Jawa i AM6
- This topic has 17 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years, 9 months temu by
Anonim.
- AutorWpisy
- 2 stycznia 2009 dnia 21:06 #254555
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Czy takie połącznenie byłoby możliweź Czy raczej trzeba by dość mocno przerabiać ramę?
2 stycznia 2009 dnia 21:09 #254556Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no na pewno trzymania całe byś musiał przerabiac 😐
a jeszcze dużo innych pierdół typu chłodnica idt.2 stycznia 2009 dnia 21:30 #254557Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
cała elektryka, chłodnica no i do tego musiałbyś odpowiednio ramę przerobić.
napisze tak: Nie psuj mustanga!! po coś? Przecież jawowska 50cc na czeskich częściach po odblokowaniu jedzie 80-85km/h, wiec nie ma zupełnie sensu swapować silnika.
2 stycznia 2009 dnia 21:39 #254558Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ale po jakim odblokowaniu corey? 🙂 orginalne czeskie jawki nie były blokowane (tylko ogary były), poza tym jawka nie pójdzie tyle ile ty piszesz, raczej 65-70km/h i to po tuningu (planowanie głowicy, przeróbka komory spalania, szlify), oprócz tego jawka ma tylko 3 biegi, ewentualnie doradźcie mi jakiś inny silnik, który można wsadzić do niej
2 stycznia 2009 dnia 21:47 #254559Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jak miałbym wsadzić inny silnik do jawki nie wsadziłbym na pewno 50 tylko coś większego, przecież to jedna robota a jaka frajda byłaby z jazdy
2 stycznia 2009 dnia 21:50 #254560Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Widziałem filmik, simson z silnikiem rotaxa 125 od rski ^^ wiecie jak to zajebiście latało ??
2 stycznia 2009 dnia 21:53 #254561Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
http://w3.bikepics.com/pics/2007/10/19/bikepics-1060568-full.jpg
lepiej tak motorynę stuninguj 😆
2 stycznia 2009 dnia 21:58 #254562Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Wsadź 80, jeździłem taką Jawką i szła kozacko.
[ Dodano: 2009-01-02, 21:58 ]
jacob555, motorynka git. Ile to pojemnościę 🙄2 stycznia 2009 dnia 21:59 #254563Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
chyba są nawet specjalne kity do Jawki do przerobienia a 70, czy 80 niedrogie…
Patrico, z tego, co pamiętam to 750 było…
2 stycznia 2009 dnia 22:00 #254564Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
To jest chyba 750 suzuki ale mogę się mylic
2 stycznia 2009 dnia 22:02 #254565Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jawki robili seryjnie także z 80, więc problemu z przełożeniem nie będzie, tylko cylinder tłok etc.
No i wał można.jacob555, to prawdziwa bestia 😀
2 stycznia 2009 dnia 22:05 #254566Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
człowieku nic nie przerabiaj jawa to taki subr silnik ze masakra mój kumpel boshem tłok oszlifował, ząłożył pierscienie od simsona i latał ostro 60-65
2 stycznia 2009 dnia 22:07 #254567Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Zbychoo, twój post jest bez sensu. Jak nie umiesz czytać to nie pisz. On chce przerobić.
Poszukaj na allegro cylka od Jawki 80. Pewnie nie drogie, a różnica ogromna.
2 stycznia 2009 dnia 22:29 #254568Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
albo wsadź silnik np. od mz 150 😛
no chyba że chcesz jeździc legalie to możesz tez od sima 😉2 stycznia 2009 dnia 23:33 #254569Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
te cylindry co mówicie (70/80) to są z Czech zamawiane, bo w Polsce takie są rzadko dostępne (jeśli w ogóle są dostępne), koszt zakupu i przesyłki takiego cylindra 70 wacha się w granicach 1200zł, a te 60cc to tak naprawdę marnej jakości 55cc, już lepiej rozwiercić orginalny czeski cylinder, były też jawki 90 roadster (4 biegowe) ale ich też jest mało w polsce, a znacie jakieś silniki z tłokiem leżącym, chłodzone powietrzem? tak bardziej mi się widzi silnik od MZ 150 lub WSK 125, ale to też jest dużo roboty
3 stycznia 2009 dnia 00:58 #254570Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ale po jakim odblokowaniu corey? 🙂 orginalne czeskie jawki nie były blokowane (tylko ogary były)
Czeskie jawy puszczane na Polski tynek też były blokowane. A jawka w dobrym stanie na wszystkich cześciach czeskich ma v-max ok. 80 jak już pisałem :P. To ejst pewniak 😛 wystarczy trochę poczytać 🙂
WSK 125
max 80 tym pojedziesz. To jest silnik niskoobrotowy, a jawka jest dla niego poprostu za lekka.
3 stycznia 2009 dnia 10:44 #254571Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wsadź jakiś sportowy wydech do jawki od skutera i zobaczysz jak będzie szła np. tecnigas:P
ja z kumplem kupiliśmy leo ZX trochę dobite ale bez wgnieceń za 70zł i zaaplikowaliśmy do jawki normalnie zupełnie inny motór 🙂
3 stycznia 2009 dnia 11:35 #254572Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
jeśli już to swapuj tę AM6 jeśłi tak bardzo chcesz, ale według mnie nie warto psuć takiego klasyka 🙄
AM6 to jeszcze ujdzie, ale spróbuj zeswapować silnik od WSK czy MZ to Cię chyba wykastruje 😆 😛
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.