Junak 901 czy ma jakies blokady

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #104630 Reply
    Indo34
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    Witam mam takie pytanie czy junak 901 ma blokady.Dobrze jeździ ale na 4 biegu wyciąga tylko max 70km a potem zwalnia i nie wiem co jest grane

    #104641 Reply
    Bartolini2009
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 53
    • Postów: 57

    Jeżeli jedzie 70 to znaczy że niema blokad jako takich, ewentualnie możesz wytargać blokady z tłumika. A powodem że jedzie na 4 70 jest to że ma zbyt małą moc, mam podobny motor Junak 901 rs i też podobnie jedzie 😀

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #104646 Reply
    Indo34
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    moze moduł zmienic na sport?

    #104680 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 1 609
    • Postów: 1 620

    70km/h licznikowe – to rzeczywiste o 20km mniej. Chińczycy lubią zawyżać prędkość swych super maszyn 🙂
    Aby uzyskać świadectwo homologacji, to fabryczny sprzęt dostępny w sprzedaży nie powinien przekraczać 45km/h, a z górki 50km/h – więc by się zgadzało – licznik zawyża, a policjanci na radar i tak nie łapią takiego kozaka, bo się nie łapie na wykroczenie jadąc po mieście 🙂

    #104684 Reply
    harekop
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 499
    • Postów: 530

    Benekpe akurat tutaj się z tobą nie zgodzę 🙂 Jechałem z ojcem i sprawdzaliśmy liczniki i gdy ja miałem u siebie 70 to On w mondeo miał 67, więc nie jest to o 20 km/h przekłamanie. Dodam, że sprawdzane na Junaku 901. Co do blokad to w Junaku nie ma takowych. Co do przekłamań to zależy według mnie na jaki egzemplarz się natrafi. Pozdrawiam 🙂

    #104685 Reply
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • 58
    • Postów: 630
    • Postów: 688

    Benekpe, nie tylko chińczycy ;). Jak Yamaszką jechałem licznikowe 87 to GPS pokazał bodaj 78 km/h, ale to i tak dobrze jak na 50 ccm. Moduł może coś dać. Może cylinder na 72 ccm wymień od razu? Tylko warto sobie policzyć jaką dany cylinder ma faktyczną pojemność na podstawie tego jakie dane podaje sprzedawca, bo bywa że „Super sportowe niesamowite firmowe 150 km/h 90 ccm” jest w rzeczywistości zwykłym cylinderkiem 50 ccm ;). Zdarzało się i tak.

    #104687 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 1 609
    • Postów: 1 620

    harekop napisał:

    Co do przekłamań to zależy według mnie na jaki egzemplarz się natrafi. Pozdrawiam 🙂

    Co ma do rzeczy egzemplarz? To są seryjnie składane motorki, niczym się nie różnią – te same silniki, te same przełożenia zębatek.
    Jeśli sprzedawany motorower jedzie ponad 45km/h to już nie jest motorowerem – a kierujący w tym przypadku łamie prawo, bo jedzie bez uprawnień, i ponosi konsekwencje takiej jazdy. Nie wierzę, by ktoś dopuszczał do ruchu takie pojazdy, deklarując, że są to motorowery. Te rekordy prędkości można między bajki włożyć. A co do poprawności wskazań GPS – to też jest kontrowersyjne, wiele razy o tym pisano.

    #104700 Reply
    matol1798
    Użytkownik
    • 27
    • Postów: 723
    • Postów: 750

    Zapytaj Madiego czy w swoim WS 50 ma blokady. U nas i tak wszyscy mają te przepisy o motorowerach w d…

    #104701 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    Router WS 50 fabrycznie nie ma żadnych blokad.

    #104702 Reply
    matol1798
    Użytkownik
    • 27
    • Postów: 723
    • Postów: 750

    Tak myślałem. Mój kuzyn też go ma i nie było żadnych blokad, więc dlaczego z Junakami nie może być tak samo. Na pewno to nie jest do końca legalne ale Polska to nie Niemcy 🙂

    #104723 Reply
    Indo34
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    mi nie chodzi zeby „zapierdalal” tylko mowie ze 4 bieg strasznie muli nie idzie mi go rozbujac juz mam przejechane 3400 wiec nie wiem czemu

    #104785 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 1 609
    • Postów: 1 620

    W tych motorkach ograniczeniem jest sama pojemność i dobór przełożeń (dobór zębatek dostosowuje motorower do polskich przepisów) – po zmianach zębatek, motorek może i trochę szybciej będzie jechał, ale za to będzie mniej dynamiczny…

    #104837 Reply
    sebek
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 82
    • Postów: 91

    Jak chcesz więcej mocy(czyt. żeby nie mulił) to wstaw zestaw 72ccm3, większy gaźnik, a jak chcesz jeszcze się pobawić to filtr stożkowy(ale tutaj głównie wzrośnie spalanie).

    #104840 Reply
    harekop
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 499
    • Postów: 530

    Nawet gaźnika nie trzeba wymieniać. Wymień cylinder na 72, a na prawdę odczujesz różnicę niż na 49. Po wymianie pojechałem po swojego Junaka i od razu inna reakcja na gaz. Po dotarciu już na nowym cylindrze jazda w 2 osoby jest możliwa i nie jest tak uciążliwa.

    #104861 Reply
    tytus29
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 6
    • Postów: 8

    Witam.Posiadam junaka 901 sport wymienilem w nm silnik na 110cm po zalozeniu wszystko bylo wpozadku nie liczac tego ze nie mial ladowania,ale jakos przejezdzilem sezon,teraz kupilem silnik 125 zalozylem go zapalil ale niestety nie wchodzi na wysokie obroty strzela z tlumika i go dusi,probowalem juz cudow z gaznikiem dysze regulacje i takie tam ale nic nie pomoglo,wyczytalem na jakims forum ze to moze byc problem z modulem,orginalny modul od 50cm do silnika 125cm nie bedzie pasowal nie puszcza odpowiedniego pradu na swiece,czy ktos mial podobny problem?Prosze o pomoc jak dobrac odpowiedni modul?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Junak 901 czy ma jakies blokady
Twoje informacje:




Back to top button