Jakie rolki
- This topic has 13 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years, 2 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
18 listopada 2008 dnia 16:56 #260910
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Witam, jak to jest z rolkami nigdy nie próbowałem. Jakie są zmiany jak dam cięższe/ lżejsze? O jak dużą różnicę wagi mogę pokombinować?
Z góry dzięki18 listopada 2008 dnia 17:02 #260911Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Tak jezeli lżejsze to ma lepszy start i lepiej idzie do mniejszej predkosci, jezeli ciezsze to slabszy start, wiekszy v-max i lepszy kopniecie od np. 50km/h;) zmienia się srednio o 1-2g:)
18 listopada 2008 dnia 17:03 #260912Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
kondzio94, opanuj się z pisaniem tych bzdur, asqt poszukaj na forum było milion razy
18 listopada 2008 dnia 21:22 #260913Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No moze trochę źle to wytlumaczylem:] Sorki za OT
18 listopada 2008 dnia 22:16 #260914Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
kondzio94 napisał:
No moze trochę źle to wytlumaczylem:] Sorki za OT
Pewnie że źle. Ktoś kiedyś rzucił taką teorię i teraz wszyscy to bezmyślnie powtarzają.
Jeśli wsadzisz lżejsze, będzie ruszał z wyższych obrotów i jednocześnie będzie miał lepsze przyspieszenie. Jeśli wsadzisz cięższe rolki, będzie miał muła (czasami maxi muła) a v-max jeśli się zmieni to o ok 2km/h . Inna sytuacja kiedy rolki które masz w wariu, są zużyte bardzo, wtedy v-max może się zmienić o więcej.18 listopada 2008 dnia 22:58 #260915Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Wrzucisz za lekkie rolki to będzie wył a nie jechał i nie będzie miał w ogóle przyspieszenia sprawdzone więc jak to ma się do teori kondzio94* ? Już lepiej brzmi to co pisze podły.
Po prostu musisz trafić na odpowiednie.
19 listopada 2008 dnia 17:45 #260916Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ja miałem ponad 6, wsadziłem 4.7 a pozniej 3.7 dla ciekawosci. 3.7 były za lekkie, u mnie 4.7 były idealne;)
19 listopada 2008 dnia 22:13 #260917Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
W rolkach jest zwykła prosta zasada:
Jeśli chcesz mieć lepsze przyśpieszenie i start – daj LŻEJSZE Rolki
Jeśli zależy Ci bardziej na prędkośći – daj poprostu CIÊŻSZE.
Krótka piłka, nie ma wiele do dyskusji.
To zależy poprostu jak kto woli, Ja np. tuninguje skuter na moc, więc daje lekkie rolki, akutalnie czekam aż z częściami przyjdą mi 2.7g.Pozdrawiam
DesiRe19 listopada 2008 dnia 22:20 #260918Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=6609
Co sądzicie o tym ?? 😀
20 listopada 2008 dnia 14:46 #260919Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
DesiRe napisał:
W rolkach jest zwykła prosta zasada:
Jeśli chcesz mieć lepsze przyśpieszenie i start – daj LŻEJSZE Rolki
Jeśli zależy Ci bardziej na prędkośći – daj poprostu CIÊŻSZE.
Krótka piłka, nie ma wiele do dyskusji.
To zależy poprostu jak kto woli, Ja np. tuninguje skuter na moc, więc daje lekkie rolki, akutalnie czekam aż z częściami przyjdą mi 2.7g.Pozdrawiam
DesiReNie wiem co mam mówić.
Kolego, odkręcałeś kiedyś wariator??
Na moc to mogą być przełożenia. Rolki muszą być dostosowane do charakterystyki silnika. Na start lżejsze rolkiż? U kolegi założyliśmy 3,9g to chodził dość dobrze ale nie miał zrywu. Założyliśmy 4,9g to na starcie trochę zrywał ale przy 20km/h schodziły obroty. Po założeniu 4,3g skuter miał lepsze przyśpieszenie niż na 3,9g i miał zryw, a v-max miał 2-3km/h więcej niż na 4,9.@wino
Jak będę miał zbędne rolki to sam się w takie coś pobawię.@topic
Jak skuter kręci bardzo wysoko to dawaj cięższą wagę aż do pomniejszenia, jak się pomniejszy to daj poprzednie. Jeśli będzie miał takie same obroty na starcie, a później będzie schodził z obrotów to jeszcze lżejsze. Zawsze w taki sposób regulowałem skutery i chodziły idealnie.20 listopada 2008 dnia 17:15 #260920Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Wino napisał:
http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=6609
Co sądzicie o tym ?? 😀
niezły myk z tymi rolkami 😀 tylko gdzie takie coś kupić i jak to będzie pracować :566:
20 listopada 2008 dnia 17:18 #260921Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Przeczytaj wątek. kosztuje to okolo 80 zł i daje na va maxie jak i przyspieszeniu bo pasek wyzej idzie
20 listopada 2008 dnia 21:40 #260922Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ehhh krasnalek52, oczywiście że zawszę potrzebne są regulacje,kombinacje aby dostosować jak najlepiej do danego silnika aby efekt był jak najlepszy.
A to co napisałem wcześniej to była teoria w skrócie co zależy od wagi rolek.21 listopada 2008 dnia 07:27 #260923Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
DesiRe napisał:
Ehhh krasnalek52, oczywiście że zawszę potrzebne są regulacje,kombinacje aby dostosować jak najlepiej do danego silnika aby efekt był jak najlepszy.
A to co napisałem wcześniej to była teoria w skrócie co zależy od wagi rolek.W skrócie tą teorie to można se w dupe wsadzić.
@topic
Jeśli skuter schodzi z obrotów to daj trochę lżejsze, jeśli skuter nie wchodzi na max obroty daj 1,5g lżejsze. A gdy skuter ma ciągle równe obroty zobacz czy jak wstawisz troszkę cięższe to będzie równo pracował -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.