Junak 806-2 uruchamianie silnika starterem.

Witam. Mam pytanie odnośnie uruchamiania silnika za pomocą startera. Nie wiem czy to jest normalne że przy uruchamianiu zimnego silnika trzeba dodawać gazu? Jezeli silnik jest już ciepły wciskam tylko starter i silnik od razu zapala. Jest jakaś możliwość żeby na zimnym silniku mozna było uruchamiac silnik jak na ciepłym. Czy to jest normalne i dzieje się tak w każdym skuterze?

Drugie moje pytanie dotyczy odblokowania. Wymieniony został moduł i v-max 60 km\\h. Czy mogą być inne blokady które nie pozwalają na rozwiniecie wiekszej prędkości. Dziekuję z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam.

Ja w skuterze też czasem muszę dodać trochę gazu na zimnym. To raczej normalne:p Ew mógłbyś troszkę podwyższyć wolne obroty, aby łapał więcej benzyny. Lecz wtedy na postoju będzie trooszkę więcej palił ;p

W zimę przed odpaleniem watro pokręcić manetka ze dwa razy. Dzięki czemu do gaźnika naleci trochę paliwa, co ułatwi start. Jeżeli chodzi o blokady, to tak są także inne. Najczęściej to:

- pierścień blokujący pomiędzy przeciw talerzami wariatora
- śruba lub wypustka dekla membrany gaźnika
- rurka we filtrze powietrza
- zwężenie w króćcu wtryskowym
- za mała dysza gaźnika
- zawirowywacz spalin
- blokada pełnego zakresu przepustnicy

Zwężka w filtrze to nie do końca blokada, jej zdjęcie daje znikome rezultaty i trzeba dać większą dyszę i wyregulować gaźnik bo inaczej będzie przerywał na wysokich obrotach i mulił. Masz albo pierścionek na tulei albo zablokowane całkiem wario jak u mnie w romecie 700 i musisz wymienić wariator i przeciwtalerz na sportowe. Do tego możesz mieć zawirowywacz spalin i masz na 100% blokowany wydech w środku jak go wybebeszysz będziesz mieć to samo co arrow basic praktycznie, patrzcie na zjd. arrow basic i tego chińskiego wydechu z 806.