Jawa i AM6

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #254555
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Czy takie połącznenie byłoby możliweź Czy raczej trzeba by dość mocno przerabiać ramę?

    #254556
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no na pewno trzymania całe byś musiał przerabiac 😐
    a jeszcze dużo innych pierdół typu chłodnica idt.

    #254557
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    cała elektryka, chłodnica no i do tego musiałbyś odpowiednio ramę przerobić.

    napisze tak: Nie psuj mustanga!! po coś? Przecież jawowska 50cc na czeskich częściach po odblokowaniu jedzie 80-85km/h, wiec nie ma zupełnie sensu swapować silnika.

    #254558
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ale po jakim odblokowaniu corey? 🙂 orginalne czeskie jawki nie były blokowane (tylko ogary były), poza tym jawka nie pójdzie tyle ile ty piszesz, raczej 65-70km/h i to po tuningu (planowanie głowicy, przeróbka komory spalania, szlify), oprócz tego jawka ma tylko 3 biegi, ewentualnie doradźcie mi jakiś inny silnik, który można wsadzić do niej

    #254559
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak miałbym wsadzić inny silnik do jawki nie wsadziłbym na pewno 50 tylko coś większego, przecież to jedna robota a jaka frajda byłaby z jazdy

    #254560
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Widziałem filmik, simson z silnikiem rotaxa 125 od rski ^^ wiecie jak to zajebiście latało ??

    #254561
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:
    #254562
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Wsadź 80, jeździłem taką Jawką i szła kozacko.

    [ Dodano: 2009-01-02, 21:58 ]
    jacob555, motorynka git. Ile to pojemnościę 🙄

    #254563
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    chyba są nawet specjalne kity do Jawki do przerobienia a 70, czy 80 niedrogie…

    Patrico, z tego, co pamiętam to 750 było…

    #254564
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    To jest chyba 750 suzuki ale mogę się mylic

    #254565
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jawki robili seryjnie także z 80, więc problemu z przełożeniem nie będzie, tylko cylinder tłok etc.
    No i wał można.

    jacob555, to prawdziwa bestia 😀

    #254566
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    człowieku nic nie przerabiaj jawa to taki subr silnik ze masakra mój kumpel boshem tłok oszlifował, ząłożył pierscienie od simsona i latał ostro 60-65

    #254567
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Zbychoo, twój post jest bez sensu. Jak nie umiesz czytać to nie pisz. On chce przerobić.

    Poszukaj na allegro cylka od Jawki 80. Pewnie nie drogie, a różnica ogromna.

    #254568
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    albo wsadź silnik np. od mz 150 😛
    no chyba że chcesz jeździc legalie to możesz tez od sima 😉

    #254569
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    te cylindry co mówicie (70/80) to są z Czech zamawiane, bo w Polsce takie są rzadko dostępne (jeśli w ogóle są dostępne), koszt zakupu i przesyłki takiego cylindra 70 wacha się w granicach 1200zł, a te 60cc to tak naprawdę marnej jakości 55cc, już lepiej rozwiercić orginalny czeski cylinder, były też jawki 90 roadster (4 biegowe) ale ich też jest mało w polsce, a znacie jakieś silniki z tłokiem leżącym, chłodzone powietrzem? tak bardziej mi się widzi silnik od MZ 150 lub WSK 125, ale to też jest dużo roboty

    #254570
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ale po jakim odblokowaniu corey? 🙂 orginalne czeskie jawki nie były blokowane (tylko ogary były)

    Czeskie jawy puszczane na Polski tynek też były blokowane. A jawka w dobrym stanie na wszystkich cześciach czeskich ma v-max ok. 80 jak już pisałem :P. To ejst pewniak 😛 wystarczy trochę poczytać 🙂

    WSK 125

    max 80 tym pojedziesz. To jest silnik niskoobrotowy, a jawka jest dla niego poprostu za lekka.

    #254571
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    wsadź jakiś sportowy wydech do jawki od skutera i zobaczysz jak będzie szła np. tecnigas:P

    ja z kumplem kupiliśmy leo ZX trochę dobite ale bez wgnieceń za 70zł i zaaplikowaliśmy do jawki normalnie zupełnie inny motór 🙂

    #254572
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    jeśli już to swapuj tę AM6 jeśłi tak bardzo chcesz, ale według mnie nie warto psuć takiego klasyka 🙄 :mrgreen: AM6 to jeszcze ujdzie, ale spróbuj zeswapować silnik od WSK czy MZ to Cię chyba wykastruje 😆 😛

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button