! Forum Tuning Junak 607 2T.

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 5 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #173493

    Mumin97
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Witam mam junaka 607 2t, i zastanawiam się jaki silnik inny by tam można włożyć żeby było jak najmniej przerabiania pasował by tam silnik od Malaguti f12 albo cos podbnego?

    #173494
    Zdjęcie profilowe snajper061
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 692

    a po co masz zmieniać silnik tego z tjuninguj

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Pokochaj całą rodzinę Suzuki GSX-S

    Sezon w Suzuki trwa przez cały rok. Dlatego już teraz skorzystaj z wyjątkowej oferty na zakup dowolnego motocykla z rodziny GSX-S z rabatem do 5000 zł!Przyjmij zaproszenie do naszego grona dzięki GSX-S 125 na prawo jazdy B. Polub inspirowanego sportowymi emocjami GSX-S 750. Pokochaj bezkompromisowego GSX-S 1000.Advertisement
    #173501
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 092

    każdy Minarelli horizontal. Tylko po co ?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #173524
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 927

    No na przykład żeby nie było wątpliwości co do montażu centralki 😀

    Sorki, nie mogłem się powstrzymać :):):)

    #173525
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 092

    wiesz, żebym robił sam to bym sobie pluł w brodę 🙂 i by szpila była celna. A tak to po prostu nakładem czasu którego nie mam za dużo w miejscu które sie w zasadzie kompletnie do tego nie nadaje muszę sobie dobrać sami posprzątać po panach syfiarzach.
    To PO CO było w sensie: a na co liczysz?
    Bo nie da się za 800zł kupić sensownego minarelli, przeskoczyć drobne różnice i mieć fajny japoński silnik w 607 2T który bedzie popierdzielać. No chyba że ma się mega farta i superpewniak silnik (i to wtedy nie jest 800zł..bo za 800zł to są zardzewulce na allegro). Trzeba wydać na silniki jego remont (i to nie na badziewnych gratach bo to nie ma sensu), trzeba przeskoczyć kwestie długości kartera, hamulca, drugiego amortyzatora, dopasowania elektryki. Nie jest to ogromne wyzwania ale jest- i nie jest za darmo. A te zaoszczędzone 800+to co remont + drobnice można wsadzić w 607 i kontrolując całą sytuacje mieć naprawdę mocną maszynę w której większość części jest nowa a nie 6-7 lub więcej letnia.
    800zł to dobry odnośnik bo za tyle kupi się nowy silnik 50cc do niego taki jak ma fabrycznie.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #173526
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 927

    Nie miała to być „szpila”, tak tylko palnąłem:) Ale za to gość ma teraz konkretny materiał do przemyśleń 🙂

    #173538
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Jak chce zrobić dobry i profasjonalny tuning to może i na tym silniku. Ale trzeba wiedzieć co i jak do siebie dobrać żeby mądrze wydać te 3000…

    Można też założyć chińską siedemdziesiątkę za sto złotych i liczyć na cud…

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie