jedno pytanie dot. gaznika

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #241739 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    siema, jak kupiłem speeda to jechal 85 km/h ale mial fatalnie wyregulowany gaźnik i okropnie przerywal i dusil się. Jak rozkrecilem gaźnik, to zobaczylem ze dysza glowna nie jest wkrecona do konca, tylko tak lekko, gdy ja wkrecilem skuter jechal tylko 75km/h. Wiec kupiłem nowa dysze 78′. I nie mogę wyregulować, wyjalem te zwezke filtra ( taka dluuga co idzie przy cylku) i nie wiem na ile ustawić iglice zeby bylo ok. Bo jak ustawilem na drugi zabek od gory to nie moglem. I nie wiem jak ustawić iglice, moze ktos tak robil i moglby mi pomoc. Nastepne pytanko, to czy jest sens teraz wstawic stozek?

    pozdro all, licze na szybkie info 😉

    #241740 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Przy serii stożek nic nie da, jak kupujesz filtr to kupuj dobry gąbkowy filtr a nie tandetę z allegro za 20zł.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #241741 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=99&products_id=3357&osCsid=e21fc04d0c1d016155df43df9cbafcb1

    na mysli mam cos takiego, na innym forum powiedziano mi, ze kupiłem za duza dysze, i stozek rozwiaze problem, co wy na to?

    #241742 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Teoretycznie tak, ale po co wydawać parę dych na filtr skoro możesz kupić mniejszą dyszę za 9zł albo wsadzić seryjną i dobrze wyregulować?

    #241743 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    bo jeśli chodzi o filtry, to moj kolega ma ich mnostwo, poczawszy od helix’ow, polini evo, air boxy a konczac na stage6 double layer : P. Co do seryjnej dyszy, to wyregulowalem go bardzo dobrze, tyle, ze na iglicy tak aby bylo jak naj mniej paliwa, Jesli wyregulowalbym powiedzmy na iglicy ustawionej po srodku, to mozliwe zeby jechal te 85?

    #241744 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    jezeli dasz dysze i wyjmiećsz zewzke to minimum dajesz mu więcej paliwa .. koniec regulacji konczysz na regulacji iglicy i dawce powietrza .. iglice daj na 2 od dolu jak teraz masz na srodku i krecisz sruba regulacyjna od powietrza .. nie pomaga ? zas nizej iglice i zas krecisz od nowa i tak az będzie chodził dobrze ..

    #241745 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Oke Jacob, jutro z rana się biore do regulacji :D. Jakby co to bede pisal dalej 🙂 I przy kazdym przekreceniu srubki o pol obrotu to mam się przejechac pare km, prawda?

    Kruchyl, jak juz wyjmiećsz iglice to masz na niej taka malutka blaszke (takie kolo), odczepiasz ja i wczepiasz w inny rowek na iglicy

    #241746 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 315
    • Postów: 89 821

    Nie pare km tylko parenaście metrów żeby zobaczyć czy dobrze chodzi. Oczywiście na ciepłym silniku.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: jedno pytanie dot. gaznika
Twoje informacje:




Back to top button