JETFORCE nie pali – jaka przyczyna?
- This topic has 10 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years, 10 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
4 sierpnia 2008 dnia 12:23 #273103
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Witam. Mam problem z Peugeotem Jetforce na wtrysku z 2004 roku. Pewnego dnia skuter zgasł na światłach i już nie zapali. W skuterze dochodzi paliwo i jest iskra mimo to skuter nie pali. Na blacie zapalia się kontrolka CHECK. Co może był tego przyczyną? Immobiliser? Pozdrawiam
4 sierpnia 2008 dnia 15:33 #273104Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Silnik kręci ale nie zapala Przyczyny: Brak paliwa Paliwo nie dociera do gaźnika Uszkodzenia w gaźniku Zalane świece Brak iskry na świecy Przestawione fazy rozrządu Zże ustawienie zapłonu Niskie ciśnienie sprężania
4 sierpnia 2008 dnia 16:18 #273105Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
excent napisał:
Silnik kręci ale nie zapala Przyczyny: Brak paliwa Paliwo nie dociera do gaźnika Uszkodzenia w gaźniku Zalane świece Brak iskry na świecy Przestawione fazy rozrządu Zże ustawienie zapłonu Niskie ciśnienie sprężania
Ja****dole ale wyskoczyże?… Napisałem wyrażnie że jest kompresja, iskra i paliwo! Przyczyna musi siędzieć gdzieś w elektronice. Pytanie co w elektronice padło 🙁 moduł, immobiliser…?
4 sierpnia 2008 dnia 19:39 #273106Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
A od kiedy to skutery na wtrysku mają gaźnikiów A wracając do tematu to jet force’y mają bardzo zaawansowaną elektrykę więc jak dla mnie jeśli przyczyna leży w elektryce to trudno ją będzie zlokalizował. A u mnie w garażu też stoi zepsuty jet force i też nie wiadomo co z nim jest.
5 sierpnia 2008 dnia 12:58 #273107Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ja mam tak samo w roxie a elektryki nie ma skoplikowanej identyczna sytuacja !!!
5 sierpnia 2008 dnia 13:28 #273108Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
gdyby tylko w tych zakichanych jetforcach i w ogóle wszystkich skuterach na wtrysku dalo się robic diagnostyke silnika to oszczedzili by nam mase klopotow. a wracajac do tematu jezeli paliwo dochodzi do wtrysku (znak ze pompa paliwowa dziala) to wina będzie lezec we wtrysku.
5 sierpnia 2008 dnia 14:17 #273109Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ale ja napisałem, że jetforce ma zaawansowaną elektryke i to że „JEśLI” przyczyna leży ww elektryce to będzie ją trudno zlokalizować choć nie musi ona lżeć akurat w niej. Może to był wina wielu innych rzeczy jak kolega napisać może to był wina wtrysku. POZDER 😛
5 sierpnia 2008 dnia 19:44 #273110Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
a wiec pisze ze wtrysk jest najprawdopodobniejsza przyczyna 🙂 jezeli paliwo do niego dochodzi a skuter nie chce odpalic to wtrysk jest walniety. Jezeli skuter daje iskre znaczy ze z elektryka jest wporzłdku jeszcze
5 sierpnia 2008 dnia 21:26 #273111Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Tak tylko że np ja mam roxa na gaźniku i też nie chce odpali a paliwo i nową swiece ma i zgasł w takich samych okolicznościach.
6 sierpnia 2008 dnia 11:01 #273112Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Postrach a kompresje sprawdzałeś? bo jeżeli iskra jest paliwo dochodzi do gaźnika a gaźnik jest czysty i wyregulowany to nie ma innej możliwości jak to że kompresja siadła chyba że magicznym sposobem porty w cylindrze poszły się walić .
6 sierpnia 2008 dnia 14:00 #273113Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Kompresja palcem sprawdzonaa wywala tak jak na nowym cylindrze jak za 1 razem odkręciłem świece to w cylku było tyle oleju że miałem całą ręki w oleju fajka i wszystko było w oleju to nie miał prawa się zatrze?. Możliwe że padł klin na wale i magneto się ślizga albo padła cewka od magneto i daje iskrę w złym momencie
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.