Jakie rolki

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #260910 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    Witam, jak to jest z rolkami nigdy nie próbowałem. Jakie są zmiany jak dam cięższe/ lżejsze? O jak dużą różnicę wagi mogę pokombinować?
    Z góry dzięki

    #260911 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    Tak jezeli lżejsze to ma lepszy start i lepiej idzie do mniejszej predkosci, jezeli ciezsze to slabszy start, wiekszy v-max i lepszy kopniecie od np. 50km/h;) zmienia się srednio o 1-2g:)

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #260912 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    kondzio94, opanuj się z pisaniem tych bzdur, asqt poszukaj na forum było milion razy

    #260913 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    No moze trochę źle to wytlumaczylem:] Sorki za OT

    #260914 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    kondzio94 napisał:

    No moze trochę źle to wytlumaczylem:] Sorki za OT

    Pewnie że źle. Ktoś kiedyś rzucił taką teorię i teraz wszyscy to bezmyślnie powtarzają.
    Jeśli wsadzisz lżejsze, będzie ruszał z wyższych obrotów i jednocześnie będzie miał lepsze przyspieszenie. Jeśli wsadzisz cięższe rolki, będzie miał muła (czasami maxi muła) a v-max jeśli się zmieni to o ok 2km/h . Inna sytuacja kiedy rolki które masz w wariu, są zużyte bardzo, wtedy v-max może się zmienić o więcej.

    #260915 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    Wrzucisz za lekkie rolki to będzie wył a nie jechał i nie będzie miał w ogóle przyspieszenia sprawdzone więc jak to ma się do teori kondzio94* ? Już lepiej brzmi to co pisze podły.

    Po prostu musisz trafić na odpowiednie.

    #260916 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    Ja miałem ponad 6, wsadziłem 4.7 a pozniej 3.7 dla ciekawosci. 3.7 były za lekkie, u mnie 4.7 były idealne;)

    #260917 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    W rolkach jest zwykła prosta zasada:
    Jeśli chcesz mieć lepsze przyśpieszenie i start – daj LŻEJSZE Rolki
    Jeśli zależy Ci bardziej na prędkośći – daj poprostu CIÊŻSZE.
    Krótka piłka, nie ma wiele do dyskusji.
    To zależy poprostu jak kto woli, Ja np. tuninguje skuter na moc, więc daje lekkie rolki, akutalnie czekam aż z częściami przyjdą mi 2.7g.

    Pozdrawiam
    DesiRe

    #260918 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725
    #260919 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    DesiRe napisał:

    W rolkach jest zwykła prosta zasada:
    Jeśli chcesz mieć lepsze przyśpieszenie i start – daj LŻEJSZE Rolki
    Jeśli zależy Ci bardziej na prędkośći – daj poprostu CIÊŻSZE.
    Krótka piłka, nie ma wiele do dyskusji.
    To zależy poprostu jak kto woli, Ja np. tuninguje skuter na moc, więc daje lekkie rolki, akutalnie czekam aż z częściami przyjdą mi 2.7g.

    Pozdrawiam
    DesiRe

    Nie wiem co mam mówić.
    Kolego, odkręcałeś kiedyś wariator??
    Na moc to mogą być przełożenia. Rolki muszą być dostosowane do charakterystyki silnika. Na start lżejsze rolkiż? U kolegi założyliśmy 3,9g to chodził dość dobrze ale nie miał zrywu. Założyliśmy 4,9g to na starcie trochę zrywał ale przy 20km/h schodziły obroty. Po założeniu 4,3g skuter miał lepsze przyśpieszenie niż na 3,9g i miał zryw, a v-max miał 2-3km/h więcej niż na 4,9.

    @wino
    Jak będę miał zbędne rolki to sam się w takie coś pobawię.

    @topic
    Jak skuter kręci bardzo wysoko to dawaj cięższą wagę aż do pomniejszenia, jak się pomniejszy to daj poprzednie. Jeśli będzie miał takie same obroty na starcie, a później będzie schodził z obrotów to jeszcze lżejsze. Zawsze w taki sposób regulowałem skutery i chodziły idealnie.

    #260920 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    Wino napisał:

    http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=6609

    Co sądzicie o tym ?? 😀

    niezły myk z tymi rolkami 😀 tylko gdzie takie coś kupić i jak to będzie pracować :566:

    #260921 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    Przeczytaj wątek. kosztuje to okolo 80 zł i daje na va maxie jak i przyspieszeniu bo pasek wyzej idzie

    #260922 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    Ehhh krasnalek52, oczywiście że zawszę potrzebne są regulacje,kombinacje aby dostosować jak najlepiej do danego silnika aby efekt był jak najlepszy.
    A to co napisałem wcześniej to była teoria w skrócie co zależy od wagi rolek.

    #260923 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 725

    DesiRe napisał:

    Ehhh krasnalek52, oczywiście że zawszę potrzebne są regulacje,kombinacje aby dostosować jak najlepiej do danego silnika aby efekt był jak najlepszy.
    A to co napisałem wcześniej to była teoria w skrócie co zależy od wagi rolek.

    W skrócie tą teorie to można se w dupe wsadzić.

    @topic
    Jeśli skuter schodzi z obrotów to daj trochę lżejsze, jeśli skuter nie wchodzi na max obroty daj 1,5g lżejsze. A gdy skuter ma ciągle równe obroty zobacz czy jak wstawisz troszkę cięższe to będzie równo pracował

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Jakie rolki
Twoje informacje:




Back to top button