Jet force problem ze swiecami.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #314891
    JetForce05
    Uczestnik
    • Postów: 55

    Witam. Posiadam jet forca po wymianie silnika z wtryskowego na gaznik. Z wtrysku zostal tylko cylinder z glowica i wtryskiwacz by nie bylo otworu w glowicy (taki juz zakupilem). Gdy padla mi swieca ngk zakupilem denso gdyz sprzedawca powiedzial ze ngk nie sprowadzaja bo ze wzgledu na masowa produkcje sa gorszej jakosci niz kiedys. Ale te swiece denso to jakas totalna porazka. W przeciagu okolo 3 miesiecy wymienialem swiece 5x. Po wkreceniu nowej za kazdym razem pali na dotyk a po przejechaniu kilku tygodni nie moge odpalic wcale. Z iskry robi sie pajeczyna. I tu moje pytanie, co moze byc tego przyczyna? I jaka swiece kupowac, do wtrysku czy do gaznika? Obie maja identyczne wymiary tylko inna specyfikacje. Wydaje mi sie ze jesli mam cylinder od wtrysku to i taka swiece powinienem zakladac.. Moze ktos madrzejszy w tej kwestji mnie uswiadomi i uzasadni swoja wypowiedz. Z gory dziekuje za pomoc.

    #314898
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 901

    nie ma świec do wtrysku i do gaźnika. Świeca ma gwint który ma pasować i ciepłotę którą trzeba dobrać. Ew, może być z opornikiem lub bez opornika (R w nazwie na końcu) – ale opornik najczęściej jest dokręcany.
    Natomiast jeżeli obsyfia ci świece (niezbyt jasno opisałeś jak) to albo masz słabą kompresje albo źle wyregulowany gaźnik. Ew. kombinacje obu tych przyczyn

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #314900
    JetForce05
    Uczestnik
    • Postów: 55

    Swiecy mi nie zasyfia dlategdlatego o tym nie pisalem. Kolor ma kawy z mlekiem. Tylko tyle ze bardzo szybko sie zuzywaja. A myslalem ze maja jakies znaczenie czy sa do wtrysku czy do gaznika bo na stronie ngk sa dwie rozne swiece podane. Do wtrysku jest z dwiema iskrami. Ale wydaje mi sie ze w sklepie dobrali mi zla cieplote bo dali mi denso z numerkiem 24 a oryginalna ngk jest z 7 co w denso odpowiada numerowi cieploty 22. Taka mala roznica moze powodowac tak szybkie zuzywanie swiec?

    #314901
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 901

    nie ma czegoś takiego jak świeca z dwoma iskrami. Może mieć nawet 19 elektrod ale iskre ma jedną
    Zużywają się – czyli CO SIĘ Z NIMI DZIEJE?

    #314909
    JetForce05
    Uczestnik
    • Postów: 55

    Elektrode ma jedna tylko te blaszki nad elektroda ma dwie. Zuzywaja sie w ten sposob ze, bardzo szybko iskra robi sie slaba. Sa problemy z odpaleniem a po wykreceniu swiecy iskra wyglada jak pajeczynka. Nie jest mocna pojedyncza jak przy nowej swiecy tylko mala i postrzepiona.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button