jeździł i przestał ;( skuter FERRO 301-2

Do rzeczy, z 2 miesiące temu skuter po przejechaniu około kilometra złapał "muła", ale za chwile wrócił do normy i jeździłem dobry miesiąc, z 2 tygodnie temu stało się podobnie ale już do normy nie wrócił, nie chciał nawet odpalić, więc zacząłem pchać go do domu, oczywiście próbują co jakiś czas odpalić, w końcu odpalił, trochę z trudem ale w końcu dostał mocy i pojechałem do pracy, po pracy wsiadam na maszynkę a tu lipa znowu nie odpala, pogrzebałem trochę przy świecy i kablach od niej i odpalił, ale ujechał z 500 metrów i znowu to samo strata mocy i zgasł, już nie dał się odpalić więc zapchałem do domu(koszmar), teraz jeżdżę komunikacja miejską i tak powoli mechanizuję, tzn dzisiaj wymieniłem filtr powietrza(total syf) i świecę, ale nadal nie odpala, "ako" do wymiany to wiem bo pchając skuterka wyssałem z niego całą moc próbując co chwile go odpalić, tylko tak świecę taką jaka mam czyli NGK BP7HS dopiero zamówię a włożyłem z braku laku BOSH W7BC, jak ktoś wie to niech napisze czy taka może być, no i ogólnie proszę o podpowiedzi, jeśli chodzi o gaźnik to zostawiam na koniec, a jutro jeszcze sprawdzę kable, skuter ferro 301-2, oczywiście dwusuw, pozdrawiam

Witam.

Sprawdź czy masz olej do mieszanki, filtr oleju oraz zobacz czy ci podaje olej.

olej ma , zawsze uzupełniam, ma tez kontrolkę oleju, która zawsze zapala się już jak mam około 1/3 oleju, teraz czy pobiera to nie sprawdzę bo nie mogę go odpalić

zobacz tłok,kompresję,pierścienie,

Zanim zaczniesz oglądać kompresję, wysusz przewód od świecy. Mógł zawilgotnieć i robią się przebicia. Przewód będzie prawdopodobnie zamocowany na stałe w cewce, więc nie próbuj go z niej wyciągać.
Zanim zaczniesz robić generalkę sprawdzaj drobiazgi które nic nie kosztują. Może jakiś kabelek nie łączy, może kranik nie daje paliwa...

Wiem, że najpierw zaczynać od drobiazgów, ale dzięki Stiopa za podpowiedź, a co do kabla to na pewno sprawdzę, myślę ze jeszcze może być problem z masą, może jest gdzieś luźny kabel

a gdzie on stoi? pod chmurką? jeśli tak to jak masz możliwość wstaw do ciepłego garażu na 1-2 dni, osusz wszystko. ajki masz przebieg?

Generalnie stoi pod dachem, znaczy się mam takie miejsce pod schodami, osłonięte od deszczu ale jak jest wilgoć w powietrzu to tam pewnie też( jak jestem w pracy to stoi na zewnątrz), teraz mam go w piwnicy tam jest ciepło, jeśli chodzi o przebieg to 6000 km (prawie), jak się za niego zabrałem po 2 tygodniach od awarii to odpalił od kopki za drugim razem trochę pochodził i zgasł, i już więcej nie odpalił, wymieniłem świece ( spójrzcie pierwszy post) na inną i ona może nie pasuje, jak zamówię taka odpowiednią to zobaczymy, narazie stoi w ciepłej piwnicy, i się "osusza" zobaczymy czy coś to da

Witam po przerwie, dzisiaj miałem trochę czasu i dotarła do mnie świeca i cewka zapłonowa, po wymianie obu, skuter chodzi jak nowy, co prawda wymiana cewki to koszmar, szczególnie to odkręcanie bez dojścia, ale po trochu i po poluzowaniu bocznej obudowy jakoś poszło.

pozdrawiam konsultantów i dzięki za pomysly