Jazda Romet Router Grande Lux 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #194852 Reply
    Boro213112
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam. Zacznę od tego że pozmieniałem części w moim skuterze Router grande lux 50, przerobilem z 50ccm na 80ccm ( tlok, cylinder, wal i wariator). Silnik juz dotarlem przez 1000km. I mam pytanko czy dam rade nim przejechać trasę 350km. Jeśli tak to jak powinienem robić przerwy itp. Proszę o porade.

    #194898 Reply
    Berg
    Uczestnik
    • Postów: 817

    Silniczki chłodzone powietrzem nie są przeznaczone do ciągłego piłowania przez setki km za jednym razem. Rób przerwy co 50..80 km i nie pałuj go na maksa. Przelotowa szybkość to jakieś 50…55 km/h (jak masz odblokowanego). Staraj się nie męczyć go i nie trzymać na wysokich obrotach, 6900…7000 starczy.
    A czy dojedziesz? Zawsze coś się może w trasie zdarzyć, awarie chodzą po ludziach. A do tego zależy jak wytrzymałe masz cztery litery, bo tyle km skuterem to pewnie cały dzień Ci zejdzie, a po 4…5 godzinach – jak się nie zaprzesz w sobie – pewnie będziesz mieć dość.
    Ale do odważnych świat należy. Tylko wiesz, narzędzia i części zamienne raczej obowiązkowe.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #194903 Reply
    Boro213112
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Siema. Mój skuter to 80ccm, prędkość maksymalna to 90km/h. Więc jakie części mieć przy sobie

    #194929 Reply
    Berg
    Uczestnik
    • Postów: 817

    Ja nie mówię o prędkości maksymalnej tylko przelotowej żebyś nie ugotował silnika. Nie ważne ile jedzie, ważne żebyś nie przekraczał dużo ponad 7000 obr/min; wskazówka na czerwonej skali niezalecana.
    Trudno coś doradzić. Warto mieć ze sobą np. zapasowy pasek, nasadowy klucz 19 z długą rączką do odkręcenia wariatora, zestaw porządnych kluczy, świeca, żarówki… Sam wiesz najlepiej w jakim stanie masz skuter. Jak jest w 101% sprawny to ok, inaczej nawet nie myśl o takiej trasie.

    #194933 Reply
    Boro213112
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Najgorsze to że ha nie mam obrotomierza na liczniku.

    #194937 Reply
    Berg
    Uczestnik
    • Postów: 817

    Boro213112 napisał:

    Najgorsze to że ha nie mam obrotomierza na liczniku.

    Jako że podałeś model *Router Grande 50 Lux*, domyślałem się że masz jak w każdym. Chyba że to jest jakiś kombinowany Grande. W takim razie jedź tak, żeby silnik nie wył w czasie pracy.

    #194940 Reply
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812
    #194945 Reply
    Boro213112
    Użytkownik
    • Postów: 7

    No ja w moim licznik wymieniłem bo oryginalny nie chodził i kupiłem bez obrotomierza

    #194946 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 049

    i stad te 90 na liczniku 🙂

    #194955 Reply
    Boro213112
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Licznik mam do 100km/h Ale obrotomierza nie ma.

    #194962 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 000

    Paci, taki miałem w KACu… pokazuje czasem dobrze, a czasem co chce :-)))

    #194970 Reply
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    arasz74 napisał:

    Paci, taki miałem w KACu… pokazuje czasem dobrze, a czasem co chce :-)))

    czyli raczej tego nie polecamy,raczej coś droższego [koso mini]

    #194999 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 000

    Mogłem go spierdzielić trochę przy zakładaniu (za mocno dokręcić). Ewidentnie sprawa wyginającej się obudowy (i płytki jakiejś w środku), bo zmeniając nacisk na obudowę obrotomierza pokazywał różne dane, najczęściej:
    – ciepło – prawidowe wskazania
    – zimno – połowa obrotów
    – dociśnięcie palcem obudowy – dobre wskazania…
    Być może, zamiast dokręcać go na wkręty, lepiej przykleić, albo zacisnąć tymi plastikowymi ściągaczami do przewodów, tylko nie za mocno. Lepiej, żeby się nieco bujał, niż pokazywał pierdoły.
    No i on ma reset pod spodem, jak by go nie założyć… dupa z tyłu.

    #195026 Reply
    Boro213112
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Kursie a mam jeszcze pytanko czy do tego skutera mogę założyć żarówki ledowe?

    #195035 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 049

    które?

    #195036 Reply
    Boro213112
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Przednie plus tylnie

    #195048 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 049

    Możesz. tylko to droga impreza.
    W naszym pięknym kraju za jedną żarówkę do przedniej lampy wołają 120zł. Na ebay.com kupisz je za około 21 dolarów/sztuka ale jest tylko jeden sprawdzony model który zadziała w instalacji skutera na prąd zmienny. Z innymi musisz pokombinować z prostownikami.
    Tylna to kolejne 60-150zł.
    Do tego żarówki LED są tak mocne że warto je montować w soczewkach/projektorach bo inaczej oślepisz wszystko dookoła.
    tego typu (ale nie te)
    http://allegro.pl/zarowka-led-ba20d-h4-h7-32w-3000-lm-jak-ksenon-i5490483281.html
    albo takie
    http://allegro.pl/zarowki-led-zestaw-3600lm-h4-4-generacja-komplet-i5391279927.html

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Jazda Romet Router Grande Lux 50
Twoje informacje:




Back to top button