Junak 901 110ccm

Podajcie przykłady jak możę się dostawać paliwo do oleju ( Jak wylałem to było czuć bęzyną) Dlaczego???

pirścienie

Jeździsz swoim popylaczem na zbyt krótkich odcinkach (silnik nie jest dogrzany i takie tam).
^
http://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/oleje-2866/news-co-za-dlugo-to-niezdrowo,nId,958729

Simering

Wymień pierścienie na tłoku i simeringi na wale. I wyślij im rachunek za daną usługę. Podzielą się kosztami między sobą, a ty będziesz z tym tematem... In Plus. Powaga. :-)

Rysiu, może idź się leczyć na główkę?
A może tobie wysłać fakturkę na rympał dobrane rolki do yamahy co? Bo sobie wygrzebałeś w necie pdf-a i uznałeś że to prawda objawiona.
Zwolnij trochę chłopaku. Doradzamy tutaj w ramach wiedzy i doświadczenia, bez praktycznie żadnych danych. I nie zawsze jest to 100% trafione.
Tobie się znowu wydaje że wiesz najlepiej ale jesteś tak samo w dupie - i to ostatnio jakby dość często.
A może mu ktoś złośliwie dolał wachy do oliwy, a może oliwe ma z czapy, a może mu się tylko wydaje że śmierdzi paliwem. A zresztą czym ma śmierdzieć olej w silniku? Fiołkami?
To że mu puszczają pierścienie jest równie prawdopodobne jak to że jeździ po 300m i gasi. Widziałeś jego poprzednie tematy? Że mu kopci na biało? To dalej uważasz że to silnik w zajebistej kondycji? To może to zweryfikuje naprawi a ty za to zapłacisz?
Idziesz na to?

Ej spokój trochę co? Pierścienie nie bo kupiłem cały komplet cylinder tłok głowica Ale które te simeringi na wale,
daj link

a to myślisz że to jest zawsze tak że jak własnie kupiłeś komplet: pierścienie+tłok+ głowica to to nie może być szrotem po 10 minutach :). Fizjologia zna takie przypadki.

Sorki źle doradziłem to nie będzie simerning bo w 4t niema simeringa od strony sprzęgła, mój błąd. Czyli tak jak Wombat pisze albo Rysio_Misio .

http://allegro.pl/quad-atv-110-125-uszczelniacz-simiering-silnika-i5970061910.html , Chyba kupie , Pomiędzy cylindrem a wałem powinien być olej na dole?

Albo to https://motor-x.pl/oringi-olejowe-cylinder-glowica-4t,p.html Jak myślicie?

Tak jak pisałem zle ci doradziłem to nie 2t tylko 4t olej jest w wale nie patrz na simeringi. Jesli simeringi ci poszły to wyciek oleju byłby na STATOR ISKROWNIK , kopkę lub skrzynię biegów i nóżkę biegów .

Mechanik muwil że pływak w gaźniku sie nie zamykał i bęzyna leciała do silnika ale przecisciłem jak kazał to nie leci już tylko strasznie dymi nie wiem w czym problem :/

dymi czym/jak?
czarny dym - benzyna
biały, gęstszy dym dłużej się utrzymuje - spala olej

To na pewno spala olej jak nie dokręce mocno świecy to wywala ten olej Tylko niewiem co robić :(

Rysio twierdzi że to dlatego że jeździsz na krótkich odcinkach. Dlatego masz benzynę w oleju i olej w benzynie.
A ja twierdze że najprawdopodobniej pierścienie lub mniej prawdopodobnie prowadnice zaworów ci puszczają olej.
Ale ja się nie znam na 4T

Na pewno pierścienie to nie 2t żeby simering puszczał

Ale Rysio co wie najlepiej twierdzi że po prostu jeździ na zbyt krótkich odcinkach.

Tak On wie lepiej:D

Pierscienie wymienione z tłokem i cylindrem No nic w poniedziałek zaprowadzam do mechanika