Jakie rolki 3.5G, 3.9G czy 4.3G

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #142115
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Do romet 700 2T. Chcę uzyskać lepszy v-max ? Rolki seryjne to 5g.

    #142116
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Teraz jedzie 55 i nie ma wysokich obrotów, na nóżce ma takie wysokie że aż się trzęsie. Więc na pewno cięższe rolki nie dadzą mi v-max 🙂 Moduł odblokowany cdi racing.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #142120
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Jak chcesz wiekszą predkosć to załóż większy cylinder i zmień przełożenia. Cieższe rolki nie dadzą wyższej predkosci niż o 2 km/h. Sprawdzone u siebie.

    zresztą mozesz kupić sobie trzy zestawy rolek o różnej gramaturze ma testy. Możesz te mieszać.

    #142123
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Ale niemożliwe żeby 2t bez blokad jechało 55. A i jeszcze jedna rzecz. Zjeżdżałem z bardzo dużej góry, rowerem wyciska się tam 60 a mi w połowie góry, nawet nie 2/5 wskazówka zatrzymała się na 62 i dalej nie poszedł. Co może być przyczyną ? Góra jest naprawdę wielgaśna.

    #142161
    michal98
    Użytkownik
    • Postów: 501

    zobacz czy na wariatorze blokady nie ma i wtedy pasek nie wchodzi na gore….

    #142194
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Właśnie tego pierścienia nie ma. Możliwe że sam wiario jest skonstruowany jak blokada.

    #142217
    michal98
    Użytkownik
    • Postów: 501

    A może tuleja jest za dłuma a zobacz czy ślady paska sięgają szczytowi wariatora albo narysuj na wariatorze kreske i zobacz do jakiej wysokości wchodzi pasek.

    #142218
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    „Teraz jedzie 55 i nie ma wysokich obrotów”. wyglada na to ze masz zablokowany…na pewno posciagales wszystkie blokady?

    #142225
    michal98
    Użytkownik
    • Postów: 501

    A gaźnik sprawdziłeś czy pod dekielkiem nie ma blokady ?

    #142227
    michal98
    Użytkownik
    • Postów: 501

    sory za post pod postem dowiedziałem się gdzie jest blokada w filtrze powietrza i w wydechu jakaś…

    #142252
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    No to powodzenia z tymi dwiema blokadami…

    #142425
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85a852942df57742.html
    Pasek nie wkręca się do końca tylko do miejsca z czerwoną linią. Czyli całe wiaro to blokada. Bo nie ma tej nakładki na tulejce.

    #142428
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Dobrze myślę?

    #142444
    michal98
    Użytkownik
    • Postów: 501

    Ale też może być za długa tuleja i to działa podobnie do pierścienia…

    #142472
    kargulec12
    Użytkownik
    • Postów: 495

    Jak zdemontuje w pon to zmierzę jaką ma długość. Jakiej długości dawać najlepiej tuleje ? Wiem że np. w mallosi multivar jest 38mm. I jeszcze w pon. muszę uregulować gaźnik bo gaśnie po 1 min za niskie obroty na postoju i wydaje mi się że ma trochę za bogatą mieszankę. Jakiś dobry poradnik o regulacji gaźnika w 2 suwie ktoś zna ?

    #142475
    michal98
    Użytkownik
    • Postów: 501

    http://www.skuterowo.com/foto-tutorial-czyszenie-regulacja-i-wymiana-dyszy-gaznika/
    tylko nie wiem czy to 2t
    a tuleje u mnie jutro zobacze bo mam nowa i zmierze stara (odblokowaną)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button