrotu.

    #296914 Reply
    jacis
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    #296923 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Iglicę opuszczałeś? czy nie ruszałeś

    #296926 Reply
    jacis
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    Nic nie ruszałem.

    #296927 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Spróbój opuśić o ząbek.

    #296929 Reply
    jacis
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    A co myślisz o pływaku ? Może jest źle ustawiony ? Szukałem wysokości ustawienia pływaka ale tylko na forum znalazłem jakieś nie jasne informacje.

    #296930 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Pływak to sie reguluje jak za wczesnnie zamyka lub gazior leje
    http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?f=1&t=32930
    on za dużo paliwa może dostawać ale teraz tego nie ustalimy skoro ma pierścienie do d.py i pali olej więc zawsze świeca będzie czarna.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Junak 901. Dziwne objawy wolnych obrotów.
Twoje informacje:




Back to top button