Junak 607 2T przeróbka, Stage6, Malossi.. itd – sprzedam

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Ogłoszenia Junak 607 2T przeróbka, Stage6, Malossi.. itd – sprzedam

Ten temat zawiera 0 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 1 post (z 1 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #300711
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 107

    A so tam.
    Cena wiosenna 2200 tak jak stoi.

    Junak 607 2T rocznik 2013. Teraz stał 7 miesięcy pod chmurką, dziś odpaliłem i stwierdziłem że jednak nie będe się nim już zajmował w tej formie. Jeżeli nie pójdzie w całości to poleci na części (zakładam że po 50% ceny sklepowej). Wszystko jest w zasadzie nowe, ma sezon lub niecały sezon. Przebiegi części od 200 do 2000km, oprócz cylindra wszystkie w nienagannej kondycji (wydech ew do przepolerowania – zimował pod gołym niebem). Obecny setup:
    – cylinder S6 Streetrace 70 (w słabej kondycji, dokładam drugi identyczny z minimalnymi rysami. To żeliwo więc łatwo reanimować)
    – wydech S6 ProReplica
    – wał Motoforce Racing 16mm
    – łożyska NTN
    – wariator S6 SportPro 16mm
    – gaźnik S6 Black 19mm
    – ssanie ręczne S6 (1,5m)
    – dolot Motoforce Performance Airbox
    – pasek S6 Performance Belt (by Bando)
    – przeciwtalerz Motoforce Racing
    – sprzęgło regulowane Motoforce Evolution 112mm
    – dzwon Stage6 WingCooler 112mm
    – korektor od Yamahy Jog 100cm (japoński)
    – sprężyna centralna S6
    – gasbox Malossi
    – powiększony wentylator STR8 i większa obudowa
    – termometr panelowy LCD zabudowany w skuter
    – woltomierz LED zabudowany w skuter
    – akumulator AGN Exide (nowy, zimę przeleżał w domu)
    – poprawiona instalacja elektryczna, część kostek hermetyczna, dodatkowe oporniki
    – autoalarm, odpalanie z pilota (na filmie).


    Skuter na hamowni na „codziennej” regulacji kręcąc się do 9700 na rolkach 5,5g pokazywał 7,5KM na Tecnigas Next-R i wtedy realna prędkość wg GPS to 93km/h. Nie był nigdy żyłowany bo ja robiłem traski po 20-30km jednorazowo i raczej mnie interesowała trwałość niż osiągi. Można go regulować agresywniej. Spalanie: http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/58197
    Jak widać ostatnie tankowanie – lipiec 2015 – i na tej benzynie odpalił.
    Tak odpalił i pracuje po 7 miesiącach pod gołym niebem:
    https://www.youtube.com/watch?v=MJQ3mWs_qj8
    https://www.youtube.com/watch?v=3Ja9i5nlby4
    Przebieg całego 4350km, na przebudowanym silniku max 2000km
    Do skutera dokładam dużo rolek 3.5-7g, podkładki S6 pod wario 16mm, blokade S6 do wariatora, kilka dysz do gaźnika 70-95, kilka spręzyn centralnych S6 o róznych twardościach, miarkę do oleju S6 Mam drugie sprzęgło Motoforce Evolution 112mm na seryjnym dzwonie i korektorze.
    Do wymiany przycisk klaksonu (zaczepiłem kieszenią kurtki) ale dokładam nowy bo już kupiłem.
    Mam też do niego całą, nową przednią czasze z reflektorami przerobionymi na soczewki Valeo z żarówkami LED. Pasuje do junaków, bartonów i rometów. Sprzedaję osobno ale gdyby ktoś chciał to można się dogadać – hurtem taniej.
    W zasadzie wszystkie części są nowe (wszystko SKZ) lub z minimalnym przebiegiem i jak pisałem – jak nie pójdzie cały to pójdzie w części za połowę ceny sklepowej.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 1 post (z 1 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie