Jakie opony do skutera?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #726138
    baca
    Uczestnik
    • 2
    • 6Postów:

    Cześć,
    Czy doradziłby ktoś jakie opony dobrać do skutera 4T Router City line 2. Na oponie wyczytałem, że są to 3.5 – 10 TUBELESS(bezdętkowe). Nie znam się jednak na tym temacie i nie jestem pewien czy te parametry wystarczą by dobrać odpowiednie. Potrzebuje zwykłych opon do jazdy po drogach wiosna/lato/wczesna jesień. Fajnie jakby ktoś dał jakieś rady i linki do konkretnych opon.

    #726139
    Felek
    Uczestnik
    • 1
    • 123Postów:

    Ja do skutera chińskiego dobrałem opony Heidenau K54 90/90-10 albo 12 cali, bo nie pamiętam jakie to felgi ale raczej 10tki. Są one jednak szersze i wyższe niż to co było w standardzie, bo z tyłu musiałem usuwać chlapacz, koło się nie mieściło inaczej więc możliwe, że zamontowali mi koła pod 12stki bo okazało się, że będą pasować. Żeby dobrać te opony wysyłałem felgi do sklepu i tam je montowali po dobraniu odpowiednich. Osobiście mogę polecić zarówno sklep jak i montaż: https://www.motorad.pl/opony-motocyklowe,do_skuterow.html
    Nie wiem jak u nich teraz ale wtedy kiedy wymieniałem (2016/2017) to było wszystko ok, szybko i sprawnie z wysyłkami. Skontaktuj się i spróbuj.
    Heidenau to całkiem niezłe opony jak na skuter, znacznie lepsze niż chińskie standardowe + od razu ci je zamontują. Nie wiem jak one jakościowo do innych producentów ogumienia jak micheline czy pirelli albo inni, od których kupują zazwyczaj posiadacze maszyn na kat. A. Samemu montowanie tego na felgi to nie mała męczarnia i nie polecam jeśli nie masz doświadczenia.

    #726142
    baca
    Uczestnik
    • 2
    • 6Postów:

    Ale jak wybieram opony to dowolne 3.5 – 10 bezdętkowe będą pasować?

    #726149
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    no nie – bo możesz sobie kupić opony od wózka widłowego. musisz kupić opony do skuterów i wtedy tak – te rozmiary są kluczowe.

    #726150
    Felek