JETFORCE nie pali – jaka przyczyna?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #273103
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam. Mam problem z Peugeotem Jetforce na wtrysku z 2004 roku. Pewnego dnia skuter zgasł na światłach i już nie zapali. W skuterze dochodzi paliwo i jest iskra mimo to skuter nie pali. Na blacie zapalia się kontrolka CHECK. Co może był tego przyczyną? Immobiliser? Pozdrawiam

    #273104
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Silnik kręci ale nie zapala Przyczyny: Brak paliwa Paliwo nie dociera do gaźnika Uszkodzenia w gaźniku Zalane świece Brak iskry na świecy Przestawione fazy rozrządu Zże ustawienie zapłonu Niskie ciśnienie sprężania

    #273105
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    excent napisał:

    Silnik kręci ale nie zapala Przyczyny: Brak paliwa Paliwo nie dociera do gaźnika Uszkodzenia w gaźniku Zalane świece Brak iskry na świecy Przestawione fazy rozrządu Zże ustawienie zapłonu Niskie ciśnienie sprężania

    Ja****dole ale wyskoczyże?… Napisałem wyrażnie że jest kompresja, iskra i paliwo! Przyczyna musi siędzieć gdzieś w elektronice. Pytanie co w elektronice padło 🙁 moduł, immobiliser…?

    #273106
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A od kiedy to skutery na wtrysku mają gaźnikiów A wracając do tematu to jet force’y mają bardzo zaawansowaną elektrykę więc jak dla mnie jeśli przyczyna leży w elektryce to trudno ją będzie zlokalizował. A u mnie w garażu też stoi zepsuty jet force i też nie wiadomo co z nim jest.

    #273107
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ja mam tak samo w roxie a elektryki nie ma skoplikowanej identyczna sytuacja !!!

    #273108
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    gdyby tylko w tych zakichanych jetforcach i w ogóle wszystkich skuterach na wtrysku dalo się robic diagnostyke silnika to oszczedzili by nam mase klopotow. a wracajac do tematu jezeli paliwo dochodzi do wtrysku (znak ze pompa paliwowa dziala) to wina będzie lezec we wtrysku.

    #273109
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ale ja napisałem, że jetforce ma zaawansowaną elektryke i to że „JEśLI” przyczyna leży ww elektryce to będzie ją trudno zlokalizować choć nie musi ona lżeć akurat w niej. Może to był wina wielu innych rzeczy jak kolega napisać może to był wina wtrysku. POZDER 😛

    #273110
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a wiec pisze ze wtrysk jest najprawdopodobniejsza przyczyna 🙂 jezeli paliwo do niego dochodzi a skuter nie chce odpalic to wtrysk jest walniety. Jezeli skuter daje iskre znaczy ze z elektryka jest wporzłdku jeszcze

    #273111
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Tak tylko że np ja mam roxa na gaźniku i też nie chce odpali a paliwo i nową swiece ma i zgasł w takich samych okolicznościach.

    #273112
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Postrach a kompresje sprawdzałeś? bo jeżeli iskra jest paliwo dochodzi do gaźnika a gaźnik jest czysty i wyregulowany to nie ma innej możliwości jak to że kompresja siadła chyba że magicznym sposobem porty w cylindrze poszły się walić .

    #273113
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kompresja palcem sprawdzonaa wywala tak jak na nowym cylindrze jak za 1 razem odkręciłem świece to w cylku było tyle oleju że miałem całą ręki w oleju fajka i wszystko było w oleju to nie miał prawa się zatrze?. Możliwe że padł klin na wale i magneto się ślizga albo padła cewka od magneto i daje iskrę w złym momencie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button